Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Etelänreissu ja kuukautiset, kuukuppi vai primolut?
13.10.2010 |
Olen lähdössä maanantaina kanarialle viikoksi ja kuukautisten tulisi alkaa sunnuntaina.
Sain lääkäriltä reseptin prmoluttiin. Ainoa mikä pelottaa pillereissä on se että nyt PMS-oireet joista kärsin ovat pinnalla koko etelän reissun.
Jos taas ostaisin kuukupin ja antaisin menkkojen tulla, ärtynyt olotilana loppuisi viimeistään kun ne menkat alkavat.
Vastaavia kokemuksia? Häiritseekö kuukuppi reissuani ja voiko sillä uida hotellin uima-altaalla/meressä?
Kokemuksia kuukupista minulla ei ole ollenkaan.
Kommentit (2)
koska kupin käyttöä ei opi tuosta noin vain. Ja minulla kuukuppiakin pitää olla parina ekana vuotopäivänä tyhjentämässä vähintään 4 tunnin välein.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos sinulla ei ole kokemuksia kuukupista, niin voi olla liian lyhyt aika harjoitella sen käyttöä. Opettelua se kuitenkin vaatii!
Sitten kun käytön oppii, voi olla huoletta missä tykkää, oli kuukautiset tai ei. Joten kaikista helpointa reissussa on olla kupin kanssa.
Itse en pillereitä söisi mistään hinnasta (enää), mutta pelkällä kupilla ei välttämättä pärjää ensimmäisiä (kuppi)kuukautisia...
Jos ehdit viikonlopun aikana treenaan kupin käyttöä, niin miksei se voisi jo maanantaina toimia ihan kunnolla! :)