En tiedä saako kotiäiti sanoa näin, mutta
minulla on ikävä työpukeutumista ja laittautumista :) Nyt pukeudun ihan pakon sanelemana tylsiin käytännöllisiin vaatteisiin. Normaalisti tyylini on naisellinen ja vähän erikoinen - kaipaan sitä. Tunnistaako kukaan muu tällaista?
Kommentit (12)
Itse pukeudun nyt (lapsi 3kk) samalla tavalla kun ennenkin. Mitään jakkupukuja en oli ikinä käyttänyt, tyylini on aika boheemi (värikkäitä hametita, montakerrosta erivärisiä paitoja, huiveja jne). Sitä vartaloa on kyllä ikävä, enemmänkin ton venyneen mahan takia olen joitakin kivoja vaatteita jättämään pois käytöstä. Mutta ehkä ne muutamien kuukausien päästä taas näyttää hyvältä :)
vaikka pääasiassa tein töitä tietokoneella. Ihanaa käyttää kauniita vaatteita ja koruja.
t. kotiäiti
pukeudun hameeseen joka päivä myös kotona ollessa, tietty pulkkamäkeen pistän toppahouust mutta muuten pystyn kyllä pukeutumaan niinkuin haluaisin.
Rannekoruja kyllä kaipaan mutkun on vaippaikäinen, niin olisi niin hankalaa pyllynpesu korujen kanssa..
pukeutua "naisellisesti ja erikoisesti" kotiäitinä?? Jos olet liian laiska niin tekemään, niin mitä tekemistä kotiäitiydellä sen kanssa on..
Jos haluat, voit meikata päivittäin. Voit pukeutua just niinkuin haluat. Korujen kanssa täytyy varmaan vähän mennä tilanteen mukaan. Pikkuvauvavaiheessa ne saattavat olla vaikeat, mutta kunhan lapsi kasvaa, voit ottaa korutkin mukaan arsenaaliin.
On ihanaa kun töihin voi pukeutua siistiksi ja laittautua. Voihan niin tehdä kotiinkin, joopa joo. Musta on ihanaa tehdä siistiä sisätyötä jossa voin pukeutua kivasti eikä kukaan tule pyyhkimään nenäänsä mun vaatteisiin kesken päivän.
Itsestä huolehtiminen on ollut mun tapani "pysyä järjissäni", meikkasin jo sairaalassa, enkä käyttänyt niitä kammottavia sairaalakaapuja muuta kuin yöpukuina, koska se tuntui minulle siinä vaiheessa tärkeältä, oman itseni säilyttämiseltä tavallaan. Nyt eka lapsi on 1,5 v, toinen tuloillaan ja koko tänä aikana ei ole ollut montaa päivää, etten olisi ripsiväriä vähintään sutinut. On vaan mukavampi olo niin.
pukeutumasta kauniisti ja naisellisesti?
Minustakin olisi ihana pukeutua kauniisti ja muodikkaasti, mutta mutta... Mulla on vauva jota imetän, joten aina täytyy olla "imetysystävälliset" vaatteet, eli mekkoja, pitkiä paitoja, tunikoita välttelen, ne on niin hankalat aina keriä pois tieltä kun imettää. Sit musta olis kiva käyttää jotain korollisia kenkiä, saappaita, mutta ne ei oo leikkipuistossa kovin kätevät.
Mut joo, kyllähän sitä sit muutaman vuoden päästä kerkiää taas pukeutua hienommin, nyt nautin tästä ajasta!
Tää pukeutumiskysymys vain yksi esimerkki siitä.
ja kokoajan kyllä meikkasin jne...
Nykyään olen yksityinen pph, ja edelleen meikkaan ja laittaudun joka aamu, vaikka en välttämättä mene ns. ihmisten ilmoille.
Se vain kuuluu persoonaani, ja teen sen koska se piristää mieltä ja olemusta.
Kuten kaipaan muutenkin vanhaa kroppaani mihin vaatteet istuivat ja oli helppo leikitellä vaatteilla...