LG:n pyykinpesukoneesta
Onko kellään tätä konetta LG F1448QDP1 ? Ois kiva kuulla kokemuksia, jos ei just tuosta mallista niin yleensäkin lg:n koneista?
Kommentit (28)
ja pelittää yhä moitteettomasti, ei moitteen sanaa.
eli ei suoravetomoottoria. Sen hihnan mies juuri sinne vaihtoi, muuten ei moitteen sijaa.
Seuraava konekin on ehdottomasti LG!
7 kg täytön kone ollut se 5 vuotta ja toimii kuin pakasta vedetty edelleen. Kuivausrumpu samaa sarjaa ja toimii myös.
mutta reilu vuosi sitten ostettiin sivusta täytettävä 7 kg:n pesukone. Ja pelkästään positiivista kokemusta eli suosittelen!
Kone on käytössä lähes päivittäin,ja olen pessyt myös kaikki räsymatot siinä(juu juu ei ehkä kannattaisi).Olen tyytyväinen!
Käytössä 4,5 vuotta eikä mitään moittimista. 1
1. Pesee TODELLA hitaasti. 2. Pesutulos ei ole loistava. 3. Käyttöohjeet kammottavat. Kunpa olisin ostanut Mielen.
olen tarkistanut mm. mitä eroa keskenään on eri ohjelmilla kuten vauvanvaate, allergia ja puuvilla. Lisäksi tarkistin mitkä ohjelmat sisältävät esipesun ja mitkä eivät. Koneessa on myös paljon erilaisia "hienouksia" joita en olisi osannut muuten käyttää. Koneessa on myös höyrypesu ja höyrytys (jota käytetään sileyttämään vaatteita) niin niiden käyttöön (mm. täyttömäärä) olisin kaivannut opastusta. Ohjeesta selvisi että höyryohjelmaan ei saa laittaa kuin max. 2 paitaa vaikka kyseessä on 8 kg kone. Vikakoodit löytyvät myös käyttöohjeesta. Tuossa vain osa. Riittääkö?
LG:n 7kg:n pesukone. Siinä on siis se suoravetomoottori. Kestävyydestä en vielä osaa sanoa kun niin vähän aikaa on tuo kone meillä ollut, mut tässä muutama hyvä puoli ainakin meidän konemallista:
-ERITTÄIN hiljainen
-selkeä ja helppo käyttää
-hyvä pesutulos jopa pikapesulla
-pyykkiä todellakin mahtuu kerralla paljon
-10v takuu siinä moottorissa
Tyytyväinen olen tosiaankin tähän mennessä ollut, ja pyykkiä meillä pestään käytännössä joka päivä.
Esim siitä en tiedä, miten kauan konetta voi pitää paussilla kesken ohjelman, koska ainakin kerran kun sen tein niin meni lopulta virrat kokonaan ja piti aloittaa koko pesuohjelma alusta.
Toinen mitä olen kaivannut koneeseen on se että pyykin paino näkyisi myös näytössä kun kone sen kerran punnitsee.. Mietin vaan että pesuaineen annostelu on aika hankalaa ja jos ainetta menee sitten enemmän mutta vettä ottaa niukasti niin ei ole kovin hyvä juttu se.
Kuivausrumpu on tosi hyvä, siihen olisin kaivannut edes käyttöohjeeseen vähän tietoa niistä lämpötiloista.. Koneessa lukee vaan se pyykin laji ja kuivuusaste, mutta minulla ei ole mitään käsitystä mikä niistä on se yksi tai kaksi palleroa, joka siis vaatteen pesuohjeessa on...
10v. takuulla siinä moottorissa tekee, jos sitä takuuta ei muissa osissa ole? Maksatko isolla rahalla koko muun koneen korjaamisen ja moottorin sitten takuun piikkiin? Halvaksi tulee juu : D
En tiedä mikä tuo malli on, mutta meillä viime vuoden hullareiden 8kg pesukone + 7kg kuivuri ja olen tykännyt ihan hirveästi. On vallan ihana ja hiljainen tuo suoravetokone.
1. Pesee TODELLA hitaasti. 2. Pesutulos ei ole loistava. 3. Käyttöohjeet kammottavat. Kunpa olisin ostanut Mielen.
Meillä pesee 7 kg:a puuvilla 40 astetta 1 tunti ja 40 minuuttia, ei mielestäni ole hitaasti. Ja puhdasta tulee. Miele on kuulemma myös hyvä.
7 kg täytöllä ja suoravetomoottorilla varustettu kone on palvellut moitteettomasti jo 6 vuotta.
käytön jälkeen. Korjaaminen ei paikalliselta takuukorjaajalta onnistunut. Oltiin kuukausia ilman konetta. Loppuvaiheessa tuotiin pieni 2,5 kilon kone lainaksi.
Sain kokonaan uuden koneen. Uudempi malli, paremmat ohjelmat. Pesuohjelmat oli muutettu niin, että vakio oli lyhyempi ja napista painamalla sai tehopesun. Vanhassa tehopesu oli vakio ja kevytpesu tuli nappulasta.
Tämä uusi kone on nyt kestänyt neljä vuotta. Toimii kuin unelma. Kuivurista on kerran vaihdettu hihna.
moottori on se joka todennäköisimmin hajoaa. Ja sen korjaaminen on kallista!
on korjauttaa moottori 7-vuotta vanhasta pesukoneesta, jos kaikki muut pesukoneen osat ovat hajonneet aika päivää sitten?? Korjautatko sitten ne muut osat kalliilla rahalla?
Mielestäni siis se 10v. takuu on pelkkä myyntikikka, sillä eivät ne koneen muut osat kestää kymmentä vuotta.
vastauksistanne. Eiköhän me hommata tuo LG kone.. ap
moottori on se joka todennäköisimmin hajoaa. Ja sen korjaaminen on kallista!
on korjauttaa moottori 7-vuotta vanhasta pesukoneesta, jos kaikki muut pesukoneen osat ovat hajonneet aika päivää sitten?? Korjautatko sitten ne muut osat kalliilla rahalla?
Mielestäni siis se 10v. takuu on pelkkä myyntikikka, sillä eivät ne koneen muut osat kestää kymmentä vuotta.
jossa notkuvat lattiat.
Meillä on LG:n suoravetokone ollut jo 3v. ja joka päivä pyörii vähintään kerran ja samalla paikalla on johon sen liike paikalleen laittoi. Mutta meillä onkin ihan oikea talo eikä parakki.
ja pelittää yhä moitteettomasti, ei moitteen sanaa.