Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MISTÄ JA MILLOIN TIETÄÄ että suhde on "kaluttu loppuun" (ei lapsia kuvioissa)

Vierailija
12.10.2010 |

mistä sen tietää? Jos on vuosia oltu yhdessä, asutaan yhdessä mutta naimisiin saakka ei ole menty. Mistä tietää että nyt ois aika vaihtaa suuntaa ja kuvioita? Rakkautta ja läheisyyttä on, mutta asiat eivät vaan etene. Aina takaraivossa jyskyttää ajatus siitä, että "pitää varautua pahimpaan" (siihen, että toinen löytää uuden/itse löytää uuden tai kuolee).

Ja etenemisellä tarkoitan esim. avioliittoa, lasten hankintaa, yhteisen kodin ostoa (siis lainat yhdessä jne). Ikää tulee lisää, mutta pitäisikö vielä katsoa että jos se tosirakkaus onkin ihan muualla...?

Miten olette tehneet? Otitteko aikalisän/ erositteko kokonaan/ kaduttiko?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ollut kaukoviisas, niin olisin tajunnut lähteä siinä vaiheessa, ja vaikka rakkautta olikin, mutta se lopullinen varmuus puuttui. Ei, en ollut viisas. Päätin hiillostaa silloisen miehen kanssani naimisiin, ottamaan velkaa, tekemään lapsia. Sitten tuli ero kuitenkin kaiken tämän jälkeen. Kun ei ollut varmuutta ja asiat eivät edenneet luonnostaan. Sitä vaan pelkäsi että ikää tulee, ja nyt on valittava tämä mikä oli siinä lähimpänä, ja samalla varauduttava pahimpaan.

Nyt on toinen mies, ja olen aivan varma, että haluan tämän kanssa elää, hankkia yhteisen kodin, ja kenties lisää lapsiakin. On vain ihan toinen varmempi tunne alusta asti ollut.

Vierailija
2/2 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättelin että minulta menee puoli vuotta säästää riittävästi rahaa jotta saan sinkkuasuntoon lainan ilman ulkopuolisia takaajia. Jos siinä ajassa mitään ei tapahtuisi, siitä huolimatta että oli molemmille ihan selvää että minä en enää halunnut tarpoa paikallani, ottaisin säästöni ja lähtisin.

Näin kävikin. Vuoden kuluttua tapasin nykyisen mieheni, jonka kanssa sitten perustin perheeni ja sain lapseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän