Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme mua puree??

Vierailija
12.10.2010 |

Eli kerran parissa viikossa tulee yks tai kaks sellasta puremanjälkeä mitkä kutiaa aivan sairaasti?? Mikä ihme se voi olla?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvatkaas minkä juuri nappasin??? Lintukirpun kävelemässä jalallani, ihmettelin et mikä hemmetti nilkkaa kutittaa, niin siinä se käveli, liiskasin sen, mutta pääsi hyppäämään pois, mutta löysin sen kuitenkin... jeij, voin ehkä sittenkin nukkua yöni rauhassa, kun voin melkeen varmaks sanoo ettei ainakaan luteita ole.. :D parina yönä olen peiton alle varovasti vilkaissut, laitoin varoiks valkosen lakanan, että nään varmasti kunnolla, mutta mitään ylimääräistä ei sielä ole onneksi liikuskellut.. tän viikkoo meinaan tarkempaa seurailla kuitenki, että pääsen sata varmuuteen ettei niitä luteita ainakaan ole...

Vierailija
2/16 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee noista lintukirpuista ihan järkkyjä paukamia, kerran puri kaulaan ja tuntui, että tukehdun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ne häviä ajan kanssa, talvi kun tulee, niin tuskiin niitä enään kauaa näkyy... Luin myös jostain että jos talon lähettyvillä on linnunpesiä, niin ne tulisi hävittää, niissä kirputkin pesii.. tiedä häntä, mutta enpä itse ala mihinkään operaatioon niiden takii, olen vain niiiin onnellinen, että meillä ei ainakaan luteita ole.. :)

Vierailija
4/16 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös histec ole sellainen mikä auttaa jos oikeen paukamat vaivaa, itse en menisi muutenkaan mitään kortisooni voiteta laittamaa, yksi tabletti päivässä pitäis olla helpompi hoitomuoto.. ;)

Vierailija
5/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt selvisi tuokin arvoitus kun muillakin on vastaavia paukamia. Ihmettelin että mistä sääriini on tullut nuppineulan pään kokoisia puremajälkiä. Otin sukkani ja housuni lahkeet tehosyyniin ja ravistelin hyvässä valossa minkälainen otus löytyisi. No löytyihän niitä, mustia noin 2 - 3 milliä pitkiä ja kovia otuksia. Painoin sormella puulattiaa vasten mutta olivat liian kovia kun ei tehonnut ollenkaan. Painoin kynnellä niin johan tehosi. Litsautumisen jälki oli vaaleanpunainen läiskä joka oli todennäköisesti minusta imettyä verta. Kaikkiaan sain kiinni 4 otusta. Puremajälkiä on molemmissa jaloissa n 20 kummallakin puolella.

Asuntomme terassin täytteissä on pesinyt oravia jo kolme vuotta ja on siellä ollut lintujakin pesimässä ennen oravia. Oliskohan lintukirppuja tai muita vastaavia. Kuka tietää tarkemmin?

Vierailija
6/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkki

Vierailija
7/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintukirppuja. Meillle tuli ssisälle kissojen mukana.

Vierailija
8/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ;)

Vierailija
9/16 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/16 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, epäilin itsekkin lutikkaa, mutta siivottiin koko makuuhuone ylösalasin, patjat pihalle, ja kovaan syyniin, mutta ei mitään merkkiä luteista, edes niitä kakkajälkiä.. ?

Vierailija
11/16 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee pari kolme pistoa yon aikana peiton ulkopuolella oleviin paikkoihin, mulla aina ranteessa tai nilkassa.

Vierailija
12/16 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nythän ne hakeutuu sisälle kun linnut on jättäneet pesät.. :/

Vierailija
13/16 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on just tähän aikaan paljon ja jos vuodevaatteet ovat pitkään ulkosalla melko todennäköisesti on joku lintu ehtinyt kirppujaan niihin varistella.

Vierailija
14/16 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen aiheuttamaan kutinaan ei kuulemma saa missään nimessä laittaa hydrocortisonia. Näin minua valisti lääkäri viime kesänä kun sain kutisevia puremia.

Vierailija
15/16 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muutama vuosi sitten syksyllä sama ongelma. Yön aikana tuli pieniä patteja ja kutina ei ollut yhtään verrattavissa hyttysen pistoon. Löysin sängyn vierestä yöpöydältä yks aamu millin pituisen pienen "roskan" joka hyppäsi kun yritin sen ottaa. Vein kaupungille tutkittavaksi ja soittivat perään mistä elukasta oli kyse. Ihmettelin miksi syö vain minua eikä miestäni niin vastaus oli että "naiset ovat lämpöisempiä kuin miehet".

Meillä on oravan pesiä "katon harjalla" josta oli sitten jotain kautta pudonnut meidän makuuhuoneeseen. Mies tiivisti huoneen katon sisältä mutta pesät saadaan pois vasta kun katto vaihtuu.

Vierailija
16/16 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelinkin, että miksi vain minulle tulee puremia, kummallakaan pojista ei ole mitään, vaikka toinen heistä nukkuu minun kanssa samassa huoneessa, myöskään miehelläni ei ole mitään.. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi