Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

160 / 53. Eipä ole hankala löytää vaatetta=)

Vierailija
12.10.2010 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan :)

Vierailija
2/20 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 2 cm ja 2 kiloa vähemmän ja todella vaikeaa on löytää sopivia vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun mielestä on hankalaa

Vierailija
4/20 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hankala löytää vaatteita.

Vierailija
5/20 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hankala löytää sopivan mittaisia housuja, ovat aina liian pitkiä. Myös 161 cm. Ja halvemmat vaatteet ovat sellaisia rytkyjä, että niistä ei ainakaan mitään löydä, ja kalliit taas on liian kalliita.

Vierailija
6/20 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat on mitat ja kyllä minulle on vaikeaa. Jos tissit mahtuu on vyötärö luokkaa puolijoukkueteltta, ja jos vyötäröltä on sopivaa on rinnasta pinkeänä...

Vierailija
7/20 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tämän ketjun pointti oikein oli? Kehua ideaaleilla mitoillaan vai sillä, että on taitava löytämään itselleen vaatteita (vaikka omistaisi hiukan haasteellisemmankin vartalon)?

Vierailija
8/20 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta niillä meistä joilla se on kaukana ideaalista alkaisi ketuttamaan oikein kunnolla.

ilonsa kullakin...

Vierailija
9/20 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ois helppoa löytää mutta olen ihan superkranttu, vaatteen on oltava TÄYDDELLINEN jotta sen ostaisin :P

Vierailija
10/20 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääosin vaatteet on kuitenkin tehty mallien mukaan, eli pitkille, hoikille ja tasavartaloisille. Jos vaate onkin isompaa kokoa, niin se on iso tasaisesti, mikä aiheuttaa ongelmia, jos on isorintainen, hoikkavyötäröinen ja leveälanteinen, tai pienirintainen, isovyötäröinen ja lanteikas.

Vierailija
11/20 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hankala löytää vaatetta. Housut liian pitkiä, paidat liian piukkoja rinnan kohdalta tai vyötäröstä ja mahan kohdalta liian löysiä. Ja muutenkin, kivan näköisten vaatteiden löytäminen on jotenkin niin hankalaa, ehkä olen kranttu. Yhtä hankalaa oli löytää kivoja vaatteita silloin, kun painoin 71kg.

Vierailija
12/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidat roikkuu päällä kun ei ole tota rintavarustusta, mutta on kuitenkin pitkät kädet ja jonkun verran hartioita. Housut ei istu kun ne on suurin osa tehty ihmisille joilla on takamus, sitäkään kun ei oikein löydy.. Ja sitten saa vielä kuulla kommentteja siitä kuinka olisi ihanaa olla tämän kokoinen..Ei ole. Jos voisin valita painaisin 10kg enemmän..mutta kilot ei tartu eikä pysy :(

Vierailija
13/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan olemassa telttoja

Vierailija
14/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet kuitenkin vähän lyhyenläntä, niin eikös housuja tuppaa olemaan hankalampi löytää?

Vierailija
15/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat on kokoa E, joten xs tai s paidat ei mahdu, mutta isommat roikkuu sitten muualta. Yksiosaisia asuja on ihan mahdoton ostaa.

Vierailija
16/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reidet on liian paksut, vyötärö liian kapea. Kädet liian pitkät ja ohuet. Hartiat liian kapeat, rinnat liian pienet. Kengänkoko liian pieni, mutta jalkaterä liian leveä. Edes sormikkaita en löydä kun ranne on niin ohut ja sormet pitkät. Onneksi osaan neuloa.

Vierailija
17/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku nyt olettanut että sun ois vaikee löytyää vaatetta vai? Ei mullakaan ole vaikka painan 15kg enemmän....olen ollut myös sinun mitoissasi ja joo ihan yhtä helppoa oli kuteita löytää :D

Vierailija
18/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ihmeen avaus tää nyt on olevinaan? onko joku nyt olettanut että sun ois vaikee löytyää vaatetta vai? Ei mullakaan ole vaikka painan 15kg enemmän....olen ollut myös sinun mitoissasi ja joo ihan yhtä helppoa oli kuteita löytää :D

Vierailija
19/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkasin otsikon auki, kun ajattelin että perässä selitettäisiin jotain :) Ajattelin että alla on ehkä valitusta lyhyistä jaloista ja pitkistä lahkeista (164 cm pitkällekin vastaan tullut asia)

Vierailija
20/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen mekosta, muuta S-kokoon ei rinnat mahdu. Yksiosaista uikkaria on turha etsiä. BMI (162/52) ei kerro kaikkea.

Rinnat on kokoa E, joten xs tai s paidat ei mahdu, mutta isommat roikkuu sitten muualta. Yksiosaisia asuja on ihan mahdoton ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän