Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin todella ikävän uutisen!

Vierailija
14.10.2010 |

Vuonna 2002 täysin absolutisti muuttunut ystäväni onkin tämän vuoden puolella tavattu istumassa kapakasta.Siis 8vuotta kuivilla ja nyt otti taas=(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa kun saimme lapset hoitoon sitten hieman enemmän kaksi kertaa vuodessa.Nyt olen tajunnut että lasi viiniä tai kaksi pulloa olutta viikossa on ihan jees,ei tartte olla täys absolutistikaan.

Vierailija
2/7 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko alkkis?

Mä olen toipunut alkoholisti, eli pystyn ottamaan juotavaa silloin tällöin, eikä enää lähde lapasesta. Kovin usein vaan ei enää tee mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka tammikuussa kävi kerran kapakassa ja sen jälkeen ei ole ottanut niin ei kai tuo niin kovin vaarallista ole. Saahan sieltä alkoholitontakin. Aika hyvin kuivilla jos siihen pystyy.

Jos kävi heinäkuussa, veti perseet ja putki on sen jälkeen jatkunut niin paljon pahempi juttu.

Vierailija
4/7 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

putkeen,oli silloin siis 20vuotias sinkku.Tultuaan raskaaksi lopetti ravintolat! Lapsi lähti kouluun.tuli ero ja ratkesi juomaan.Oli siis kahdeksan vuotta juomatta!!!

Vierailija
5/7 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholia ravntoloissa,oli kuskina muille.nyt lähti mopo käsistä.Olivat työkavereiden kanssa risteilyllä ja siellä vetänyt täyslärvit!

Vierailija
6/7 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka tammikuussa kävi kerran kapakassa ja sen jälkeen ei ole ottanut niin ei kai tuo niin kovin vaarallista ole. Saahan sieltä alkoholitontakin. Aika hyvin kuivilla jos siihen pystyy.

Jos kävi heinäkuussa, veti perseet ja putki on sen jälkeen jatkunut niin paljon pahempi juttu.

Vierailija
7/7 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taudin kuvaan valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi