Toisena naisena oleminen on ihanaa!
saa olla kuinka haluaaa. mies ei jää roikkumaaan ja saa miehestä vain "parhaat palat"
Kommentit (18)
Pikapanot ruokatunnilla? Suihinotto autossa parkkipaikalla ympärilleen pälyillen? Matkustaminen toiseen kaupunkiin, jotta voisi edes kulkea käsikädessä tai suudella julkisesti? Jännittäminen huomaako vaimo tekstiviestejä tai miehen autoon unohtunutta huulipunaa? Huippuhetkinä työmatkat tai salaiset lomat, jolloin saa nussia viikon-pari ilman keskeytystä?
Ehkä olen pilalle hemmoteltu ja kiittämätön narttu, mutta minulle parhaat palat miehestäni ovat kyllä ihan eri luokkaa...
mutta et taida muusta olla tietoinen. Kannattaisi kokeilla miten ihanalta se tuntuu, kun mies ei anna mitään paloja vaan koko ihanan oman itsensä haavoittuvana ja sitoutuneena.
omasta mielestäsi parhaat palat, todellisuudessahan ne on niitä murusia joita vaimon pöydältä tippuu. Kuten itsekin sanoit, olet "toinen", kakkonen, se joka tulee sitten kun ensimmäinen on ottanut haluamansa. Onnea vaan.
...niiden KAKKOSTENKIN, eikö?;D
Oikea asennehan sulla kyllä on...kun ei kerran saa ykksöasemaan kenenkään miehen kanssa, niin on edes sitten iloittava siitä kakkosen roolista;D Musta "vähän" noloa, mutta mulla onkin asiat sen verran hyvin, että kelpaan ykköseksikin!
jos tunteeton seksi on paras pala, niin sitten voi yhtä hyvin harrastaa yhdenillan juttuja. Yhtä paljon se eroaa oikeasta parisuhteesta kuin toisena naisena oleminen.
kyllä kelpaa olla kakkosena=)buhahahahaa!!Kyllä miehet rakastajattarillekin valehtelee..
Mutta olkoot! Ei sellaisella miehellä sen enempää kuin sullakaan ole mitään arvoa. Olette epärehellisiä, epäaitoja feikkejä molemmat.
Mutta kukin tavallaan.
olen kyllä menneisyydessäni pettänyt, mutta en voisi kuvitella olevani toinen nainen. En haluaisi olla sellainen jämäpala, joka ei saa muunlaisia miessuhteita, kuin merkityksetöntä seksiä varatulta epämoraaliselta mieheltä. Siihen ei vaadita yhtään mitään muita meriittejä kuin antelias luonne.
että olisit naimisissa ja sun mies pettä sua jonkun narttun kaa? joku narttu rikkois pikku hilja sun perhen! Ja sun rakas mies joka on sun mielestä nii kultainen ku vaa voi olla nuolee toisen pillua??? oliks se susta hauskaa? ;)
Kaikki eivät välttämättä halua jakaa elämäänsä jonkun toisen kanssa, vaan haluavat elää omassa kodissaan haluamallaan tavalla ilman, että joku toinen sotkee kaikki kuviot. Aikataulut ja menot voi päättää itse, eikä kaikille lapsetkaan ole asia, jota elämältä kaipaa. Tämmöiseen yhtälöön sopii hyvin varattu mies, koska siitä ei tule itselle riesaa. Kuitenkin mieheltä on mahdollista saada kohteliaisuutta ja hellyyttä niihin hetkiin, kun se itsellekin käy, ja aina on pientä jännitystä ilmassa. Ehkä pientä itsepetosta, mutta niin elämässä moni muukin asia on.
Kaikki eivät välttämättä halua jakaa elämäänsä jonkun toisen kanssa, vaan haluavat elää omassa kodissaan haluamallaan tavalla ilman, että joku toinen sotkee kaikki kuviot. Aikataulut ja menot voi päättää itse, eikä kaikille lapsetkaan ole asia, jota elämältä kaipaa. Tämmöiseen yhtälöön sopii hyvin varattu mies, koska siitä ei tule itselle riesaa. Kuitenkin mieheltä on mahdollista saada kohteliaisuutta ja hellyyttä niihin hetkiin, kun se itsellekin käy, ja aina on pientä jännitystä ilmassa. Ehkä pientä itsepetosta, mutta niin elämässä moni muukin asia on.
monelle sinkkumiehelle kelpaisi hyvin pelkkä seksisuhde, miksei voi etsiä sellaista? Kyllä se varmasti useammin on nainen, joka tällaisissa tilanteissa ihastuu ja jää roikkumaan ja yhtä hyvin se varattu mies voikin ihastua ja rakastua kuin fuckbuddykin, jos olevinaan miehen mahd. ihastuminen on suurin ongelma.
sillä noita kakkosia tuntuu riittävän kyllä!;) Miksi ihmeessä ne kuitenkin tavallisesti alkaa jossain vaiheessa kinuamaan sitä miestä kokonaan itselleen?
Tietty jos haluaa olla vaan panopuu, ilman minkäänmoisia tunteita niin miksä se ollessa vaikka sitten kakkonen...ei vaan mulle sopis!
mutta toiselle vähän on toiselle paljon.. Itse vaadin parasta mutta paskalle kelpaa toinen paska..
ja mies tulee silloin kun perheeltään pääsee. Onpa tosi mahtavaa odotella toisen jämiä.
Olen siis itse mies, perheellinen, enkä ole koskaan pettänyt vaimoani tai edes kuvitellut niin tekeväni.
Työssäni on kuitenkin usein törmännyt naisiin, joille ura on elämässä paljon tärkeämpi asia kuin perheen pyörittäminen. Voin hyvin kuvitella, että uranaiselle ei haittaa olla ns. kakkonen, koska se parisuhde ei ole elämässä arvolistalla ykkösenä.
t. 13
mutta toiselle vähän on toiselle paljon.. Itse vaadin parasta mutta paskalle kelpaa toinen paska..
Minä olin toinen nainen. Mutta empä kestänyt tilannetta ja annoin tilanteen ilmi.
Enää en samaan ryhtyisi.
Toiset pettää vaikka olisi kuinka hyvä suhde/vaimo. Ihmisestä kiinni.
Enkä ikini luottaisi, enkä kyllä luottanutkaan vaikka sainkin miehen itselleni.
Etkö ajattele miehen perhettä?
Miten joku haluaa nussia miestä, joka on kaksinaamainen petturi?
Etkö saa sinkkua?