Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etelään rv 31?

Vierailija
14.10.2010 |

Mitä mieltä olette, kannattaako?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksipä ei.

Vierailija
2/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva kyllä selvisi vaikka olikin keskososastolla pitkään.Lääkäri oli sanonut että lento luultavasti käynnisti synnytyksen.Itse en uskaltaisi kyllä lähteä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla onkin supistellut jo tosi paljon tuossa vaiheessa. Finnair vaatii lääkärintodistuksen matkustukseen rv 28 jälkeen.

Mutta jos on ihan normaalisti sujunut raskaus, ei pahoja supisteluja ja suht länsimainen kohde niin miksikä ei.

Vierailija
4/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv26 kävin neuvolalääkärillä, kaikki ok. Viisi päivää myöhemmin alkoi synnytys yllättäen. Luojan kiitos en ollut ulkomailla. Vauva sairaalassa 3kk.

Vierailija
5/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin hieman sitä vastaan, mies tosin ei näe mitään syytä, että miksi ei. Yritän selittää asiaa hänelle vielä.

Vierailija
6/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menossa rv 33 ja täyslevossa olen. Ainoastaan kivuttomia supistuksia on ollut, mutta kohdunsuulla on muutoksia tapahtunut. Aikaisempi raskaus täysiaikainen. Tässäkään ei mitään riskitekijöitä ennenaikaisuudelle.

Itse en lähtisi. Jos lähtisin, haluaisin ehdottomasti tarkistaa kohdunsuun tilanteen ultralla - sormikopelo ei ole läheskään niin luotettava. Jos vaakakupissa on oma hauskuuttelu (joka sekin on loppuraskaudessa vähän niin ja näin) ja syntymättömän vauvan terveys, niin eipä tarvitsisi miettiä kahdestikaan.

Jos lomailla haluaa, niin Suomessakin on ihan kivoja kohteita. Esim. kaupunkiloma jossain tuntematttomammassa kaupungissa tai vaikka Lapin miniloma.

Oletko valmis synnyttämään ulkomailla?

Vierailija
7/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkan rv25, viime raskaudessa. Kohdunsuu oli pehmennut ja oli kivuttomia supistuksia. Poika syntyi sitten 35+2.

Minä en lähtisi. Jos ette ole vielä ostaneetkaan matkaa, niin harkitkaa tarkkaan. Voisiko matkustaa muuten, kuin lentokoneella?

Vierailija
8/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin reissussa rv 13 ja 30 ja kaikki meni hienosti. Oli kivaa lomailla isomman lapsen ja miehen kanssa vielä ilman vauvaa, kun seuraavaan lomaan varmaan meneekin sitten tovi (pienen vauvan kanssa en lähtisi mihinkään...) Gyne tsekkasi kohdunsuun ja ultrasi viikkoa ennen lomaa ja kirjoitti todistuksen lentoyhtiölle. sanoi myös, ettei lennolla ole vaikutusta raskauden kulkuun. Lähinnä ne kai pyytää sen todistuksen varmuuden varalta omia vakuutuksiaan varten. Mulla kun siis on tämä yksi ennestään ja se on ollut normi täysaikainen raskaus, enkä kuulu mihinkään riskiryhmään muutenkaan, niin matkustus on ollut ok. Olen joutunut koko raskausajan muutenkin lentämään töiden puolesta useasti. Sinnuna lähtisin reissuun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä