Tajuatteko te Romanian kerjäläisten puolustelijat sitä, että
kohta tuollainen romanileiri voi olla myös sinun "takapihallasi". Siinä laskee tontin ja talon hinta aika roimasti.
Ja miten kuvittelit pääseväsi eroon tällaisesta leiristä?
Kommentit (41)
kyytiin ja ruuhkauttivat kaiken ja pöllivät ihmisiltä lompakot ja kaivelivat ryysiksen turvin käsilaukkuja ja poistuivat laumana seuraavalla pysäkillä. Näistä oikein varoitettiin.
Ja onhan täällä Helsingissäkin (kesällä varsinkin) ryöstetty vanhuksia, murtauduttu asuntoihin, tönitty muita kaduilla ja tyrkytetty milloin mitäkin myytävää ("kulta"koruja, ruusuja jne., kunnes joku uhri alkaa kaivella lompakkoaan ja se viedään). Bussipysäkeillä odottavaa kiertelee samat kerjäläiset mankumassa rahaa, todella rasittavaa.
Minäkin todistin kerjäläisten vuoronvaihtoa Aleksanterinkadulla: nuori mies nousi maasta ja lähti reippaasti kävelemään kainalosauva olallaan, kun tilalle istui vanhempi mummo jatkamaan kerjuuta. Oli todella vaivainen tämä nuorimies...
seurattu jotain tytsyä, joka käveleksi paljain jaloin kadulla ja pummas kenkiin rahaa. Valion kuski vei tavaraa kauppaan ja meni kerjäämään siltä evästä. Kuskikin kieltäytyi jyrkästi.
Typy kyllästyi ja kaivoi kengät laukustaan ja lampsi jonnekin toisille kulmille ruinaamaan.
Eikö teillä ole tosiaan muuta perustetta tälle kerjäämisen kieltämiselle kuin se, että mahdollisesti oman pienen lintukotonne arvo laskee?
En voi taas kun ihmetellä. Ihan puistattaa.
itsekö muka haluaisit tätä roskaväkeä omille nurkillesi... salli minun ihan pikkasen epäillä...
Roskaväkeä? Omalle pihalle?
Ota asioista selvää, ennen kuin alat ketään nimitellä roskaväeksi.
Minulle on ihan paskan hailee, kuka takapihallani kerjää. Voit vaikka sinä sinne tulla kyykkimään. No hard feelings.
kohta tuollainen romanileiri voi olla myös sinun "takapihallasi". Siinä laskee tontin ja talon hinta aika roimasti. Ja miten kuvittelit pääseväsi eroon tällaisesta leiristä?
Yritä sinä itse antaa pikku lapsesi leikkiä pihalla rauhassa, tai oman typerän teinin olla illalla ulkona.
Ei sitä tiedä minkälaista väkeä siellä on. Osa saattaa olla ihan taviksia, ja siellä varmaan piileilee myos varkaat ja rosvot ja pedofiilit ja parittajat ja huumeiden käyttäjät.
ja arvaa tuleeko asuntoihin asuntomurtoja jne jne
yritä itse ihan totta kokea miltä se tuntuu
Eikö teillä ole tosiaan muuta perustetta tälle kerjäämisen kieltämiselle kuin se, että mahdollisesti oman pienen lintukotonne arvo laskee?
itsekö muka haluaisit tätä roskaväkeä omille nurkillesi... salli minun ihan pikkasen epäillä...
Minulle on ihan paskan hailee, kuka takapihallani kerjää. Voit vaikka sinä sinne tulla kyykkimään. No hard feelings.
nimenomaan olen ottanut asioista selvää ennen kuin olen alkanut roskaväeksi nimittelemään.
Taidat tarvita uudet silmälasit tai sitten olet joku vasemmistovihreä hörhö...
Minulle on ihan paskan hailee, kuka takapihallani kerjää. Voit vaikka sinä sinne tulla kyykkimään. No hard feelings.nimenomaan olen ottanut asioista selvää ennen kuin olen alkanut roskaväeksi nimittelemään.
Taidat tarvita uudet silmälasit tai sitten olet joku vasemmistovihreä hörhö...
Voi sinua. Kun et enää muuta keksi, alat nimittelemään toisia. Ensin puhutaan roskaväestä, sitten vasemmistovihreistä hörhöistä(mitä ne muuten on?). Kertoo paljon tasostasi.
ei ole enään turvallinen lapsiperheille.
ei ole enään turvallinen edes niille vanhuksille jotka siellä asuvat
ei ole enään turvallinen sille yksinasuvalle naisella joka omistaa sieltä asunnon
poliisit ovat tulossa lähes joka ilta ja siellä on häirikointiä jne jne
En anna lasteni sellaisen väen läsnäollessa kävellä kouluun yksin.
en anna lasteni olla heidän lasten kanssa tekemisissä
kohta tuollainen romanileiri voi olla myös sinun "takapihallasi". Siinä laskee tontin ja talon hinta aika roimasti. Ja miten kuvittelit pääseväsi eroon tällaisesta leiristä?
jos minä joutuisin katselemaan köyhiä. Työleirille vaan, pois silmistä,pois mielestä.
Niimpä... Eikö olekin aika itsekäs lähestymistapa?
Ette ilmeisesti ymmärrä miten pahaksi tilanne on mennyt muissa maissa kuten Ranskassa ja Italiassa, jotka joutuvat jo karkottamaan romanit. Haluatteko että kerjääminen ja rikollisuus kasvaa täälläkin samaan pisteeseen?
Usein tuovat mukanaan leiristä riippuen järjestäytynyttä rikollisuutta, ei pelkkää kerjäämistä, kaikenmaailman murtoja ja varkauksia. Muuten kuten huomaatte, kerjäläisnaisista, lapsista ja vammaisista näköyhteyden päässä "piilossa" tarkkailee usein joku leirin jäsen, ettei raha mene kerjäläisen omaan taskuun vaan hilut annetaan hierarkiassa ylemmäs. Jos oikeasti haluatte auttaa, niin antakaa vaikka leipä lapselle tai naiselle mieluummin kuin rahaa.
Minulle on ihan paskan hailee, kuka takapihallani kerjää. Voit vaikka sinä sinne tulla kyykkimään. No hard feelings.nimenomaan olen ottanut asioista selvää ennen kuin olen alkanut roskaväeksi nimittelemään.
Taidat tarvita uudet silmälasit tai sitten olet joku vasemmistovihreä hörhö...Voi sinua. Kun et enää muuta keksi, alat nimittelemään toisia. Ensin puhutaan roskaväestä, sitten vasemmistovihreistä hörhöistä(mitä ne muuten on?). Kertoo paljon tasostasi.
vasemmistovihreät hörhöt ovat vasemmistopuolueita tai vihreitä äänestäviä. Sitä porukkaa jonka takia Helsingissä on se mustalaisleiri. Sitä porukkaa joka vastustaa kerjäämisen kieltävää lakia.
Itsekö et muka kuulu heihin?
seuraamaan tätä elämää pääkaupunkiseudulle. Tiedätte sitten mistä puhutaan.
"Korpikuusen kannon alla on mökkihöperön koti.."
Näkeekö netistä dokumentin ko. aiheesta?
Tulee myös mieleen suomalaiset romanit, jotka varastelevat, huutavat kaupassa, virastoissa, kelassa, kirjastossa ym. käydessään, eivät halua edes lapsiensa opiskelevan.. jne... soskusta saadaan elämiseen kaikki tarvittava, hamerahaa ja kaupungin järjestettävä asunto kulttuuria kunnioittaen.
ei ole enään turvallinen lapsiperheille.
ei ole enään turvallinen edes niille vanhuksille jotka siellä asuvat
ei ole enään turvallinen sille yksinasuvalle naisella joka omistaa sieltä asunnonpoliisit ovat tulossa lähes joka ilta ja siellä on häirikointiä jne jne
En anna lasteni sellaisen väen läsnäollessa kävellä kouluun yksin.
en anna lasteni olla heidän lasten kanssa tekemisissä
Tätä just ajoin takaa. Tietenkin möisin taloni pois, mutta kuka sen ostaisi. Ja velat vaan jäisi, joten tottakai arvonalentuminen huolestuttaa.
ap
seuraamaan tätä elämää pääkaupunkiseudulle. Tiedätte sitten mistä puhutaan.
"Korpikuusen kannon alla on mökkihöperön koti.."
Ap asuu maalla ja valitettavasti olemme saaneet tutustua näihin kaiffareihin. Kerjäläisiä ei näy, mutta ryöstelijöitä kyllä. Naapurissa äiti oli ollut kotona kahdestaan 2-vuotiaansa kanssa ja pihaan ajoi auto täynnä romanimiehiä. Kiva tilanne juu..
ap
perussuomalaisten kannatus taas nousussa. Eipä tarvitse enää ihmetellä, kun Mari ja Tarja on molemmat kerjäyskieltoa vastaan.
Kaikki kerjääjät, varastelijat ja laittomasti leiriytyjät pois Suomesta ja Romanian valtiolle laskut karkotuksesta. Mieheni on valkoinen maahanmuuttaja Balkanilta joten olen nähnyt tätä todellakin roskaväkeä jo siellä ja vituttaa erityisen paljon kun me olemme molemmat töissä ja maksamme verot ja näitä hyysätään ja ymmärretään ja me saimme aikanamme tapella jo pelkästä oleskeluluvasta. Persuja en äänestä ennenkuin tajuavat erottaa maahanmuuttajat eri ryhmiksi ja tajuavat että kaikki ei ole samaa massaa.
ja potkaisee koko kerjuukipon nurin. Näytä päälle vielä keskisormea. Eiköhän ne ala häipyä, kun tarpeeksi ankeaksi elo muuttuu. Onneksi ulkona on jo kylmää.
Ja tosiaan, te ette tiedä, millaiseksi muualla Euroopassa on eläminen muuttunut näiden kiertolaisten kanssa. Älkää antako tällaisen rikollisuuden (asuntomurrot, ryöstöt keskellä katua, varastelu, taskuvarkaudet, uhkaava käytös) tulla Suomeen. Se leviää isommista kaupungeista maallekin.
Ihan rehellisesti? Asunnon arvon lasku on ihan yhtä hyvä syy leirien kieltämiseen kuin mikä tahansa muukin.
että "tulee olemaan enemmän rikollisuutta". Johan niitä Romaneita on otettu kiinni ryöstelyistä. Idiootteja ovat nämä hymistelijät ja puolustajat, jotka eivät tämän pidemmälle näe.
Ette ilmeisesti ymmärrä miten pahaksi tilanne on mennyt muissa maissa kuten Ranskassa ja Italiassa, jotka joutuvat jo karkottamaan romanit. Haluatteko että kerjääminen ja rikollisuus kasvaa täälläkin samaan pisteeseen?