Miksi minun huutoppakettia ei huudeta?
Kertokaa mulle miksi minun vaatepakettia ei huudeta? Se kyllä sulkeutuu vasta ens viikolla, mutta juuriko ihmiset huutaa vasta sitten kun huutoaikaa on vain päivä tai pari?
Kannattaako sulkea ja pistää että sulkeutuu jo vaikka torstaina?
Kommentit (36)
Osataan tarkkaan kertoa mikä mahdollisesti mättää.
väärä vuodenaika? Noi lyhythihaiset ei ihan ole sesonkia...
Joo.. tuota minäkin arvelin, mutta ei jaksais enää ens kesään nuita varastossa pyörittää.. :/
hinta ihan kohdallaan. Voisin jopa huutaa tuon mutta valitettavasti ne jäisivät piakkoin pieneksi pikkuneidille, hän kun käyttää juuri nyt tuon kokoisia vaatteita.
ennen ku sulkeutuu,ihan kivan näköisiä vaatteita:)
yli euron/vaate, kun huuto 10,50+pk:t 10€.
Miksi muuten pk:t noin paljon? Oikeasti kai tekevät 8,50?
mutta nuo lyhythihaiset... Jättäisin huutamatta.
ei taida olla paketissa ollenkaan, itse pidän vauvalla vain bodeja, en puseroita lainkaan ettei jää selkä paljaaksi. Jää siksi huutamatta.
mutta nuo lyhythihaiset... Jättäisin huutamatta.
olisi käteviä, tämä kämppä kun on aika lämmin. Olenkin noita kirppikseltä käynyt muutamia ostamassa juuri tuon takia.
Itse kun selaan huutonettiä, niin haen ainoastaan kotipaikkakunnan tuotteita, jolloin voin käydä noutamassa tuotteet. Ei oo järkee huutaa halvalla mitään, kun postikulut nostaa hintaa kohtuuttomasti.
koko homma maksaa 20e. Itse en maksais vauvan vaatepaketista noin paljoa. Haen mieluummin kirpparilta.
yli euron/vaate, kun huuto 10,50+pk:t 10€.
Miksi muuten pk:t noin paljon? Oikeasti kai tekevät 8,50?
itse olen myynyt huutiksessa jo vuodesta -01 ja palautteitakin on kertynyt reilut 5000...ja tuolla kokemuksellä väittäisin että postikulut tuosta vaatemäärästä ovat oikeasti "vain" 8,50:)
Mulla ei hajuakaan mitä ne postikukut oikeasti on, mutta kävin jonku myyjän pakettia katsomassa ja hällä oli tuon 10 e postikulut.. siitä ajattelin että ne on sen verran :o
Varmaan vois tehdä lisäyksen että postikulut 8.50 eikä 10..
No joo.. katson tässä illalla jos alan muuttelemaan tuota huutoa..
ekanakin pari tärkeää seikkaa:
- ihmiset huutelee hanakammin jos mukana on toppaa yms. sesonkivaatetta.
- vauvanvaatteet menevät huonosti kaupaksi sisävaatepakettina.
Nyt kannattaa myydä niitä toppapukuja paketissa ja lisänä pitkähihaisia bodeja yms.
Joo.. kävin katsomassa ja 26 kertaa oli käyty katsomassa, ettei nyt ihan kauheasti..