Miten sait miehesi antamaan sinulle suuseksiä?
Kommentit (17)
Jossain keskustelussamme annoin myös selvästi ymmärtää, että vastavuoroisuus otettaisiin tässä asiassa positiivisesti vastaan.
Treenaat lihaksiasi niin, että saat pullollisen lapparia pysymään sisälläsi. Kun saat orgasmin, aukeaa kaljahana kätevästi samalla.
Mies on aina valmiina ja tykkää siitä kovasti!
Ja niin tykkään minäkin.
Slurps.
Treenaat lihaksiasi niin, että saat pullollisen lapparia pysymään sisälläsi. Kun saat orgasmin, aukeaa kaljahana kätevästi samalla.
t. makkarapimppa
Mä annoin miehelleni suuseksiä, sen jälkeen sanoin, että teepäs sä vuorostas mulle hyvää.
Tuumasi, että katotaan...
Noo, alkoikin vaan hommiin ja unohti mut täysin.
Lupasi illalla saunassa palata asiaan.
Illalla mentiin saunaan, mies pyysi koirat mukaan ja piti ne meidän välissä koko ajan istumassa.
Ei sen puoleen, että suuseksistä saunassa edes välittäisin.
Pidän pimperoni puhtaana, tuonakin päivänä peseskelin sitä ahkerasti mahdollisen seksisssion toivossa.
Viddu sentään, vaihdan kohta miehen.
Mä en pidä suuseksistä saajana. Mä en saa vaan siitä mitään enkä koe sitä mitenkää ihanana muutenkaan, mutta säälistä annan joskus lipaista.
Itse kyllä voin ottaa suihin ja pidän hommasta antajan ominaisuudessa.
Tasan ei siis käy...
Tais jo heti ekalla kerralla ja kysymättä antaa,ja on ihan hulluna siihen edelleen.
Onnesta soikeena, exä ei kuulemma ollut päästänyt lähellekään!
ja tosi asia on se että kaikki eivät vaan siitä tykkää. Yllättävän monelle ongelmaksi aiheutui myös hajut ja maku... ja toisista taas ne on vastustamattomia.
Ehkä asioista kannattaisi puhua niiden oikeilla nimillä ja ihan rohekasti ja lopettaa vihjailut jos ne eivät tuota tulosta ; )
Olen kuullut eräältä mieheltä että yhteinen pesulla käyminen ja mm. lactasyd tms. pesu on tuonut hänen ongelmiinsa apua. Mutta miten voi tehdä muutosta aiheeseen jos ei tiedä mistä kenkä puristaa?
Ehkä hän ei osaa/ei ole koskaan ennen sitä tehnyt ja jännittää/pelkää tilannetta?
Meillä on ns. allergiavapaat koirat, niistä ei lähde karvaa, niillä ei ole aluskarvaa, eikä ne kosteinakaan haise.
Rakastavat istua lämmössä, ovat Espanjalaista rotua.
Eksänsä ei tainnut siitä pitää. Miestä ei siis ole tarvinnut houkutella, antamaan eikä saamaan.
Minäkään en ennen oikein välittänyt suuseksistä, se oli tylsää. Mutta kun sen tekee oikein.... siihen jää koukkuun.
kun on aina sitä antanut, ihan omasta halusta. Ja taitava kielimies onkin ;)
Olen ihan hämmästynyt, eikö kaikki miehet anna suuseksiä?! Luulin, että tottakai antaa.. Oma ei ole ikinä kieltäytynyt.. Synnytyksienkin jälkeen oikein odottanut että milloin sinne taas pääsee....
asti luullut, että miehet nimenomaan haluavat antaa suuseksiä. No, ainakin neljä miestä on tällaisia :D
ja on ihan hulluna siihen edelleen.