Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua niksimammat! "Pullasudin" korvike haussa:D

Vierailija
12.10.2010 |

Auttakaaan, focaccia-leipä pitäisi valmistua ja voidella oliiviöljyllä, mutta ei löydy sitä "sutia". Milläs ilveellä saisin oliiviöljyn leviteltyä kätevästi ja siten ettei sitä tule aivan liikaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 15cm leveä, kääri rullalle, leikkaa toinen pää hapsuiksi ja sinulla on suti!

Vierailija
2/9 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöräytä siinä tuorekelmumytty (sen puutteessa vaikka hedelmäpussimytty käy) ja sillä sipaiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspaperi myös loppu, näin käy aina,kun alkaa leipomaan:D Mutta eiköhän joku noista konsteista onnistu. En ole vaan ennen tenyt focacciaa ja nyt sain inspiksen. Taikinakin vähän epäilyttää, kun jäi niin löysäksi, eli hankala saada öljy tasaisesti... ap

Vierailija
4/9 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus voidellu käyttämättömällä poskipunasiveltimellä! x)

Vierailija
5/9 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva lasten kätköistä vesiväripensseli ja pese se, niin johan lyyti kirjottaa!

Vierailija
6/9 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sillä lailla ihan hyvin.

Vierailija
7/9 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormia, lusikkaa ja paperitolloa. Liikaahan sitä tuli ensin kaikkiin poimuihin ja sain taputella paljon pois. Mutta nyt uunissa, toivottavasti onnistuu! ap

Vierailija
8/9 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivinpaperista saat kertakäyttöisen pullasudin, kun käärit palan paperia rullalle ja leikkaat toisen pään hapsuiksi.

Vierailija
9/9 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Focacciaan tulee runsaasti öljyä ja sitä kuuluukin levittää käsin ja sormilla painella siihen erittäin löysään taikinaan.

Pullasudin korvikkeena olen joskus käyttänyt pientä, käyttämätöntä maalipensseliä, jonka löysin työkalupakista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme