Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstaa seuranneena voin sanoa, että ainoa EROJA vähentävä keino on

Vierailija
14.10.2010 |

mennä naimisiin vasta kun on asuttu yhdessä PITKÄÄN (vuosia) ja tehdä lapsia vasta kun on asuttu yhdessä PITKÄÄN.

Kun harvoin siitä kumppanista kuoriutuu väkivaltainen juoppo ja narsisti ihan parin kuukauden sisällä ensitapaamisesta...

Ja se että kumppanin naama kyllästyttää, on hetkellistä, ja sitä on jokaisella. Se ei ole hyvä syy erota.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei erota lyhyen avioliiton jälkeen. Keskimääräinen yhdessäolo on noin 10 vuotta. Että se sun teoriastasi.

Vierailija
2/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan yh:t kilahtavat ihan täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurusteltiin pitkään, mentiin naimisiin about 8 vuoden jälkeen, tekaistiin parit muksut ja viittä vaille eroamassa. Ajatusmaailmat heittää, riidellään jatkuvasti ja lapsille näytettävät mallit eivät osu yksiin yhtään. Usein ajattelen, että kun olisin yksin lasten kanssa, aah, miten ihanaa elämä olisikaan. Vaikka rahallisesti olisikin tiukkaa, niin ei se maailma siihen kaatuis. Silti tässä yhdessä sinnitellään enkä jaksa erota lasten vuoksi, itse kun olen eroperheestä ja vanhempien eron jälkeen elämästä kuoriutui helvetti yh-äidin kanssa. Pelkään ehkä toisaalta, että itse ajautuisin samaan...

Vierailija
4/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnioittavat ja arvostavat toisiaan, ja että liitossa riittää seksiä ja läheisyyttä.

Vierailija
5/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi niin että olin raskaana 2kk tapaamisestamme(pillereistä ja kondomista huolimatta). Lapsi oli noin 6kk kun aloimme virallisesti seurustelemaan ja nyt olemme olleet yhdessä 12vuotta.

Moni pitkään yhdessä ollut on tässä eronnut ja pienet lapset ovat jääneet riitojen keskipisteiksi..

Mutta siis ei kaikki mene aina niinkuin suunnitellaan..

Vierailija
6/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat eroja ehkäisevät keinot ovat, että puolisot kunnioittavat ja arvostavat toisiaan, ja että liitossa riittää seksiä ja läheisyyttä.

Vierailija
7/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta ketjusta,jonka otsikko on "miten tässä näin kävi,mies rakastunut toiseen, korni tilanne".

Me olimme yhdessä 10 vuotta ennen esikoista.

Vierailija
8/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lienee joku kaikentietävä mamma, joka luulee ettei avioero voi koskaan kohdata itseä. No siinähän luulet. Ärsyttää vain tuollaiset opettavaiset ämmät, jotka katsovat asiakseen tulla toitottamaan erinomaisuuttaan tänne. Juu, ja en ole itse eronnut, mutta tiedän ja tunnen aika monta jotka ovat. Syyt eivät tosiaan ole noin mustavalkoisia kuin ap itsetyytyväisyyksissään luulee.