Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä tulee vaikea viikko tuosta koululaisten lomaviikosta...

Vierailija
15.10.2010 |

Tosiaan, koululaiset menevät mummolaan ensi viikolla syyslomalla, mutta tällä mummo ei halunnut ottaa 2-vuotiasta isojen kanssa. Olivat kesällä pari yötä koko sakki siellä.

No ei se muuten mitään haittaa, mutta kun tuo pikkuinen on tottunut kotonakin sisarusten seuraan, niin on ihan ulapalla kun ei olekaan ketään.. Mistä seuraa sitten se, että hän seuraa minua koko ajan max. 30cm:n etäisyydellä joka paikkaan. Tätä siis isojen koulupäivänkin ajan.. Yhtään ei viihdy yksinään ja - niin ihana kuin onkin tuo pikkuinen - niin jos sitä koko ensi viikolle riittää tuota likistelyä ja seurailua, niin kyllä alkaa nahistamaan...

Me käydään pikkuisen kanssa varmasti omilla reissuilla, ei kökötetä kotona kaiken aikaa, mutta oli myös tarkoitus saada joitain ikuisuusprojekteja täällä kotona loppuun (kaappien perkaaminen, korjausompelua jne..) mutta taitaa taas jäädä....

Onko teidän muiden 2-vuotiaat näin seurankipeitä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se näin on, että itse tästä tekee hankalamman asian, kun se sit onkaan. Sitä on kai niin riippuvainen isosisarusten "avusta" ts. läsnäolosta iltaisin, että tuntuu vaikealta olla vain itse paikalla, no okei, tuleehan mies sitten jossain vaiheessa kotiin. Ehkä täytyy luopua suuremmista suunnitelmista tai tehdä vain sen verran kun pystyy eikä stressata, siivoilu on sitäpaitsi muutenkin ihan typerää... Pullia me nyt voidaan leipoa yhdessäkin, se on kivaa!

Ja shoppaillaan, se on varmaa, ei tarvii tosiaan kiirehtiä kotiin koulupäivän päättymiseen mennessä.. =0)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän