Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet perheestä, jossa molemmilla vanhemmilla on useampi tatuointi?

Vierailija
14.10.2010 |

Siis isoja ja melko näkyvillä paikoilla (ei kuitenkaan esim kaulassa/naamassa/kämmenissä/sormissa).

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskat näyttävät jo tosi korneilta. Aivotonta white thrash muotia.

ja kaikilleko mielestäsi tulee kaljamaha jossain vaiheessa? Ja keski-ikäisen kroppako on mielestäsi joka puolelta niin ryppyinen että vaikuttaa siihen miltä tatskat näyttävät?

En tiedä mistä maasta sinä kirjoittelet mutta Suomessa vilkaisu kadulle riittää. Varmaankin noin 90 prosenttia keski-ikäisistä on ylipainoisia. Me suomalaiset nyt vaan satumme olemaan lyhyttä ja paksua rotua.

Elämäntavat ja perimä vaikuttavat mutta rypytöntä keski-ikäistä en ole tavannut ja ikääntyminen koskee myös sinua, vaikka nyt menisi kuinka lujaa.

ei varmaan rypytöntä keski-ikäistä olekaan, mutta en ole minä ainakaan nähnyt niin ryppyistä keski-ikäistä että iho olisi aivan kurttuinen tatuointien kohdalla. Ja muutenkin, mitä sitten vaikka vanhana mummona/pappana olisi kurttuisessa ihossa tatuointeja. Nehän vaan kertoo eletystä elämästä. Ja monelle ne tatuoinnit todella ovat merkityksellisiä, niillä on paljon tunnearvoa.

Vierailija
22/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kolmatta tatuointia varten varasin juuri ajan. Jotkut saa äiti-lapsi -koruja, mä sain tatuoinnin.

Ammatiltani olen opettaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noin yleisellä tasolla tykkää paljoa tatuoinneista, mutta tulinpahan kommentoimaan että mun miehellä on käsivarressaan kaksi jo teininä otettua tatuointia ja hän on väitellyt tohtoriksi :D

Mutta jos näen jonkun jolla on paljon näkyviä tatuointeja, väistämättä kuvittelen usein, että hänellä on matala koulutustaso.

Vierailija
24/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jollakulla on enemmänkin tatuointeja, on jokaisen ihan oma asia.. Mutta mitäpäs sitten kun iskällä tai äiskällä onkin muutama näkyvällä paikalla oleva lävistys? Tai useampi korvakoru samassa korvassa? Nämä tuntuvat haittaavan ihmisiä paljon enemmän...

Vierailija
25/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskaamaan olkavarret. Kesäisin tatskat sitten lepattavat veikeästi kävellessä ja tuulessa. Jiihaa!