Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit tällaiseen?

Vierailija
13.10.2010 |

Olimme jokin aika sitten mieheni työpaikkaan liittyvässä tilaisuudessa, johon oli kutsuttu myös puolisot mukaan. Tilaisuus oli sen luonteinen, että sinne piti pukeutua juhlavasti tietyn etiketin mukaan ja saapua ajoissa. Miehen oli tarkoitus tulla sinne suoraan töistä ja minun liittyä hänen seuraansa siinä vaiheessa.

Kyselin monen päivän ajan mieheltäni, että mihin aikaan tilaisuus alkaa ja miten sinne pitää pukeutua, viimeksi juhlatilaisuuden aamuna. Mies lupasi selvittää asian ja soittaa sitten minulle - muisteli, että alkaa klo 18, mutta ei ollut varma, koska oli hukannut kutsun. Kun miehen soittoa ei kuulunut, soitin hänelle töihin ja laitoin myös viestiä. Ei vastausta.

Puoli tuntia ennenkuin tilaisuuden oli määrä alkaa, mies soitti minulle. Olin jo varmuuden vuoksi matkalla tilaisuuteen, vaikkei mies ollut ilmoittanut mitään ja hän tuntui olevan yllättynyt tästä. Mies ei ollut saanut puheluitani eikä viestiäni, eikä myöskään ollut saanut aikaisemmin selville tilaisuuden alkamisaikaa. Siksi ei ollut myöskään soittanut :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkö takia halusi jättää sulle liian vähäisen valmistumisajan? Miten reagoi kun olitkin valmiina ajoissa? Panttaako muutenkin tärkeitä asioita?

Vierailija
2/4 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen miehesi oli ja miten suhteutui sinuun?

ehkä hänen oli tarkoitus olla sinkkuna tai /ja treffailla työkaverin kanssa siellä?

Tulee mieleen exäni, joka oli myös samantyyppinen... tosin sellaisia tilaisuuksia joihin olisi kutsuttu puolisot ei ollut tai ei ainakaan ilmoittanut minulle asti. Meni itsekseen. Mutta ehdottomasti hänen piti päästä sinne ja niihin.

ja sittenhän hänellä olikin työpaikkaromanssi. tai suhde. mikä lie. Ei tunnustanut koskaan, kierteli, vältteli jne mutta jälkeenpäin kun mietin näitä merkkejä,vastaavantyyppisiä aika pieniä mutta kummallisia kuten tuo sinunkin juttusi, niin olihan hänellä säpinää ollut aikaisemminkin ja pitkään.. jonkun työpaikan naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voihan oikeasti olla miehelle niin yhdentekevä juttu, ettei juurikaan kiinnosta.

Ja sekin on välillä normaalia, että miehet ei älyä ajatella aikaa suhteellisena käsitteenä. Munkin mies joskus myöhästyy jostain sovitusta tapaamisajasta jossain sovitussa paikassa. Viittä vaille sovittua aikaa ilmoittaa, että kerkee vasta puolen tunnin päästä ja minä, joka lähden aina ajoissa kaikkeen, olen junaillut menoni niin, että tuolloin viittä vaille olen jo siellä missä hänenkin olisi pitänyt olla 5 minuutin kuluttua.

Vierailija
4/4 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tulee itsellenikin mieleen, että halusi jostain syystä vaan jättää minut ulkopuolelle ja mennä sinne yksin. En kyllä ymmärrä, miksi mies sitten kertoi tilaisuudesta minulle alunperinkään.

Itse tilaisuus meni hyvin. En ole mielestäni millään tavalla sellainen, että minua pitäisi hävetä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi