Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille piti tulla tänään klo 18 jälkeen yhdet kahvivieraat,

Vierailija
15.10.2010 |

ilmoittavat kuulemma, jos eivät pääsekään tulemaan..

Noh. Arvasinhan, etteivät tule, eivätkä ilmoita. Enpä ollut kattanut pöytää valmiiksi, enkä muutenkaan valmistautunut.

Meillä ollaan menossa jo nukkumaan nuorimmasta päästä.. että jos kovin pitkään yli 18:n menee, niin ei enää kyl onnistu... =0)

Vitsin kivoja ihmisiä..?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät tulleet. Usein monet ajattelevat, että mennään läpikulkumatkalla sitten samalla, mutta se matkustaminen on niin raskasta, että vie itsessään jo voimat. Olisi heidän pitänyt ilmoittaa hyvissä ajoin.

Viiniä ei me ainakaan oltaisi juotu ollenkaan. Teetä olisin ottanut mielelläni iltapalaksi.

Vierailija
2/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmsillä on alko-ongelma, niin sitten tietty parempi tarjota vaikka teetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä ei todellakaan ole alkoholiongelmaa, joten viini olisi ollut paikallaan.

Tosin jos autolla olisivat tulleet, niin lasillinen olisi riittänyt.

viiniä autolla olessaan!!! Äläkä selitä juoppo!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa sitä lasillista... Kaikilla ei se yks viinilasi

Vierailija
5/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on joku, joka voi ottaa sen yhen lasin pitkin hampain joulupöydässä on sitten ihan kännissä jo yhestä lasillisesta.

Vierailija
6/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa sitä lasillista... Kaikilla ei se yks viinilasi

nutiseen jo ap:lle jo siitäkin että tarjoilee autolla oleville ihmisille kahvia. Siis haloo, että enemmin tippa viiniä...

Itse en humallu lasillesta viiniä mutta en todellakaan kostu mistään muutamasta sentistä viiniä.. joten mielummin se kahvi.

Mutta oli taas vissiin pakko päästä päteen.

Vierailija
7/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kello kuusi on tarjolla "kahvia". Tsiisus, kyllä viini olisi huomattavasti tyylikkäämpi tarjottava..

Vierailija
8/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on periaatteena että jos ajaa niin ei juo ja jos tiedän että toiset ajaa niin en koskaan heille ala myöskään alkoholia tarjoilemaan. Periaatteesta.

Joo mutta tollanen "tullaan" mutta ei sitten tullakaan on todella ärsyttävää. Sisko jatkuvasti sellainen ja muutama muukin tuttava. Olen ottanut tavaksi sen että en sovi mitään tarkkaa heidän kanssaan enkä vauraudu pahemmin mitenkään heidän tuloonsa. JOS sitten soittavat ja sanovat että ovat jo MATKALLA niin sitten alan laittamaan esim. kahvia tai muuta vastaavaa. Monesti on käynyt silleenkin että soittavat ja sanovat olevansa tulossa ja kun kaksi tuntia myöhemmin soitan ja kysyn missä viipyvät niin ovat silti "lähtöä tekemässä". Silloin olen usein sanonut että ei sovi enää tulla.

Todella todella ärsyttävää!

Vierailija
9/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkamaista käytöstä. Silti voitte olla tekemisissä, mutta älä kutsu kotiisi.

Vierailija
10/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä joita ärsyttää niin teitä vaan ärsyttää se, että ootte nähny vaivaa vieraiden takia, jotka ei sitte tulekaan.Miksi pitää olla kahvit jamuut valmiina. Sovit, että vieraat tuleejos tulee ja sitte laitat kaffet porisee ja pakastepullat uuniin kun kolkuttelee ikkunaa. Ei kait ne ny teille minkään ruuan takia tule, vaan tervehtimään teitä.

Se mua ärsyttää, että miksi pitää aina olla niin hienoa ja paljon tarjottavaa. Silloin mulle tulee just fiilis, että jos olen jotain puhunut, että saatettas pysähtyy morjenstaa ku ohi ajetaan, niin sitten on pakko pysähtyä vaik ois millanen väsy, kun tietää et toinen on nähny vaivaa.

Paljon mukavampi on mennä paikkaa, jossa ei oo niin justiinsa ja tip top. Laitetaan kaffet jos kahvetuttaa ja jos isäntäpari ei oo just sillon kotona kun ajetaan ohi, niin mennään essolle kahvittelee. big deal??

Vierailija
11/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan käsittämätön kinastelu tästäkin aiheesta.. että kehtasinkin kahvia olla tarjoamassa. Huh huh. NiinPä.

No, vieraista ei ole edelleenkään kuulunut mitään, joten... Mä otan nyt sitä viiniä.. =0)

Hyvää yötä!

Vierailija
12/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä joita ärsyttää niin teitä vaan ärsyttää se, että ootte nähny vaivaa vieraiden takia, jotka ei sitte tulekaan.Miksi pitää olla kahvit jamuut valmiina. Sovit, että vieraat tuleejos tulee ja sitte laitat kaffet porisee ja pakastepullat uuniin kun kolkuttelee ikkunaa. Ei kait ne ny teille minkään ruuan takia tule, vaan tervehtimään teitä.

Se mua ärsyttää, että miksi pitää aina olla niin hienoa ja paljon tarjottavaa. Silloin mulle tulee just fiilis, että jos olen jotain puhunut, että saatettas pysähtyy morjenstaa ku ohi ajetaan, niin sitten on pakko pysähtyä vaik ois millanen väsy, kun tietää et toinen on nähny vaivaa.

Paljon mukavampi on mennä paikkaa, jossa ei oo niin justiinsa ja tip top. Laitetaan kaffet jos kahvetuttaa ja jos isäntäpari ei oo just sillon kotona kun ajetaan ohi, niin mennään essolle kahvittelee. big deal??

juntti.

Ei se mitään -ei ole onnestani pois. Kaltaisiasi ei tuttavapiriini -enää- kuulu.

Vierailija
13/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän pointtisi mutta juuri tuo että sovitaan että tullaan jos tullaan on (joissain tilanteissa) vielä ok. Silloin tiedän että on mahdollista että ette tulekaan. Mutta silloin kun sanotaan että tullaan ja järjestän muutkin asiat (mm. en sovi muita omia menoja, lasten kotiintulot yms.) niin että tullaan ja sitten ei viitsitä edes ilmoittaa että ei tulla niin se sitten potuttaa.

Niin ja tuollainen tullaan jos tullaan sopiminen on myös sellainen että arvostaisin kovasti sitä että soittaa hieman ennen sovittua aikaa että onko tulossa vai ei. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se että ajattelee että ei ne tulekaan ja on jo vaihtamassa yöpukua päälle tai suihkussa tai tms ja sitten vieraat soittaa ovikelloa.

Vierailija
14/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän pointtisi mutta juuri tuo että sovitaan että tullaan jos tullaan on (joissain tilanteissa) vielä ok. Silloin tiedän että on mahdollista että ette tulekaan. Mutta silloin kun sanotaan että tullaan ja järjestän muutkin asiat (mm. en sovi muita omia menoja, lasten kotiintulot yms.) niin että tullaan ja sitten ei viitsitä edes ilmoittaa että ei tulla niin se sitten potuttaa.

Niin ja tuollainen tullaan jos tullaan sopiminen on myös sellainen että arvostaisin kovasti sitä että soittaa hieman ennen sovittua aikaa että onko tulossa vai ei. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se että ajattelee että ei ne tulekaan ja on jo vaihtamassa yöpukua päälle tai suihkussa tai tms ja sitten vieraat soittaa ovikelloa.

että ollaa jo nukkuumenossa.

Vierailija
15/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo siis toi on kyllä raivostuttavaa. :(

Vierailija
16/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerta "arvasit, että eivät tule". Niin kauan tollaset ihmiset sikailee, kun muut sietää. Nyt laitat välit poikki.

Vierailija
17/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kello kuusi on tarjolla "kahvia". Tsiisus, kyllä viini olisi huomattavasti tyylikkäämpi tarjottava. Kuka särpii kahvia tohon aikaan? Taisivat suostua kutsuunne vain kohteliaisuudesta, mutta tulivat katumapäälle tarkemmin ajatellen.

Vierailija
18/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kello kuusi on tarjolla "kahvia". Tsiisus, kyllä viini olisi huomattavasti tyylikkäämpi tarjottava. Kuka särpii kahvia tohon aikaan? Taisivat suostua kutsuunne vain kohteliaisuudesta, mutta tulivat katumapäälle tarkemmin ajatellen.

Vierailija
19/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerta "arvasit, että eivät tule". Niin kauan tollaset ihmiset sikailee, kun muut sietää. Nyt laitat välit poikki.

Ja viinitarjoilu ei autoilijalle ole soveliasta eikä tietääkseni rouva ainakaan juo viiniä. =0)

Ehkä heille on tullut jotain viivettä matkalla, mutta kyllä ilmoittaa vois kuitenkin.

ap

Vierailija
20/20 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä ei todellakaan ole alkoholiongelmaa, joten viini olisi ollut paikallaan.

Tosin jos autolla olisivat tulleet, niin lasillinen olisi riittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi