Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon aivan liian kiltti ja empaattinen!! Olen opintovapaalla ja

Vierailija
12.10.2010 |

teen paljon töitä kotoa päin ja huomennakin lupasin mennä työpaikalle tarkistamaan pari asiaa. En halua saattaa sijaistani vaikeisiin tilanteisiin... enkä esimiestäkään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan varmistaa, että asiat tehdään kuten olen ne suunnitellut. ap

Vierailija
2/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan varmistaa, että asiat tehdään kuten olen ne suunnitellut. ap

ole kiltti vaan kontrollifriikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään pahaa. Jos taas et saa etkä edes ole vaatinut, olet kyllä täysurpo.

Vierailija
5/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään pahaa. Jos taas et saa etkä edes ole vaatinut, olet kyllä täysurpo.

en laske tunteja. Saan keväällä laskuttaa yhtä projektia noista huomisista tunneista...

Vierailija
6/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö meidän kehua sua, kun teet töitä vaikka sun pitäisi opiskella vai mitä? Oma valintasihan se on.

Vierailija
7/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunneista kun menen paikanpäälle.... Eli aika hullun hommaa loppupeleissä on. ap

Vierailija
8/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunneista kun menen paikanpäälle.... Eli aika hullun hommaa loppupeleissä on. ap

Vierailija
9/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksua vaikutelmaa ulospäin.

Vierailija
10/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksua vaikutelmaa ulospäin.

työstä mistä tosi vaikea olla pois... ap

Vierailija
11/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullu ei kykene ottamaan vastuuta teoistaan, oletko sellainen? Ongelmasi on kontrollin menettämisen pelko, ehkä sun pitäisi hakea siihen apua. Onko kotisi aina tiptop siisti? Tarkistatko hellat ja ovet moneen kertaan? Pyritkö kaikessa täydellisyyteen ja ahdistut jos tulos ei olekaan sitä?

Vierailija
12/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että olisit jotenkin korvaamaton.

Pelkäät että joku muukin osaa tehdä hommasi hyvin ja

käyt siksi siellä kyttäämässä.

Vierailija
13/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullu ei kykene ottamaan vastuuta teoistaan, oletko sellainen? Ongelmasi on kontrollin menettämisen pelko, ehkä sun pitäisi hakea siihen apua. Onko kotisi aina tiptop siisti? Tarkistatko hellat ja ovet moneen kertaan? Pyritkö kaikessa täydellisyyteen ja ahdistut jos tulos ei olekaan sitä?

työasioissa olen tosi tunnollinen ja saankin siitä paljon positiivista palautetta. Sijainen ei tunnu olevan samanlainen alkuunkaan ja pelkään mitä edestäni löydän.... Pari isompaa mokaa jo tullut. ap

Vierailija
14/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että olisit jotenkin korvaamaton.

Pelkäät että joku muukin osaa tehdä hommasi hyvin ja

käyt siksi siellä kyttäämässä.

sijaiselle vastaan puhelimeen ja sähköpostiin useita kertoja päivässä. Hän mokasi eka viikolla pari kertaa pahasti (siis oikeasti pahasti) ja siksi varmistelee ja mä ohjaan. ap

Vierailija
15/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinun täydy vastata muiden tekemisistä vaan omistasi. Elät illuusiossa, että olet muiden yläpuolella ja tahdot siitä kehuja.

Vierailija
16/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se ole sun hommasi ohjata sijaista, vaan pomon. Jos sijainen ei kykene tehtäväänsä niin hän saanee potkut. Voisit aivan hyvin olla tekemättä sinulle kuulumattomia töitä, mutta tosiaan luulet olevasi korvaamaton. Varmaan se pomokin on huomannut ne suuret mokat ja tekee niistä omat johtopäätöksensä jos on tarvis. Miksi edes jäit opintovapaalle jos haluatkin tehdä töitä? Jos vaihtaisit esim. työpaikkaa niin menisikö tuo firma konkurssiin, kun olet niin korvaamaton, vai mitä? Miten se pystyi toimimaan ennen sinua?

Vierailija
17/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jo irtisanoutunut. Huoh! ap, ei korvaamaton, mutta erittäin tärkeä linkki työpaikalla

Vierailija
18/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jo irtisanoutunut. Huoh! ap, ei korvaamaton, mutta erittäin tärkeä linkki työpaikalla

miksi sitten edes jäit opintovapaalle? Eihän sun sitten auta kuin jatkaa samaa tahtia, jos et osaa itse rajoittaa omia tekemisiäsi. Jos sijainen on niin huono kuin väität,niin tuskinpa sitä siellä kauaa pidetään vaan otetaan tilalle pätevämpi. Se taitaisi kyllä olla sinulle kova paikka.

Vierailija
19/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on erittain vaikea uskoa, etta olisit 60 ihmisen esimies noilla johtamistaidoilla. Ensinnakin perehdytys on mennyt taysin pieleen jos sijainen joutuu soittamaan usean kerran paivassa. Kuinka voi tosiaan tehda noin huonon perehdytyksen?

Jos sijainen ei ole pateva, niin silloin pitaa vaihtaa sijaista. Senhan olisi luullut tulleen eteen jo perehdytyksessa.

Minusta vaikuttaa silta, etta et kykene ottaan vastuuta tekemistasi paatoksista.