Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet perheestä, jossa molemmilla vanhemmilla on useampi tatuointi?

Vierailija
14.10.2010 |

Siis isoja ja melko näkyvillä paikoilla (ei kuitenkaan esim kaulassa/naamassa/kämmenissä/sormissa).

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kakkonen.

Vierailija
2/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ottais itsekin vielä yhden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ja mieheltä löytyy useampikin tatuointi ja ovat melko isojakin.

Vierailija
4/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kyl ei ole edes tatuointeja.. Mulla vain. Pikkuhiljaa niitä otan lisää, niin että lopulta käsivarret on kokonaan tatuoitu.

Tykkään niistä itse ja ne sopii mun tyyliin. Aion opettaa myös kolmelle tyttärelleni, ettei pidö välittää siitä mitä muut ajattelee...

Vierailija
5/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

amis-karvanoppalinjaa, en tunne

yliopistokoulutettu tatuoitu henkilö. Ystäväpiiriini kuuluu enimmäkseen saman koulutustason ihmisiä, mutta suurin osa kylämme asukkaista, eli naapureistani, ovat vähemmän koulutettuja. Toivon, että heistäkin tulee ajan kuluessa ystäviäni. Sen sijaan en halua ystävikseni ylimielisiä ihmisiä, jotka luulevat olevansa toisten yläpuolella koulutuksensa, varallisuutensa ja ammattinsa ansiosta.

Karvanopat meillä on autossa, koska autoon KUULUU karvanopat.

Vierailija
6/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tatuointeja kyllä. Isoja ja paljon. Itse olen koulutukseltani oikeustieteen maisteri ja ekonomi, työskentelen henkilöstöpäällikkönä. Mieheni on ekonomi ja työskentelee sijoitusasiantuntijana. Lapsia on kolme. Mitä meistä sitten pitäis ajatella?

Vierailija
7/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat kummallakin kaikki jotain väkivaltaan tms. liittyviä, niin sitten ihmettelen. Kuvan koko ja näkyvyys sinänsä ei aiheuta mitään sen kummempia tuntemuksia, no ehkä korkeintaan kiinnostun siitä miksi on tietyt kuvat valittu jne.

Vierailija
8/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hakaristi, pysyttelen kaukana. Ns. neutraalit kuvat ei mua kiinnosta.

Mulla 2 tatuointia ja miehellä 2, hän haluaa kolmatta. saa nähdä ostanko isänpäivälahjaksi lahjakortin tatuointiliikkeeseen.

Vierailija
9/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas hyvän näkösii kuvii..onko kaikilla jokin merkitys vaiks taustalla ;-) ei hemmetti mäkin haluun taas uuden kuvan..kukakohan sen tekis :D

Vierailija
10/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tatuointeja kyllä. Isoja ja paljon. Itse olen koulutukseltani oikeustieteen maisteri ja ekonomi, työskentelen henkilöstöpäällikkönä. Mieheni on ekonomi ja työskentelee sijoitusasiantuntijana. Lapsia on kolme. Mitä meistä sitten pitäis ajatella?

Vierailija
11/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta tätä en usko...

jos haluaa, mutta yliopistossa opiskelleena olen kyllä törmännyt kaikenlaisiin ihmisiin. Yliopistoliikunnalla varsinkin näkee, miten monella ihmisellä on isojakin tatuointeja sellaisessa paikassa, ettei niitä vaatteet päällä näy.

Vierailija
12/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisipa minullakin varaa ottaa heti lisää tatuointeja. Mitä ap itse ajattelet?

Vierailija
13/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskat näyttävät jo tosi korneilta. Aivotonta white thrash muotia.

Vierailija
14/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikilleko mielestäsi tulee kaljamaha jossain vaiheessa? Ja keski-ikäisen kroppako on mielestäsi joka puolelta niin ryppyinen että vaikuttaa siihen miltä tatskat näyttävät?

Vierailija
15/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttivät svastikoita

Vierailija
16/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen ihminen sitten jaksaa pohtia toisten tatuointeja?

Vierailija
17/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikilleko mielestäsi tulee kaljamaha jossain vaiheessa? Ja keski-ikäisen kroppako on mielestäsi joka puolelta niin ryppyinen että vaikuttaa siihen miltä tatskat näyttävät?

En tiedä mistä maasta sinä kirjoittelet mutta Suomessa vilkaisu kadulle riittää. Varmaankin noin 90 prosenttia keski-ikäisistä on ylipainoisia. Me suomalaiset nyt vaan satumme olemaan lyhyttä ja paksua rotua.

Elämäntavat ja perimä vaikuttavat mutta rypytöntä keski-ikäistä en ole tavannut ja ikääntyminen koskee myös sinua, vaikka nyt menisi kuinka lujaa.

Vierailija
18/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosta miltä mun kuvat muiden mielestä näyttävät.

Saavatpahan vanhainkodissa sitten kyyläillä ryppysiä tatuointeja olan takaa viiden- kuudenkymmenen vuoden päästä.

En ymmärrä miten tatuoinnit liittyvät mitenkään mihinkään muuhun, kuin itsensä koristelemiseen. Siis nykypäivän Suomessa.

Vierailija
19/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta tätä en usko

Ei sun tarvii uskoa, mutta tiedätkö oikeasti mitä kaikkien sun työkavereiden ja esimiesten vaatteiden alla on? Tatuoinnit kun on nykyään todella yleisiä

Vierailija
20/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosivat tauointeja? oli tapa erottua rahvaasta. Etenkin brittihovin jäsenet olivat mieltyneet kuviin.

Viktoriaanisella ajalla muuten monet brittinaiset ikään katsomatta käyttivät nännilävistyksiä, koska niiden ajateltiin saavan pukuvut laskeutumaan kauniimmin miehustalta.