Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaisi alkaa konsultiksi (kotimyynti), suosittele kohdetta ja kerro kokemuksesi!

Vierailija
14.10.2010 |

Mietin millä voisi saada kotiäitiyden oheen jotain pientä puuhaa ja ansaita muutamia euroja samalla ja tuli mieleen nämä kotimyyntinä tapahtuvat konsultti hommat. Onko kenelläkään mitään kokemuksia? Miten niistä yleensä tienataan? Onko se jokin prosenttiosuus myymistäsi tuotteista tms.

Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa mikään Tupperware, mutta esim. erilaiset vaatemerkit (greenhouse, me&i tms) tai sitten party lite. Homman pitäisi olla sellainen, että mitään myyntipakkoa ei ole. Eli jos alat konsultiksi niin sinun on myytävä x eur arvosta kuukaudessa. Ja tietysti niin että aloittaminen olisi helppoa, eikä omaa rahaa tarvitsisi laittaa siihen kiinni.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin millä voisi saada kotiäitiyden oheen jotain pientä puuhaa ja ansaita muutamia euroja samalla ja tuli mieleen nämä kotimyyntinä tapahtuvat konsultti hommat. Onko kenelläkään mitään kokemuksia? Miten niistä yleensä tienataan? Onko se jokin prosenttiosuus myymistäsi tuotteista tms.

Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa mikään Tupperware, mutta esim. erilaiset vaatemerkit (greenhouse, me&i tms) tai sitten party lite. Homman pitäisi olla sellainen, että mitään myyntipakkoa ei ole. Eli jos alat konsultiksi niin sinun on myytävä x eur arvosta kuukaudessa. Ja tietysti niin että aloittaminen olisi helppoa, eikä omaa rahaa tarvitsisi laittaa siihen kiinni.

Me&I esim taitaa olla ( en ole varma, mutta tieto löytyy heidän sivuiltaan ) vaatimuksena tietty määrä kutsuja kuukaudessa.

Vierailija
2/32 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan näin? Party lite konsultin kanssa jutellessani ymmärsin että sieltä saa sen aloituspakkauksen joka sitten ensimmäisillä kutsuilla (tai siis niiden myynnillä) kuitataan. Myöskään myyntipakkoa party litellä ei ollut.

Millaisia summia siihen aloitukseen sitten tarvittaisiin muualla?

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni AVONillakaan ei tarvitse ostaa itselleen mitään varastoa. Tilaat sitä mukaan kun asiakkat tilaa.

Vierailija
4/32 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsultti ei yleensä tee kotimyyntiä :-)

Vierailija
5/32 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsultti ei yleensä tee kotimyyntiä :-)

Vierailija
6/32 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vainomaan tuttavapiiriäsi näillä myynneilläsi. Nimimerkki kaikenmaailman kotikutsujen pitäjiin kyllästynyt.

Vierailija
7/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuote on oikeasti hyvä, sitä ei tarvitse myydä laatuunsa nähden järkyttävällä ylihinnalla ihmisille, jotka eivät sitä oikeasti haluaisi ostaa. Kuka hemmetti nyt oikeasti tarvitsisi tai haluaisi jotain tuikkukynttilöitä lasikupissa 38e tai halpoja vinkuintiassa ommeltuja muovisatiinipikkareita16e tai muovisia salaattiottimia 32e tai muovista säilytystölkkisarjaa 36e? Nämä kaikki hinnaltaan oikeasti max 5-10e luokkaa ja silloinkin myyjälle jää voittoa reilusti. Että siksi nämä pakkomyyjäiset on sinne pakotettujen ihmisten kusetusta ja vastentahtoista rahansiirtoa sille tuttavalle/työkaverille/naapurille. Mikset suoraan pyydä kavereilta tai työkaveriltasi 10-15e/ naama, säästyypä siivouksilta ja leipomiselta ja tavaroiden roudaamiselta? Kahville voi sitten tuttavia kutsua ihan muuten vaan, ilman paineita.

Reilumpaa olisi perustaa vaikka verkkomyymälä näille kaikille mukalaadukkaille tuotteille, markkinoida ja myydä sen kautta eikä kutsuilla, joilta on pakko ostaa, ettei loukkaa emäntää ja myyjää. Olen kyllä lukuisilla kutsuilla ollut mutta nykyään kieltäydyn rohkeasti, olen osani ostanut.

Vierailija
8/32 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee varmaan myöhään tieto, mutta ala Oriflamen edustajaksi... Paljon hyviä etuja, ja hyvät laadukkaat tuotteet. Ei maksa mitään, eikä oo pakko osto rajaa!

Uuden aloittajan edut on hyvät, eli saat ihan ilmaiseksi tuotteita, kun alat mukaan.

Vierailija
9/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/32 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin yksi vaihtoehto. kurkkaapa www.tamarindo.fi.

Vierailija
11/32 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä aloin juuri evelace-jälleenmyyjäksi.

tästä saa tosi kivasti rahaa ja asiakkaita riittää!

miinuksena ehkä tuohon sinun listaasi niin aloitukseen täytyy sen verran panostaa että toimii toiminimen kautta (65e) ja aloitusmalliston osto maksaa 230e ja muutaman ensimmäisen kuukauden ostoilla kuitataan lout. mutta minusta se oli edullinen koska aloitusmallistoon kuuluu kuitenkin tuotteita yli 150kpl:)

käy katsomassa evelace.fi

tai laita tähän jos haluat tietää lisää! oon vielä palstalla tänä iltana piiiiiiitkään kun mies töissä:)

mutta huomenna onkin minun vuoroni, kun on kutsut:)

Vierailija
12/32 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Ajattelin vasta sinulle olen kotimyynnissä toiminut jo useamman vuoden muyyn Tupperwarea ja Partylitea molemman ihan jees hommaa.Myyn kumpaakin siis eri kutsuilla ja eri aikaan tykkään molemmista tuotteista.Kummassakaan ei ole myyntipakkoa ja on helppo aloittaa (ts ei tarvitse paljoa satsata itse)Toista tuotetta olen myynyt jo tosi kauan ja olen jo alkanut kyllästyä joten olen alkanut pikkuhiljaa katsella yhtä uutta tuotetta joka tulee Suomeen vasta syksyllä ja olen aika innoissani siitä en tiedä miten saisin sinulle minun puhelin numeron. Minulle voit soittaa tai laittaa viestiä sähköisesti. En nimittäin haluaisi julkisesti jakaa tänne numeroani jakaa.terv Konsulentti

Vierailija
13/32 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisenä Partylite Konsulttina toimiessa ei aloitukseen tarvitse laittaa omaa rahaa kiinni. Saat itsellesi aloistuslaukun (arvo lähes 400€) ja siihen ei tarvitse itse sijoittaa penniäkään. Tänä päivänä on myös mahdollista lunastaa itselleen pienempi ns. pikastartti laukku. Tämän hinta on 99€.

Mitään myyntipakkoa ei luonnollisesti ole, jokainen tekee omalla tyylillään ja juuri sen verran kuin haluaa. Itse toimin siis Itsenäisenä Partylite Konsulttina Keski-Suomessa.

Mikäli asia kiinnostaa, nettisivuiltani (www.sarirautiainen.partylite.fi) löydät lisätietoa ja voit myös ottaa yhteyttä sivujeni kautta. :)

Vierailija
14/32 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sun v... sentään: Se on konsulentti!!! Kuinka monta vuotta olet kutsunut itseäsi Partylite Konsultiksi?

Vierailija
15/32 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tuo Hanna kertonut mikä se tuote on, jota pitäisi alkaa myymään?

Vierailija
16/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää, että ihmiset miettii vaan itseään ja miten kiva olisi tienata lisää menemättä ns. oikeisiin töihin ajattelematta yhtään sitä, että se tuleva kohdeasiakaskunta inhoaa kyseistä markkinointitapaa. Eli varaudu siihen, että kaverit, sukulaiset ja naapurit alkaa vältellä, kun aina on tarjolla joko kutsu pakkomyyntiin tai pakkomyynti-illan järjestämistä. 

Vierailija
17/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 07:21"]

Aika jännää, että ihmiset miettii vaan itseään ja miten kiva olisi tienata lisää menemättä ns. oikeisiin töihin ajattelematta yhtään sitä, että se tuleva kohdeasiakaskunta inhoaa kyseistä markkinointitapaa. Eli varaudu siihen, että kaverit, sukulaiset ja naapurit alkaa vältellä, kun aina on tarjolla joko kutsu pakkomyyntiin tai pakkomyynti-illan järjestämistä. 

[/quote]

Tämähän on vain ja ainoastaan sinun mielipiteesi. :)

Jos sinusta tuntuu tuolta niin se on sitten niin, mutta kutsuja tässä maassa järjestetään joka ilta ja monia erilaisia. Näin ei varmasti olisi jos kaikki ajattelisivat kuten sinä.

Mutta jokaisella meillä on oikeus omiin mielipiteisiin.

Ps. Ja mitä tulee "oikeisiin töihin" menemisestä, tänä päivänä sinne ei niin vain mennä. Tarjonta työpaikoille on huomattavasti suurempi kuin mikä on vapaiden työpaikkojen määrä. Eikö silloin ole parempi, että haluaa edes yrittää itse tienata sitä toimeentuloaan kuin tuudittautua siihen että Kelan ja sossun luukuilta voi ihan yhtä hyvin hakea sen rahan ja homehduttaa sen oman takalistonsa siellä soffalla telkkaria tuijottaen? ;)

Vierailija
18/32 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiketju oli aika vanha mutta päätin silti vastataItse olen kotiäiti ja toimin oriflame konsulttina/tiiminvetäjänä. Ei myyntipakkoa ja 25% myynnistä kuuluu sinulle. kutsujen pitäminenkin on ihan itsesi päätettävissä. Ei mitään minimitilausrajaa ja esitteen voi nykyään jakaa myös online esitteenä esim. facebookissa. Sinä saat melkeinpä aina jotain ylimääräisiä tuotteita tilauksiesi mukana + kampanjat mitä nyt sattuu olemaan päällekkäinkin ja jos et itse jotain halua käyttää niin voit vaikka myydä ne tai antaa lahjakasi. www.oriflame.fi sivulta löytyy lisää tietoa. Jos kiinnostuit ja näet tämän vielä niin ota yhteyttä teija.lonnback@oriflame.biz niin teemme sinulle ilmaisen asiakasnumeron. Jos joku muu sattuu näkemään ja kiinnostumaan, niin rohkeasti vain yhetydenottoja

Vierailija
19/32 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:14"]

No voi sun v... sentään: Se on konsulentti!!! Kuinka monta vuotta olet kutsunut itseäsi Partylite Konsultiksi?

[/quote]

Kipaiseppa vaikka ihan virallisilta sivuilta lukemaan kumpiko se nyt on.... Pilkkua voi viilata mutta jos asiasta ei oikeasti tiedä mitään niin kannattaa pistää se suu suppuun....

http://www.partylite.fi/fi/ryhdy-konsultiksi/miten-voin-ryhtyae-konsultiksi.html

Vierailija
20/32 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsultti ja konsulentti on 2 eri asiaa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi