Nyt tarttee jakaa riemu teidän kanssa!
Olen saanut neljässä viikossa putoamaan 6,4 kg! Tavoitteena on lokakuun alusta uuteen vuoteen mennessä -20 kg. Synnytksestä jääneitä ja täysimetyksen aikana kertyneitä liikakiloja kaikki. Hyvää vauhtia olen kohti tavoitetta menossa. Niin ja Porin juoksukoulussa on kolmas viikko puolessavälissä (aloitin muuna päivänä kuin maanantaina ja olen aina merkinnyt rastilla tekemäni harjoitukset)!!!
Vitsi tuntuu hyvältä ja olen innoissani, kun juokseminenkin tuntuu hyvältä monen vuoden jälkeen.
Kommentit (3)
Minkälaista ruokavaliota olet noudattanut? Itselläkin on juuri tuo 20 ylimääräistä ja niistä olisi kiva luopua. Porilaistakin kokeilin pari viikkoa mutta sitten sairastuin niin se jäi.
Tsemppiä loppukiloille!
Ihan vanhat pv-ohjeet kaivoin naftaliinista ja vaikken pistelistoja löytänytkään, olen pisteitä "laskenut" ja lautasmallin ruokailuun omaksunut.
Kahvin kanssa on päivittäin saanut pari piparkakkuakin _tai_ pullaviipaleen syödä ja makeanhimoon olen silloin tällöin lakritsipötkön vetässyt (näistäkin pisteet vähentäen).
Tavallaan siis kuurilla ollaan mutta tuo pv-ohjelmahan ohjaa sinällään ruokavalion muutokseen. Ja imettäjän pistemäärät on niin suuret, että vaikeeta on tehnyt tuhota kaikki päivittäiset pisteet.
10-vuotta sitten tein tämän saman ja viisi vuotta pysyi kilot poissa, kunnes jälleen raskauduin. Mullaa siis kolme lasta, joista keskimmäisen syntymän jälkeen kilot jäi, enkä nähnyt niistä irti pääsyn vaivaa. Nyt kolmannen synnyttyä, on ikää senverta, että jos meinaa timmiksi takaisin, on se syytä tehdä HETI (vaikka onkin jo 16. päivä)
Hieno juttu ja hyvä tahtikin sulla, ilmeisesti ei millään typerällä ihmedieetillä saavutettu, vaan hyvällä ruokavalion kuriin panemisella.