*** TRUPLAT LAUANTAINA ***
Kommentit (35)
Olinkin jo laittanu, olihan se 18.pv..? Sitten ultrassa varmaan tarkentuu (jos tarkentuu)
Minjalla taitaa olla vesirokko! Tunnin aikana on noussut useampi näppy otsalle, rintakehälle/kainaloihin ja selkään.. Kuumetta en oo mitannu, kun pimu ei kuitenkaan ole kuumeisen oloinen.
On vaan niin kauan kun oon vesirokkoisen nähnyt, et [b]miltäköhän niitten näppyjen kuuluis näyttää?![/b] Sattuisko kukaan tietää.. Ne on punasia ja pieniä.
Pitäs saada kohta puoliin selvitettyy, onko se vesirokkoa vai ei. Niin tiedän perua kaikki huomiset menot!
Kauppaan pitäs lähtee vääntäytymään - mutta saakos vesiroikkoista viedä etes kauppaan?!
Kuulostaa kyllä ihan vesirokolta. Ensin tulee punaisia näppyjä, jotka sitten melko pienen ajan sisällä muuttuvat vesikellukoiksi. Ja niitä tulee nopeasti lisää.
Kurkkaas tämä:
http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=528/sprog=4/grp=2/menu=1/
Marieela: Juu ihan varovasti ja hillitysti:
ONNEAONNEAONNEA IIIIIIIIIIIIIHANAAAAAAAAAAAAAA!!!
Laitan sitten oranssilla ja fonttikokoa 4, kun " annat luvan" että saa revetä riemuun :o)))))))
~~~~~~~~~~
Mä lähden pitkän pitkästä aikaa tänään viihteelle tyttöjen kanssa. Eli masun mukaista juhlintaa: hyvää ruokaa, mukavaa seuraa ja ehkä yks siideri... Tosi kiva päästä pitkästä aikaa näkeen vanhoja työkavereita!
Täällähän on taas ihania uutisia! Onnea Marieela nyt kauheasti. Plussa on plussa, kun kerran on kaks viiruu. Ja sillä sipuli ;) Tehän meinasitte nyt alkaa plussaamaan oikein koko joukolla. Mutta mikäs sen mukavampaa.
Gallup: Viimeksi hymyilin oikein sydämestä, kun sain ystävältäni ihanan sähköpostiviestin. Joka päivä kyllä tulee hymyiltyä, eritoten tuolle vesselille. Vaikka olisi kuinka huono päivä, saa se aina suloisuudellaan minut hymyilemään.
Nyt en tänään jaksa kommentoida tän enempää. On jotenkin niin puhki olo työpäivän jälkeen. Huomenna taas uusin voimin!
T. mirulii
Oi onnea jo etukäteen! Värilliset hehkutukset ensiviikolla sitten ;)
KATZU:
Tässä linkitettynä mulle tulevat tuplarattaat
http://www.emmaljunga.co.uk/product.asp?bvid=8&artnr=28619
Livenä en ole nähnyt vielä..
Sori lyhytsanaisuus..
Väsymystä ilmassa ja cuplatonit ja se toinenkin merkki (disf.. jotain?) loppu maahantuojilta ja apteekeista..
Viime yönä ei niinkään masuvaivoja vaan Nealla hammaskitinöitä.. ah tätä arkea. :)
T:Neiti
Mikäs [b]Soffun[/b] tilanne on? Ens viikolla plussaa sitten [b]Mirulii, Mii ja Piipaa[/b] ja [b]Nekkukin[/b] voisi vaikka huomenna ;) *päättää* Mä tulen sitten joskus perässä, niin saadaan kesälle paljon tuplavauvoja! Eikä olekin hyvä idea?! ;) [b]Johelle[/b] tulee sitten heti alkusyksystä mukaan;)
On mullakin elämä, kun tällaisia suunnittelen... :)
Nyt menen katsomaan fudista ja jännittämään tuleeko veikkauksesta mitään (mun ja miehen yhteinen harrastus)..
Mä olen täällä puolkuolleena, meni jo toinen yö niin että olin enemmän hereillä kun unessa, päälle sitten tänään 9 tuntia kassalla niin huh, oon siis aivan katki. 8) Mietin et pitäskö mennä vielä huilaa ennenku mies tulee kotiin, pääsee siis kymmeneltä.
Täällä oli eilen kova syysmyrsky, meillä oli sähköt poikki pari tuntia illalla!
[color=red] mirulii ja piipaa [/color] ehkä me sitten saadaan joukkotestaus aikaseks, jos hyvin käy!! Mulla tosiaan tää epäsäännöllinen kierto niin en tiedä tarkkaan koska pitäs testata, mut en ainakaan ennen ens viikonloppua ala hötkyilee. *pyhästi lupaa ja vannoo*
Mitään oireita ei oikeastaan ole, enkä ala niitä etsimäänkään. En nimittäin halua, et sitte toivo nousee ja täti tuleekin ni on ihan mieletön pettymys.
Miten tää vauvakuume voikin olla näin korkeella taas, voi apua. Ois sittenki pitäny alottaa tuplailu jo ennen häitä, mä haluun vauvan ja pian!!! Ihan kamalaa, että VÄHINTÄÄN 9 kuukautta menee ennenku saan sellasen syliin. *kierii vauvakuume-tuskassa*
Mut nyt mä meen tekee salaattia(!!!; sadas laihis lähti tänään käyntiin) ja sit otan pienet torkut ennenku ukko paukkaa kotiin.
Hyvää lauantai-illan jatkoa kaikille!=)
Katselen miehen veljen esiintymistä TV2:n hyväntekeväisyyskonsertissa. Jos joku sattuis bongaamaan sen, niin tietäs minkä näköinen mies mulla on;) Ovat nimittäin aika samannäköisiä!
Kohta lähdetään hakemaan miehelle pizzaa. Mä aion juosta! [b]Miin[/b] tavoin miljoonas laihis näköpiirissä.. Ehkä sitten ma;)
.. vaikkei viel oo ees halloween..
Mä oon koko päivän säilöny kurpitsoja ja nyt alkaa tulla jo korvistakin ulos. Onneks nyt on jo viimeiset siemenet paahtumassa ja sitten en tosiaan halua nähdäkkään mokomia möhkäleitä hetkeen.
Axe! Jos se on tuo mies joka on just nyt telkkarissa niin aikas söötti tapaus! =)
Mii! Mäkin oon ihan sekasin siitä millonka kierron mukaan pitäs testata, mutta jos testit voivat näyttää tuloksen jo kymmenen päivää hedelmöittymisestä niin sitten se päivä vois olla jo ens keskiviikko. Ei kyllä ehkä ihan vielä sillon kannattas, jos kuitenkin yrittäs tähdätä siihen viikonloppuun..
Nyt on Kotkan reissu tehty ja synttärit kunnial oltuna. Ei itseasias täl erää ollukkaan ihan niin kamlaa :)
Ens vkol tytöl on 2 pvää syyslomaa ja ajattelin mennä lasten kanssa hieman lomailemaan taas maalle. Eli täyspalvelusta nauttimaan ;)
NEIDILLE voimia arjen pyörittämiseen. Ei se herkkua aina ole 2 pienen kanssa, mutta kyllä se sitte muistaa palkitakkin ;) Lepää kun voit, jätä kaik muu sikseen ;)
AXE, mä en tainnu ehtiä sun miehen veljeä bongata :((( Mut mähän oon nähny sun miehen jo livenä sillo siel carrolsis ;) Mä haluisin kovasti et plussaisit nopeesti => tahtoo niin kovin kaverin rinnalle kuka menis samois mun kans => saatas jakaa ilot ja surut aina kun tarvis *haaveilee ja toivoo yhtäaikaa*
Ens vkolla sitte MIRULII ja SOFFU hilataan mukaan tähän aaltoon. Lupaan toivoa & rukoilla joka pvä!!!!!!!
Nyt meen nakka apojun saänkyyn ja itse suihkuun. Oon kans ihan poikki *haukottelee*
Öitä jo valmiiks jos en tänään jaksa kirjoitella. Lukemas käyn kuitenkin ;)
täällä tuntuu plussia ropisevan=)
itse puolikuolleena ilmoittaudun=)
aamulla lähettiin lasten kanssa ruissalon kylpylään kymmeneltä.sieltä syömään pizzalle ja sitten TPS-matsiin,koko perhe.
juuri saatiin naatit muksut nukkumaan ja itsekkin kyllä aiva kuitti=)
koko päivä reissussa!
huomenna virkeämpänä!!!!
hyvät yöt!
L+5
Ristiäiset oli ja meni, pojan nimeksi tuli Joonatan. söpöhän tuo oli kuin mikä. mutsi intoili että " ota se nyt syliin että saadaan kuvia susta ja vauvasta, niin että voin asennoitua.." sillä taitaa olla todellinen mummokuume! :)
jumitin sitten mutsille ja hain miehen ysiltä töistä. huomenna ratsastamaan.. hui, mitenköhän siellä tarkenee.. mutta pian nukkumaan, hirmu väsy.
huomiseeen siskot!
Mulla taas on hyvinkin energinen olo :D
Tässä oon siivoillut koko illan, pessy pyykkejä. Ja kummipojan synttäri lahjaa just paketoin..
Kauheeta elää tässä piinassa. Oikeesti hajoo kohta pää! Vaikka enhän mä oo raskaana - mut silti se vaan kutkuttaa, et jos olisinkin ;)
Kun ei menkkoja kuulu. Mut ois mun täytyny raskautua vasta äskettäin, meinaan vasta kaks viikkoo sitten pupuiltiin ekaa kertaa tässä kierrossa (tässä kun kalenterin kanssa kiertoani tutkailin). Ja mies vahvisti mun epäilykset...
Ei ota edes selvää näistä oireista, kumpaan vois liittyä. Toisaalta mahaa jomottaa aina pitkin päivää menkkamaisesti. Mutta myös repäisy kipuja on ollut jo viikon ajan, joka tilanteessa - yskiessä, nopeesti liikkuessa jne. Tissit oli eilen illalla tosi arat ja " täyteläiset" , mut aamuun mennessä jo hävinny :/
No palelu on kyllä yks selvimmistä oireista.. Eilisen ja tän päivän on palellu ihan tuhottomasti. Mut teitty vaan jotain flunssaa :)
*toivoton piinailija*
Täytyy kattoo miten huomenna kerkeen moikkaa teitä, kun on tanssia, kyläilyä ja pyhäkoulua tiedossa. Mutta rattoisaa sunnuntaita jo :)
Päähän ei nyt mahdu kun - testi!! Tekis niin mieli testata, mut tiiän ettei kannata.. Mieskin yritti jo toppuutella tätä hätästä akkaa ;)
Oon niin pirun onnellinen kyl ton ukkelin kanssa :D *hehkuu kuin paloauto*
Katzu: Ootteks te nyt päätyny niihin Emmaljungiin?! (onko menny jotain ohi vai..)
Miitsu: Mikäs se sun laskettuaika on? Vois sen tonne esittelyihin laittaa :)