Lapsi on nyt 102cm pitkä, minkä kokoisen talvihaalarin ostan?
Olen miettinyt joko Ticketin tai Molokidsin haalaria. Ostanko siis 104cm vai 110cm?
Kommentit (27)
Mulla samankokoinen tyttö ja kokeilimme Reimatecin 104-senttistä pukua. Se oli todella reilu, joten siihen päädyimme. 110-senttinen olisi ollut aivan liian suuri.
varsinkin kun menee nopeasti pieneksi niska-haara välistä. Takki ja housut voisi mennä koossa 104:kin, mutta haalarissa isompi koko parempi.
yhdellä haalarilla koko talven pärjätä.
niin kyllä voin sanoa että 110cm puku laahaa perässä ja paljon eli todella iso tuon pituiselle. Mun poika on 108cm pitkä ja viimetalven toppapuku mahtuu joka on siis 104cm ja välikausipuku on kylläkin 110cm mutta se on sopiva. Eli kyllä ehdottaisin kokeilemaan tota 104cm pukua,niissä kun on eroa.
Ei ole mitenkään reilua mitoitusta.
Ei tuon ikäinen kuitenkaan kasva enää niin paljon kuin nuorempana. Luulen,että 102-senttinen lapsesi hukkuu 110-senttiseen pukuun! Eikä varmasti venähdä kahdeksaa senttiä puolessa vuodessa eli joutuu olemaan koko talven liian suuressa vaatteessa.
Lapset konttailee ym. lumessa, ni kivempi et vähän reilu. Muuten saattaa kinnata polvista ku jalkalenksut kiinni.