Onks meidän jätkä sit nolouden huippu ;)
Tällä haavaa ulkoilee siskon vanhassa haalarissa. Ostettu käytettynä joku 3 vuotta sitten. KirkkaanPUNAINEN Reimatec. Hiha on paikattu kolikon kokoiselta alueelta punaisella liimapaikalla, kun tyttö aikoinaan onnistui saamaan siihen pienen palkeenkielen.
Rintaan ompelin Salama McQueenin merkin, joten tuhosin nyt senkin osan kosteussuojasta... Meinasin kyllä lätkästä hihoihin vielä jotkut ruutuliput tai numeron 95, jos satun löytämään jostain.
Vyötäröstä alaspäin kuitenkin pitää vettä edelleen ihan riittävästi. Pepussa ja polvissa vähän karheumaa, mutta muuten ihan siisti. Melko puhdaskin. Toistaiseksi.
Asusteina musta Salama McQueen -pipo, mustat hanskat (viimevuotiset) ja mustat kengät (Ne on sentään ihan uutena ostetut goret :P)
No, onhan se sentään Reimatecci ;P
Saa todennäköisesti traumoja, mut jos mä ostan sille sit uutena sen pakkaspuvun, ni voiko tilanteen vielä korjata?
Kommentit (11)
he eivät juuri lasten pukeutumisesta stressaa.
Pahalla en tätä sano. ;)
ja vielä poika. Sille on ihan sama mitä päälle laittaa, jos et itse tee siitä numeroa.
Aivan turha aloitus.
ja ihan ilman traumoja:)..Hyvä et jotkut osaa kierrättää ja ajatella noin.Eriasia ois joku vaaleanpunainen röyhelöpuku ruusuilla;)
Ja tyttövauvako (tai ees vähän isompi) sitten piittaa mitä sillä on rattaissa päällä? Noh, ainakin mammat tuntuu piittaavan kovastikin.
Uus Uotisen Jorma!
Mä olin kyllä jo valmis maksamaan terapian, mutta toi olis jo liian kauheeta. En tullut edes ajatelleeksi! Voi herraisäsentään! Meen huomenna kauppaan ;P
ap
Uus Uotisen Jorma!
Mä olin kyllä jo valmis maksamaan terapian, mutta toi olis jo liian kauheeta. En tullut edes ajatelleeksi! Voi herraisäsentään! Meen huomenna kauppaan ;P ap
tottakai jää trauma, ainkinjos vähän muistutat, sit on kivaa kattoo valokuvia isompanan ku raukalla ihan paikattu haalari! hei ei ne nyt niiiin kalliita ole! Anttilasta saa 40 e =))
sit on kivaa kattoo valokuvia isompanan ku raukalla ihan paikattu haalari!
Ei kai nyt sen takia tarvitse uutta ostaa. Ne muut jutut oli ymmärtääkseni tuunauksia, ja onhan se nyt niillä varmasti paljon hienompi, kuin joku Anttilan 40e:n haalari.
ni olisko sit vähän parempi?
ni olisko sit vähän parempi?
ja siis ihan vitsillä kirjoitin, joku kauhisteli, että tuunauksia vain =)
Meidän pojalla (6v eskarilainen) on aina ollut punainen haalari. Punainen on hänen "haalarivärinsä". Käytettynä ostettuja pääasiassa ja useimmat näistä ovat sitä ennen olleet tyttöjen pukuja (nimikoinneista päätellen).
Täksi talveksi on odottamassa myös punainen haalari, jonka poika valitsi itse ("mä haluaisin tän, mun haalarini pitää olla punainen") ja vielä toinenkin, siskon vanha - tosin siskokin oli jo toinen käyttäjä, haalari oli sitä ennen kummitädin pojalla, ja punainen sekin väriltään:-)
Pipot ja hanskat on jotain viime- tai toissavuotisia, kenkiä ei olla vielä hankittu, ehkä löydetään vielä käytettynä sopivat.
Enkä usko että traumoja tulee meidän pojalle, on kriittinen vaatteissaan ja tähän mennessä ollut aina tosi tyytyväinen:-)