Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet ulkomaalaiset miehet sanovat että suomesta löytyvät maailman kauneimmat naiset

Vierailija
15.10.2010 |

jos me kerran sitten olemme niin rumaa porukkaa.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä ulkomailla asuvista miespuolisista kollegoista moni tätä mieltä on. Eivätkä ole olleet minua vonkaamassa, sillä tietävät hyvin että olen onnellisesti naimisissa ja pienten lasten äiti.

Esim. suomalaisten naisluistelijoiden kauneus on saanut lukemattomia kehuja.

tarkennan vielä kun tämä ketju täällä vielä pyörii, että tämä samainen mies puhui siitä että suomalaisilla on hyvin kaunis kasvojen luusto (mm poskipäät) ja silmät.

Tyyli on monella mitä on mutta vähänkään vaivaa näkemällä monesta suoamalsinaisesta saisi hyvinkin kauniin.

7

amerikkalaistuttu ihmetteli myös suomeen tullessaan miten kaunnita suomalaiset naiset on. Ja ei ollut kyse pillun hausta kun on homomies.

Vierailija
22/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä vaikka italiaan katsomaan (tai kehota miestäsi menemään), sielläpä vasta lyhyitä naisia on. Jos 140 cm nainen ei ole persjalkainen, niin kuka on? Olen itse keskimittainen (165) suomalainen nainen, mutta tunnen itseni pitkäksi matkaillessani Etelä-Euroopassa.

Suomessa on paljon kauniita naisia, mutta myös tavallisen näköisiä naisia. Näin on useimmissa maissa. Esim. juuri Italiassa näkee paljon naisia, joilla on kovin miehiset piirteet ja näkyvät viikset tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri ennen valomerkkiä, että oletpa kaunis? No, saadakseen seuraa.

Vierailija
24/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, jotkut ihmiset ihan työnsä tai sukulaissuhteiden kautta ovat tekemisissä eri maalaisten ihmisten kanssa. Ilman että siihen liittyy mitään sänkyyn vonkaamista.

Miksi niin monet suomalaiset miehet sanovat juuri ennen valomerkkiä, että oletpa kaunis? No, saadakseen seuraa.

Vierailija
25/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikohan muuten minkään muun maan vastaavanlaisessa ketjussa yhtä paljon näitä vastaan vänkkääjiä jotka jaksaa vakuutella itselleen ja muille että "kyllä, perkele, kyllä me vaan niin rumia ollaan!" =D

Huonossa itsetunnossa lyödään ainakin muut naiset kirkkasti!

Vierailija
26/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä vaikka italiaan katsomaan (tai kehota miestäsi menemään), sielläpä vasta lyhyitä naisia on. Jos 140 cm nainen ei ole persjalkainen, niin kuka on? Olen itse keskimittainen (165) suomalainen nainen, mutta tunnen itseni pitkäksi matkaillessani Etelä-Euroopassa. Suomessa on paljon kauniita naisia, mutta myös tavallisen näköisiä naisia. Näin on useimmissa maissa. Esim. juuri Italiassa näkee paljon naisia, joilla on kovin miehiset piirteet ja näkyvät viikset tms.

pituudesta vaan vartalon mittasuhteista. Pitkäkin nainen on persjalkainen jos jalat ovat lyhyet, selkä pitkä ja takamus leveä. Toisaalta lyhyt, mutta siro ja pitkäraajainen ei ole persjalkainen.

Kaikkialla on hoikkia, pitkäraajaisia ja myös raskasrakenteisia naisia. Lisäksi monissa muissa maissa naisellinen pukeutuminen korkeine korkoineen saa naiset näyttämään pitkäsäärisemmiltä kuin he ovatkaan.

Vierailija
27/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehut jotakin vain ja ainoastaan saadaksesi siitä jotkin hyötyä itsellesi? Et siis koskaan vilpittömästi? Ja oletat että kaikki muutkin toimii samoin?

Vierailija
28/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolen.

Ja sellainenkin pointti, että jonkun ulkomaalaisen (länsimaalainen oli, ei ählämi) mielestä "Suomessa on ilmaiset h****t." Täällä on aika vapaa sukupuolikäyttäytyminen, yhden illan juttuja löytää jos haluaa ja varsinkin jos on "jännittävän ulkomaalainen".

Ei ole näin monissa muissa maissa.

Vierailija
29/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onhan se Kira kaunis. Mutta miehethän tykkäävät monenlaisista naisista. Menkääpä katsomaan livechattiin, vaikka olisi 100 kg ja susiruma niin aina riittää vonkaajia. Riittää että on tissit ja pillu. Suomessa on kauniita naisia, mutta ei kai sen enempää kuin Ruotsissakaan?

Vierailija
30/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksukin.

Vierailija
31/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä vaikka italiaan katsomaan (tai kehota miestäsi menemään), sielläpä vasta lyhyitä naisia on. Jos 140 cm nainen ei ole persjalkainen, niin kuka on? Olen itse keskimittainen (165) suomalainen nainen, mutta tunnen itseni pitkäksi matkaillessani Etelä-Euroopassa. Suomessa on paljon kauniita naisia, mutta myös tavallisen näköisiä naisia. Näin on useimmissa maissa. Esim. juuri Italiassa näkee paljon naisia, joilla on kovin miehiset piirteet ja näkyvät viikset tms.

pituudesta vaan vartalon mittasuhteista. Pitkäkin nainen on persjalkainen jos jalat ovat lyhyet, selkä pitkä ja takamus leveä. Toisaalta lyhyt, mutta siro ja pitkäraajainen ei ole persjalkainen.

Kaikkialla on hoikkia, pitkäraajaisia ja myös raskasrakenteisia naisia. Lisäksi monissa muissa maissa naisellinen pukeutuminen korkeine korkoineen saa naiset näyttämään pitkäsäärisemmiltä kuin he ovatkaan.

Olen Suomessa nähnyt tasan kaksi pitkäselkäistä ja lyhytjalkaista naista. On tullut useampi kymmenen vuotta kuitenkin elettyä. Näitä töpöjä olen sitä vastoin nähnyt Italiassa paljonkin. Suomalaisten naisten persjalkaisuus on legendaa.

Vierailija
32/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, jotkut ihmiset ihan työnsä tai sukulaissuhteiden kautta ovat tekemisissä eri maalaisten ihmisten kanssa. Ilman että siihen liittyy mitään sänkyyn vonkaamista.

Miksi niin monet suomalaiset miehet sanovat juuri ennen valomerkkiä, että oletpa kaunis? No, saadakseen seuraa.

Tiedätkö, jotkut ihan luonnollisesti ymmärtävät, että keskustelu voi rönsytä ja kauhean tiukkapipona ei kannata kommentoida. Ihan missä olosuhteissa tahansa niin ulkomaalaiset kuin kotimaisetkin miehet sanovat kohteliaisuutena asioita, joita nyt ei kannata ihan faktana ottaa. Ollaan kohteliaita, koska se kuuluu hyviin tapoihin/omaan kulttuuriin/halutaan seuraa.

Käsittääkseni tässä ei ollut kyse siitä, että ollaan tekemisissä ulkomaalaisten kanssa vaan siitä, miksi monet ulkomaalaiset sanovat suomalaisia naisia kauneimmiksi. Pelkkä tekemisissä oleminen ei tokikaan viittaa vonkaamiseen, ei minkäänmaalaisten kanssa.

Baarikeskusteluja ei myöskään suljettu pois, eihän?

Vierailija
33/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin näissä "maailman kauneimmat naiset/ urheilijat jne." gallupeissa. Esimerkiksi juuri nämä naisluistelijat.

Jokainen nyt varmaan tajuaa, että tuollaisissa iskurepliikeissä, joihin alla viitataan, sanotaan mikä milloinkin puhujan intresseissaä on.

Tiedätkö, jotkut ihan luonnollisesti ymmärtävät, että keskustelu voi rönsytä ja kauhean tiukkapipona ei kannata kommentoida. Ihan missä olosuhteissa tahansa niin ulkomaalaiset kuin kotimaisetkin miehet sanovat kohteliaisuutena asioita, joita nyt ei kannata ihan faktana ottaa. Ollaan kohteliaita, koska se kuuluu hyviin tapoihin/omaan kulttuuriin/halutaan seuraa.

Käsittääkseni tässä ei ollut kyse siitä, että ollaan tekemisissä ulkomaalaisten kanssa vaan siitä, miksi monet ulkomaalaiset sanovat suomalaisia naisia kauneimmiksi. Pelkkä tekemisissä oleminen ei tokikaan viittaa vonkaamiseen, ei minkäänmaalaisten kanssa.

Baarikeskusteluja ei myöskään suljettu pois, eihän?

Vierailija
34/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituudesta vaan vartalon mittasuhteista. Pitkäkin nainen on persjalkainen jos jalat ovat lyhyet, selkä pitkä ja takamus leveä. Toisaalta lyhyt, mutta siro ja pitkäraajainen ei ole persjalkainen. Kaikkialla on hoikkia, pitkäraajaisia ja myös raskasrakenteisia naisia. Lisäksi monissa muissa maissa naisellinen pukeutuminen korkeine korkoineen saa naiset näyttämään pitkäsäärisemmiltä kuin he ovatkaan.

Olen Suomessa nähnyt tasan kaksi pitkäselkäistä ja lyhytjalkaista naista. On tullut useampi kymmenen vuotta kuitenkin elettyä. Näitä töpöjä olen sitä vastoin nähnyt Italiassa paljonkin. Suomalaisten naisten persjalkaisuus on legendaa.

ja nähnyt Suomessa lukemattomia lyhytjalkaisia, paksureisisiä, sanalla sanoen persjalkaisia naisia. Samoin olen nähnyt paljon pitkäkinttuisia ja siroja, pitkiä ja lyhyitä naisia, mutta eniten ehkä kuitenkin siltä väliltä olevia. Sama homma kaikkialla missä olen käynyt, mutta vaikkapa Virossa osaavat kyllä pukeutua niin, että tulee mielikuva erittäin gasellimaisesta kansasta.

Vierailija
35/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koen olevani joka asian suhteen äärettömän kriittinen, ja huonona tapanani onkin joutohetkinä arvostella kaikki ympärillä olevat ihmiset vaatteiden ja ruumiinrakenteen ja kasvonpiirteiden perusteella ja siltikin kohtaan joka päivä vaikka kuinka kauniita naisia ihan suomalaisessa pikkukaupungissa. Mun mielestä nainen ei ole automaattisesti kaunis vain siksi, että on hiustenpidennys, kilo meikkiä naamassa ja Versacen rätti päällä. Ruotsissa ja USA:ssa ollessani en huomannut valtaisaa eroa heidän hyväkseen, ruotsalaiset miehet sen sijaan olivat huolitellumpia ja hyvätuoksuisempia kuin suomalaiset.

Vierailija
36/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin näissä "maailman kauneimmat naiset/ urheilijat jne." gallupeissa. Esimerkiksi juuri nämä naisluistelijat. Jokainen nyt varmaan tajuaa, että tuollaisissa iskurepliikeissä, joihin alla viitataan, sanotaan mikä milloinkin puhujan intresseissaä on.

Tiedätkö, jotkut ihan luonnollisesti ymmärtävät, että keskustelu voi rönsytä ja kauhean tiukkapipona ei kannata kommentoida. Ihan missä olosuhteissa tahansa niin ulkomaalaiset kuin kotimaisetkin miehet sanovat kohteliaisuutena asioita, joita nyt ei kannata ihan faktana ottaa. Ollaan kohteliaita, koska se kuuluu hyviin tapoihin/omaan kulttuuriin/halutaan seuraa. Käsittääkseni tässä ei ollut kyse siitä, että ollaan tekemisissä ulkomaalaisten kanssa vaan siitä, miksi monet ulkomaalaiset sanovat suomalaisia naisia kauneimmiksi. Pelkkä tekemisissä oleminen ei tokikaan viittaa vonkaamiseen, ei minkäänmaalaisten kanssa. Baarikeskusteluja ei myöskään suljettu pois, eihän?

kuin luistelijat tai siis Kiira Korpi, ovat menestyneet gallupeissa?

Vierailija
37/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehut jotakin vain ja ainoastaan saadaksesi siitä jotkin hyötyä itsellesi? Et siis koskaan vilpittömästi? Ja oletat että kaikki muutkin toimii samoin?

muita naisia ihan vilpittömin mielin. Et nyt tainnut ihan ymmärtää tätä pointtia.

Vierailija
38/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkennan vielä kun tämä ketju täällä vielä pyörii, että tämä samainen mies puhui siitä että suomalaisilla on hyvin kaunis kasvojen luusto (mm poskipäät) ja silmät. Tyyli on monella mitä on mutta vähänkään vaivaa näkemällä monesta suoamalsinaisesta saisi hyvinkin kauniin. 7

amerikkalaistuttu ihmetteli myös suomeen tullessaan miten kaunnita suomalaiset naiset on. Ja ei ollut kyse pillun hausta kun on homomies.

varsin harvoin kaunis kasvojen luusto. Suomalaisille on ominaista pyöreät kasvot, pulleat posket, nykerönenä ja silmät syvällä päässä. Tämä yhdistettynä vaaleuteen on kyllä varmasti eksoottista jos on tottunut suuriin silmiin, selkeisiin piirteisiin ja tummaan väritykseen. Makuasia.

Vierailija
39/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sinä et ymmärtänyt pointtia. Mutta se ei ole mitään uutta puusilmäisille mammoille.

muita naisia ihan vilpittömin mielin. Et nyt tainnut ihan ymmärtää tätä pointtia.

Vierailija
40/61 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän nyt vaan sovita ihan suosiolla että me ollaan ihan v***un rumia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan