Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko läheisille ystävillesi joululahjoja?

Vierailija
12.10.2010 |

Mä vähän ihmettelen "parasta" kaveriani kun tapanamme on ollut muistaa jollain pienellä lahjalla, mutta nyt viime vuosina ei ole antanut minulle mitään, mun käsittääkseni vähän kaukaisemmille kavereille antaa kyllä lahjoja, ja kerran jopa autoin häntä paketoimaan niitä kaukaisempien paketteja (ruokakori sellofaaniin) enkä itse saanut sinäkään vuonna mitään. Vähän ihmettelen... Tarpeeksi läheistä ei tarvi muistaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tietenkin ensisijaisesti. Joukossa muutama aikuinen. Aikuisille ain ajotain itekoottua herkkukoria, leivottua. Kuitenkin ajatuksella koottu kori/lahja.

En odota vastalahjaa. Lahjon niitä, joita itse haluan lahjoa.

Vierailija
2/4 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen kyllä että joinain vuosina olen saattanut antaa jotain pientä. Eli vaihtelee. Mutta jos en esim. näe kaveria joulun aikaan niin en kyllä lähetä lahjaa postissakaan. Monet ystäväni asuvat eri paikkakunnilla emmekä näe usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan luovuttu lahjomisesta yhteisellä sopimuksella. Nuorena vaihdettiin hyvien ystävien kanssa aina lahjoja jouluna, mutta nykyään asutaan eri paikkakunnilla, joten pitäisi aina keksiä jotain helposti lähetettävää. Jos joulun tienoilla kyläillään, niin silloin toki viedään jotain joululahjatyyppistä tuliaisiksi.

Vierailija
4/4 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lähimmät ystäväni ovat myös lastemme kummeja, joten joka vuosi tulee jotain pientä annettua. Tälle vuodelle suunnitteilla itsekootut herkkukorit, joihin myös leivotaan osittain itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi