Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako portsari evätä sisäänpääsyn ravintolaan

Vierailija
16.10.2010 |

jos hänellä on jotain henkilökohtaista asiakasta vastaan? Eli jos en lämmennyt hänen lähentely yrityksiin ja sen jälkeen en ole päässyt sisään enää

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli periaatteessa saa evätä pääsyn. Toki voit antaa asiakaspalautetta firmalle, että koet portsarin syrjivän sinua henkilökohtaisista syistä.

Vierailija
2/16 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli periaatteessa saa evätä pääsyn. Toki voit antaa asiakaspalautetta firmalle, että koet portsarin syrjivän sinua henkilökohtaisista syistä.

Mutta ei saa evätä pääsyä ulkoisen seikan, kuten rodun, kielen, sukupuolen jne. perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä päin ole muita ravintoloita? Ja ikää taisi olla nippa nappa 18?

Vierailija
4/16 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai olet muuten haitaksi..

Vierailija
5/16 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä voi saada elinikäisen porttikiellon? ap

Vierailija
6/16 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt et ole aivan idiootteja tehnyt???ja jos vaikka osaat lopettaa??

Vierailija
7/16 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos hän epäilee, että tulet käyttämään alkoholia väärin tai olet ihan vain humaltumistarkoituksella liikkeellä 8mikä lieneekin todennäköitä, koska kanki ei kelpaa)niin silloin kyllä

Vierailija
8/16 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos hän epäilee, että tulet käyttämään alkoholia väärin tai olet ihan vain humaltumistarkoituksella liikkeellä 8mikä lieneekin todennäköitä, koska kanki ei kelpaa)niin silloin kyllä

humaltumistarkoituksessa XD

Vois olla aika tyhjää kapakoissa, jos kaikki käännytettäisiin ovelta :P

Mut joo. Mä olen mm. kehdannut nauraa jonossa ja joutunut ulkoistetuksi sen takia. Ja kerran joku kännikala tönäs mut jonosta pois - ei sisäänpääsyä. Olin kuulemma nauttinut jo riittävästi. Tarina ei kerro mitä olin nauttinut, mä kun olin yleensä porukan kuski...

Mut jos sama heppu on edelleen töissä samassa puljussa, niin luulisin hyvinkääläisten tietävän kenestä on kyse ;D

Että saahan noi asiakkaansa valita... Ilmeisesti.

Vierailija
9/16 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvin pitkän linjan portsari kumminkin kyseessä. Voipi kyllä olla jo eläkkeelläkin...

Enkä mä oikein usko, että samanlaisia voi kovin montaa tälle pallolle mahtua :D

Vierailija
10/16 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nimittäin vittumaisin poke maan päällä....ohis

Vierailija
11/16 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nimittäin vittumaisin poke maan päällä....ohis

ajaa kaikki asiakkaat naapurikapakkaan, taitaa mennä sillä kapakalla hyvin

Vierailija
12/16 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hänellä on jotain henkilökohtaista asiakasta vastaan? Eli jos en lämmennyt hänen lähentely yrityksiin ja sen jälkeen en ole päässyt sisään enää

Ei tietenkään saa. Portsarin tulisi tehdä työtään neutraalisti, eikä antaa henk.koht. elämänsä vaikuttaa. Jollet ole mitään haittaa aiheuttanut kyseiselle ravintolalle, olet oikein pukeutunut etkä liian kännissä, niin portsarilla ei ole mitään syytä olla päästämättä sisään. Tee valitus ravintolan johdolle.

Vierailija
13/16 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:57"]Kun kävin hyvinkään Amarillossa yksi portsari oli enemmänkin agressiivinen, huusi ja haukkui minua kovalla äänellä. Olin jättänyt takkini naulakkoon repun kanssa ja en saanut takkia takaisin koska sitä ei muka ollut siellä. Seuraavana päivänä soitin sinne ja sanoin haluavani korvauksia ja että tulen kysymään takkia uudestaan. Olin itse ehdottanut että poliisit selvittävät asian, mutta puhelimessa sanottiin että ei poliiseille tarvitse soittaa. Mutta kun menin paikalle he olivat löytäneet takin ja sanoivat että minulla on hasista takin lompakossa ja poliisiauto odottaa pihalla. Sanoin että poliisit voivat tutkia asian. Portsari haukkuu ja huutaa, portsari vei minut poliisien luo ja huutaa kovaan ääneen että minulla on hasista takissa joten menin poliisin kanssa asemalle ja he tutkivat takkini ja huomasi että siellä ei ole huumeita ja päästivät menemään. Portsari oli joku iso mies jolla oli parta.
[/quote]

Miksi sit sait sakon huumausaineen hallussapidosta?? Sinähän valehtelet enemmän kuin Venäjän propaganda :D :D

Vierailija
14/16 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ui juma just hyvä paikka :D :D :D

Vierailija
15/16 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleppa jami nyt rehellinen välillä :D :D

Vierailija
16/16 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2010 klo 10:07"]

[/quote]Ainoastaan valkoisilta heteroilta saa, mamut, homot ja mannet kun vetää rasistikortin esiin, siinä on kovinkin portsari aseeton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan