Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toy Story 3D - onko kukaan nähnyt?

Vierailija
17.09.2010 |

Hei

Haluaisin mennä leffaan vajaa 6 v pojan kanssa. Ei pidä kovista äänistä eikä liian pelottavista saduista.

Olisko Toy Story hyvä? Vai Risto Räppääjä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian pelottava, mutta leffassa ne äänet ovat aina melko kovalla... onko aiemmin käynyt leffassa?

Vierailija
2/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en menis herkän kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä, ja oli tosi jännäkin. Eli jos on oikeasti herkkä tyyppi, ja tottumaton leffakävijä, niin en veisi tuota katsomaan.

Vierailija
4/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

;-) hassu kysymyksenmuotoilu sulla otsikossa.

Mutta itse asiaan. Toy Story on K-7 ja sen voi siis viisivuotias mennä katsomaan vanhemman kanssa. Mutta jos lapsesi on hiukan tottumaton leffakävijä ja pelkää herkästi, jättäisin Toy Storyn väliin. Se on 3D ja varsinkin loppu erittäin jännittävä, kun lelut ovat hilkulla joutua polttolaitoksen liekkeihin.

Mitään kauhean PELOTTAVIA hahmoja leffassa ei ole, mutta se siis on jännittävä.

Sinänsä se on erinomainen elokuva, Hesarin Nyt-liitteessä kehuttiin jopa parhaaksi lastenelokuvaksi, mikä kertoo jo sen tasosta paljon.

Vierailija
5/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottavia tilanteita, ei pelkästään "neutraalin jänniä". Se vauvanukke oli musta todella pelottava! Oma viisivuotiaani kyllä välillä halusi pitää minua kädestä jännissä kohdissa, mutta piti silti elokuvasta.

Vierailija
6/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 30-vuotias, mutta se vauvanukke oli kamala ja seuraavana iltana lukitsin tytön nuket varmuuden vuoksi siivouskomeroon etteivät keskellä yötä hiippaile vastaan. 5-vuotiasta pikkuisen jännitti välillä mutta ei kuitenkaan jäänyt mitään kammoa.

Vierailija
7/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja passaa hyvin aikuisellekin :D ja oikeesti siinä

oli pelottavia kohtia. Just se vauvanukke oli vähän puistattava.

Meidän 6 v tykkäs kyllä kovasti.

Vierailija
8/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aikas hurja... Kaksi ensimmäistä osaa ei mielestäni ole niin jännittäviä. Itse en ottanut 6-vuotiastamme mukaan ja olen todella tyytyväinen päätökseeni. Olis ollu varsinkin niiden lasien kanssa tosi hurja. Mä tykkäsin ite kyllä tosi paljon ja meidän kaksi vanhinta 10-v ja 11-v olivat mukana ja tykkäsivät myös ihan hirveesti. Meidän vanhin on aina ollut tosi arka, enkä olis voinu kuvitella vieväni tätä leffaa katsoon, kun hän oli 6-v. Nasun suuri elokuva oli tosi jännittävä leffassa katseltuna, kun kangas niin suuri ja äänet kovalla. Kotona telkasta sitten tykkäskin katsoa sitä monta kertaa.

Vierailija
9/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veisi ap:n kuvailemaa 6 vuotiasta sitä katsomaan!

Muutama kohtaus ahdisti jo aikuistakin, niin saati sitten herkkää lasta!

Hyvähän se leffa oli, siitä ei ole kysymys, mutta pari pelottavaa kohtausta siltikin!

Vierailija
10/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta me ei menty katsomaan sitä 3D versiota vaan se tavallinen, joka menee myös elokuvissa.

Poika tykkäsi kovasti, hänellä oli kyllä kuulosuojaimet mukana, mutta on jo oppinut vähän sietämään ääniä eikä tarvinnut niitä.

Eikös siinä Risto Räppäjässäkin se Risto paukkutele niitä rumpuja melko kovasti. (tätä ei olla nähty)

Itse suosittelen Muumi ja punainen pyrstötähti elokuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan