Äitini miesystävä on huijannut äitiäni 8 vuotta. ov
Äitini on seurustellut 8 vuotta yhden miehen kanssa. Eilen minulle selvisi että mies elää ihan normaalia lapsiperheen elämää "vanhan perheensä" kanssa... Löysin vahingossa äitini tietokoneelta miehen (vahingossa) koneelle lataaman sähköpostiviestin. Siinä oli miehen lapsen kirjoitelma, ja sain sen käsityksen että lapsen äiti ja isä on vielä tiiviisti yhdessä, eikä ole koskaan eronnutkaan... Mies on väittänyt äidilleni hakeneensa eroa, mutta asuvat lasten takia samassa osoitteessa, mutta eripuolilla taloa... Mies viettää puolet vapaa-ajastaan äitini kanssa ja puolet ilmeisesti perheensä kanssa..? Mies on monet kerrat syytellyt äitiäni pettämisestä yms, mutta nyt tajusin että hän heijastaa vain omaa käytöstään äitiini. Olen alusta asti huomannut miehessä narsistisia piirteitä, mm kehittää riidan vaikka siitä että äiti tervehtii kaupassa esimiestään (miestä) ja sitten alkaa syyllistelyt ja lopulta se on äitini joka on varma että on tehnyt jotain väärää ja pyytää anteeksi... Lapsen tekstistä myös selvisi että he ovat lomailleet koko perheen voimin, vaikkei tästä ole hiiskuttu sanaakaan äidilleni!
Tässä on paljon muutakin omituisuuksia ja epäkohtia miehen puheissa ja teoissa... Äidilleni en ole vielä tästä "löydöstäni" puhunut... AUTTAKAA NYT! MITÄ MUN PITÄISI TEHDÄ?
Kommentit (29)
minullekaan ei kelvannut mikä mies tahansa, omani on hyvä mies. Olen nähnyt jo aivan liikaa sitä kun äitini kärsii miehistä... Äitini on aivan liian sinisilmäinen. On niin paha olla.
Mutta osaako joku sanoa mistä voisi urkkia onko ihminen vielä naimisissa, vai ei?
ap
sullahan oli hyvä idea toi gallup:))
tietää asiasta ja on ihan tyytyväinen elämäänsä, että näkee miestä edes tuon verran?
Nyt sain hyviä neuvoja, varsinkin tuo "tutkimus", kiitos. Antaako maistraatti tuosta vaan tietoja toisten avioliitoista?
19) Äitini ei todellakaan voi tietää, en ainakaan usko. Mies oli ostanut lomapaikan itselleen ja äidilleni, mutta lapsen tekstissä kerrottiin perheen kesken vietetyistä lomista ko paikassa...
ap
yksi mahdollisuus voi olla että äitisi tietää asiasta on hyväksynyt sen, mutta ei halua kertoa lapsilleen tästä...
tietää asiasta ja on ihan tyytyväinen elämäänsä, että näkee miestä edes tuon verran?
Mies tekee väärin perhettään kohtaan ja samoin äitini jos hän tietäisi.
ap
kirkkoherranvirastoa!! Sieltä voisi tieto avioliitosta hellitäkin.
Nyt sain hyviä neuvoja, varsinkin tuo "tutkimus", kiitos. Antaako maistraatti tuosta vaan tietoja toisten avioliitoista?
19) Äitini ei todellakaan voi tietää, en ainakaan usko. Mies oli ostanut lomapaikan itselleen ja äidilleni, mutta lapsen tekstissä kerrottiin perheen kesken vietetyistä lomista ko paikassa...
ap
:( en löytänyt fb:tä, enkä googlesta.
ap
käytökseen. Ennen olisin ilman miestä kuin huijarin kanssa.