Kärsin voimakkaista ahdistuskohtauksista näin aamuisin...
En haluaisi ottaa opamoxia jos se väsyttää kamalasti ja viimeksi illalla ottessa, mulle tuli siitä vähän hölmö olo... huono-olo ja ahdistus jopa lisääntyi.
Lääkäri määräsi cymbaltan lääkettä mutta lääkkeen ottaminen ahdistaa likaa.
Olen aivan hysteerisessä tilaas ja pelkään että minulle laukeaa psykoosi tai vastaava. Tilanne on alkanut suu kivusta, enkä ole syönyt kohta neljään viikkoon kunnolla. Olen siis yrittänyt syödä, mutta menee päiviä kun en syö oikeastaan mitään.
Hakeudunko päivystykseen?
Kommentit (7)
soitin jo viime su aamuna että voinko mennä päivystykseen ja siellä hoitaja sanoi, että tulet ehdottomasti tänne...
Jotenkin pystyn pitämään jotain kulissia lapselle ja miehelle sekä muille. Mutta aamuisin tuntuu, että kuolen. Lapsi pitää mua edes vähän pinnalla, mutta tunnen, että kävelen ohuella langalla joka voi mennä poikki ihan juuri...
ap
Kannustan sinua menemään lääkäriin, älä anna vointisi enää mennä huonommaksi.
päivän pärjään ja meen sitten huomenna.
Eilen lueskelin jostain kertomuksia psykoosista (oliko peräti tämä palsta) ja huomasin, että mulle voi käydä noin ja pelästyin...
Pelkään vaan että koko elämäni menee pilalle jos myönnän etten pärjää enää ja lapseni kärsii.
Kiitos sulle rohkaisusta... ehkä saan apua jo tänään
ap
sinulla menee puurot ja vellit sekaisin jos et ota lääkkeitä. Jos otat lääkkeen, se auttaa ahdistuneisuuteen. Sinua ei varmaankaan ahdista itse lääkkeen ottaminen vaan se, että olet yleisololtasi niin ahdistunut että se vaikeuttaa tilasta pois pyrkimistä(=lääkkeen ottaminen)
Varmasti tilanteesi huonontuu jos et pysty ottamaan lääkkeitä etkä syö. Saatko aikaiseksi mennä hoidattamaan kipuasian kuntoon?
hoitamaan enempää, enkä ymmärrä koko kipuja enää olen kipujen suhteen jo ilmeisesti vainoharhainen...
ap
hoitamaan enempää, enkä ymmärrä koko kipuja enää olen kipujen suhteen jo ilmeisesti vainoharhainen...
ap
Voitko kertoa mikä siinä suussa siis on? Mistä kipu aiheutuu?
Mulla on kans aamuisin tosi huonoa oloa, mutta yleensä se tilanne rauhoittuu. Sun pitäis saada apua, keskusteluapua.
Mulla oli kerran paha tilanne kun oli kanssa kipua
ja harvinainen sairaus enkä saanut mistään apua ja ahdistus oli kamala.
Vaikuttaa jo aika pahalta, toivottavasti saat pian apua!