Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin n.30v naisen, jolla oli päällään

Vierailija
16.10.2010 |

legginsit, liian lyhyt neule jonka alta näkyi takapuoli, vielä lyhyempi "pissitakki", jossa resori vyötäröllä ja karvareunainen huppu. Jalassa naisella oli feikki-Uggit. Tuo kokonaisuus olisi vielä ehkä jotenkin mennyt, mutta nainen oli vartaloltaan mallia päärynä ja lantio+reidet oli hänellä valtavat. Kasvot olivat oranssit ja kulmiin piirretty kynällä mustat viivat.

Ja en itsekään ole mikään fashionista, mutta huh.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaatteet kuullostivat olevan ihan ok...mut itse haluan kyllä katsoa tarkkaan että vaatteet istuvat omaan vartaloon hyvin. Haluan pukeutua nuorekkaasti näyttämättä teiniltä..ja se ettei 30v osaa meikata kauniisti on jo surullista :(. Noita näkee silloin tällöin ja jään aina pohtimaan miten voi olla niin sokea ettei itse näe lainkaan väärän väristä meikkivoidetta tai karseita piirtokulmakarvoja?

Vierailija
2/3 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti ihan multa, paitsi että mulla pidempi neule joka peittää pepun, uggit, vai mitkä ne nyt on, puuttuu, ja olen hoikka. Mua luullaan usein yli 10 vuotta nuoremmaksi ja oon 30v kahden lapsen äiti.

Pitäisköhän mun tehdä itselleni jotain =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti ihan multa, paitsi että mulla pidempi neule joka peittää pepun, uggit, vai mitkä ne nyt on, puuttuu, ja olen hoikka. Mua luullaan usein yli 10 vuotta nuoremmaksi ja oon 30v kahden lapsen äiti.

Pitäisköhän mun tehdä itselleni jotain =)

Sulle todennäköisesti tuo tyyli sopii (eli et tunge isoa mahaasi lyhyeen piukaan takkiin :) ). Ja uskoisin että osaat käyttää oikeaa meikkivoideväriä ja tehdä kauniit kulmat =).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä