Siis mä oon niin out kynsijutuista :D
Mun kynsienhoito = leikkaan kynsileikkurilla lyhyeksi heti kun käyvät ärsyttävän pitkäksi. Hinta 0 eur. Kynsilakkaa käytän ehkä kerran vuodessa.
Te joilla rakennekynnet tms, mistä se innostus kynsiin on lähtenyt?
Minusta vielä sen verran että hiuksiani värjään ja meikkaan kyllä. Kynnet vaan on mulla ihan "hunningolla".
Kommentit (25)
Ei niitä geelejä kannata edes ajatella. Ne napsahtelee irti yksi toisensa jälkeen ja viikko laittamisesta ei ole yhtään jäljellä :(
Akryylit kasvaa pois. Jos siis et jaksa niitä huollattaa...
Menee vähän aiheen vierestä, mutta mulla on geelit aina kuukauden kerrallaan huoltojen välissä eikä ole koskaan napsahtanut yksikään poikki. Mä en myöskään ihan ymmärrä, että mitä eroo akryylien ja geelien pois kasvamisella on... Siis mulla ainakin huoltoon mennessä näkyy sitä oman kynnen juurta (siis kynnen kasvua) jo sen verran, että miksei ne kasvais kokonaan pois aikanaan jos vaan viilais toisesta päästä.
Ei niitä geelejä kannata edes ajatella. Ne napsahtelee irti yksi toisensa jälkeen ja viikko laittamisesta ei ole yhtään jäljellä :(
Akryylit kasvaa pois. Jos siis et jaksa niitä huollattaa...
Menee vähän aiheen vierestä, mutta mulla on geelit aina kuukauden kerrallaan huoltojen välissä eikä ole koskaan napsahtanut yksikään poikki. Mä en myöskään ihan ymmärrä, että mitä eroo akryylien ja geelien pois kasvamisella on... Siis mulla ainakin huoltoon mennessä näkyy sitä oman kynnen juurta (siis kynnen kasvua) jo sen verran, että miksei ne kasvais kokonaan pois aikanaan jos vaan viilais toisesta päästä.
on minulla ja huoltoväli neljä vkoa. Enkä hirveästi niitä varo, kestävät kyllä kaikenlaista puuhastelua :) Mulla oli puolitoista vuotta sitten geelit eka kerran, mut ne irtoili jo parin päivän päästä, nykyiset on olleet kesäkuun alusta eikä tosiaan mitään ongelmia, eli kesto riippuu tosiaan laittajasta ja varmaan niistä materiaaleistakin.
Valkoisen osan pituus mulla n.1cm, vähän ylikin ja ihan ovat siis omat kynnet, ei rakenne.
Ne on tod kauniit vaikkapa ranskalaisella manikyyrillä valkokuultaviksi laitettuna ja välillä ihana repäistä jollakin oikein voimakkaalla tai glitterilakalla.
Juu ja käyn kyllä säänn kampaajallakin ja meikkaan päivittäin.N34
Itse tykkään pitää kynnet n. 5mm pituisina, helpompi kirjoittaa koneella kuin pidemmillä kynsillä. Minä en kestä kynsien viilaamista (vrt. kynsillä liitutaulun raapiminen), joten manikyyrille mua ei saa.
Haluaisin kuitenkin lakata kynsiä laadukkaalla lakalla joka levittyy tasaisesti.
Ota seur. kerran akryylit, ne ovat geelejä kovemmat (geelikin on käytännössä akryylia mutta eri muodossa). Myös laittajissa on eroja, huolella ja hyvin tehdyt kynnet kestää paremmin. Mutta ainahan kynsille suositellaan hanskoja suojaksi noihin "hc-hommiin".