Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa IKEAN joulu todella ruma! Ikeaan oli tullut jo joulukoristeita, lahjapapereita, -nauhoja yms.

Vierailija
15.10.2010 |

Värimaailma on aivan omituinen ja suoraan sanottuna kaikki olivat todella rumia.

Makuja on monia mutta ihmettelenpä kuka niitä ostaa. Vai ostavatko vain kun luottavat Ikean makuun?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluna sitkeästi aina samoja perinteisiä värejä: Punaista, harmaata ja havunvihreää. Ei tarvitse uusia joulukoristeitaan

Sori mutta se perinteinen havunvihreä ja punainen ja pahimmillaan vielä "kultaan" yhdistettynä on minusta mitä kamalin.

Ihan vain kokemaan ahdistusta meidän vääristä värivalinnoista? Ei se mitään, en mä sua varten joulun värejä ole valinnutkaan, vaan siten, että ne jo lapsuudesta tulleet muutamat koristeet ja muut sopivat. Tosin tuskin ihan kovin pahaa ahdistusta lopulta kokisit kuitenkaan, kun punainen ja harmaa ovat enemmänkin päävärit ja vihreän lisäksi on jonkin verran olkea/koivua tms.

Kultaa meillä ei pahemmin harrasteta paitsi ehkä vahingossa (ei mua niin paljoa ahdista, että haittaisi, jos sitä jossain on), hopea sen sijaan menee harmaan kanssa kivasti.

Mutta Ikean väreistä en sano mitään näkemättä, värisävyjä on vaikea kuvailla tekstissä.

t. 4

Vierailija
2/15 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonnakin oli tosi rumat jouluvärit heillä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten eri maku on ihmisillä. Mä esim. tykkäsin kauheasti niistä viimevuotisista väreistä. Oli tosi magee tehdä mustia paketteja esim. murretun vihreän värisillä nauhoilla.

Pakko varmaan mennä kurkkaamaan - en kestä niitä ainaisia Tiimari-papereitakaan.

Toinen mistä tykkään on ihan perinteinen ruskea paperi ja siihen joku naru. Sanomalehteäkin vois kyllä painaa joulupaperiksi.

Vierailija
4/15 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruma. Tänäkin vuonna.

Vierailija
5/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkää mustaa ja punaruskeaa..:(

Vierailija
6/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkää mustaa ja punaruskeaa..:(

Vierailija
7/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuskinpa ostaisin kuitenkaan. Mä harrastan jouluna sitkeästi aina samoja perinteisiä värejä: Punaista, harmaata ja havunvihreää. Ei tarvitse uusia joulukoristeitaan ja vanhat muistoja tuovat jutut sopivat aina uudempien kanssa yhteen.

Vierailija
8/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummansininen, joulunpunainen, valkoinen.

Paperit aivan järisyttävän rumia ;-(

Tosin en tricolorista välitä muutenkaan kun punainen ei kuulu lempiväreihini mutta edes värien puhtaus ja raikkaus olisi saattanut pelastaa.

Kaikki värit olivat sävyltään ns. likaisia.

ap

Vierailija
9/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluna sitkeästi aina samoja perinteisiä värejä: Punaista, harmaata ja havunvihreää. Ei tarvitse uusia joulukoristeitaan

Sori mutta se perinteinen havunvihreä ja punainen ja pahimmillaan vielä "kultaan" yhdistettynä on minusta mitä kamalin.

Vierailija
10/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä vihoviimeisiä. Sama se mulle, minkävärisen joulun kukin laittaa, ja mun mielestä se pitäis olla sama myös kaikille muille. Jos joku tykkää laittaa perinteisen värisen joulun, niin yrittäkää pitää se halveksuntanne sillä puolen aitaa.

Vierailija
12/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ikeasta niitä lahjapapereita, nauhoja ym.. Ihan vain siksi, että ovat erilaisia. Itseä jotenkin ärsyttää kun lahjoja tulee kymmenittäin ja kaikissa on päällä samanlaiset paperit vaikka antajia on useampi. Itse siis mielelläni annan lahjoja, joissa on hieman erilaiset paperit päällä.

Vierailija
13/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why?

Vierailija
14/15 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myymälöissä kylläkin.