Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin suhde varattuun mieheen

Vierailija
12.10.2010 |

Mun sinkkukaveri on isossa firmassa töissä ja tutustui siellä mieheen, jonka kanssa tällä mun kaverilla on samat kiinnostuksen kohteet ja tulevat tosi hyvin toimeen. Jossain vaiheessa alkoivat kiinnostaa toisiaan enemmänkin ja harrastivat seksiä. Nyt sekstaavat säännöllisesti esim. autossa työpäivän jälkeen. Mua niin raivostuttaa se, mitä mun kaveri tekee. Sanoo aina, että elämä nyt on tällaista ja tän miehen vaimo on kuulemma ihan skitso. Itse naimisissa olevana oon tästä niin raivoissani. Tällä mun kaverilla on korkea koulutus, hyväpalkkainen työ, urheilee ja näyttää hyvältä. Mutta ei kai sellaiselle sitten löydy vapaata miestä, pitää ottaa joku varattu, joka on ylitason. Harmittaa sen miehen vaimon puolesta, tuskin nyt ihan skitso on, mutta tollasen sanomisesta mies saa tietty säälipisteitä ja toki mun kaverin täytyy tuottaa nautintoa tälle miehelle, ettei miehen elämä ihan helvettiä ois. Aargh. Ei tee hirveesti mieli olla yhteyksissä kaverin kanssa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että monesti naisilla, jotka ovat suhteessa varattuun mieheen, on huono itsetunto eikä rohkeutta alkaa oikeaan parisuhteeseen. On helppo olla miehen kanssa, jonka kanssa ei tarvitse elää yhteistä arkea ja jolle voi näyttää aina hyvältä. Ei tarvitse edes paskalla käydä miehen kuullen :). Siinä on helppoa olla miestä miellyttävä ja seksikäs. Ei tarvitse pelätä tulevansa jätetyksi tai miehen huomaavan naisessa huonojakin piirteitä. On imartelevaa kuulla mieheltä olevansa niin paljon ihanampi kuin sen miehen vaimo. Kuitenkin kun elämää ajattelee pidemmälle, tällaiset suhteet on niin turhia, niistä ei saa muuta kuin hetkellistä nautintoa ja jännitystä elämään. Itse katkaisin vastaavan suhteen kun tajusin, etten elä loputtomasti ja vanhenen ja haluan loppuelämältäni muutakin kuin olla yksinäinen yksinhuoltaja.

Vierailija
2/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sinkkukaveri on isossa firmassa töissä ja tutustui siellä mieheen, jonka kanssa tällä mun kaverilla on samat kiinnostuksen kohteet ja tulevat tosi hyvin toimeen. Jossain vaiheessa alkoivat kiinnostaa toisiaan enemmänkin ja harrastivat seksiä. Nyt sekstaavat säännöllisesti esim. autossa työpäivän jälkeen. Mua niin raivostuttaa se, mitä mun kaveri tekee. Sanoo aina, että elämä nyt on tällaista ja tän miehen vaimo on kuulemma ihan skitso. Itse naimisissa olevana oon tästä niin raivoissani. Tällä mun kaverilla on korkea koulutus, hyväpalkkainen työ, urheilee ja näyttää hyvältä. Mutta ei kai sellaiselle sitten löydy vapaata miestä, pitää ottaa joku varattu, joka on ylitason. Harmittaa sen miehen vaimon puolesta, tuskin nyt ihan skitso on, mutta tollasen sanomisesta mies saa tietty säälipisteitä ja toki mun kaverin täytyy tuottaa nautintoa tälle miehelle, ettei miehen elämä ihan helvettiä ois. Aargh. Ei tee hirveesti mieli olla yhteyksissä kaverin kanssa.

Ööh en nyt ymmärrä mitä se sulle kuuluu, ketä kaverisi panee? Mies kai siinä vaimoaan vaan pettää, kaverisi ei ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noinhan se. Jännää, ettei ne miehet silti ikinä jätä niitä skitsoja vaimojaan.

Ja kyllähän siitä tietty vähän skitsoksi voi tulla, jos mies tekee niin kuin kuvasit!

Vierailija
4/18 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainutkertainen tapaus.

Miks miehet aina mollaa vaimojaan, kun paneskelevat toisen kanssa? Mulla, kun ollu sivusuhteita, niin en koskaan ole puhunut miehestäni mitään.

Vierailija
5/18 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla. Uskoo kaiken mitä mies vuodattaa. Kysäsepä kaverilta miksi mies ei jätä vaimoaan jos se kerran on niin skitso... Ai mutta tietysti, ne lapset on jarruna. Tai niin mies selittää kun haluaa helppoa pillua.

Mistä noita pönttöjä tulee?

Vierailija
6/18 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jos sua ärsyttää liikaa, niin lopetat kaveruuden, etpä juuri muuta voi.

Vierailija
7/18 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saa pildee ja kaverisi uskoo olevansa jotenkin erityinen ja että miehen vaimo on joku hirvitys :)Miksi se mies sitten joskus on mennyt sen naisen kanssa naimisiin, jos se on niin totaalisen kamala??

Vierailija
8/18 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon tuon miekkosen.

Ei ketään pakoteta pettämään.

Itse ajattelisin vaan, että kaverisi tekee ihan omat päätöksensä ja on niistä vastuussa. Voisin jopa kuvitella, että kaverisi haluaa vain läheisyyttä ja seksiä. Kyllä nainenkin voi niin käyttäytyä.

Olen puuma. Minä käytän nuoria miehiä hyväkseni. Ja heille se näyttää sopivan vallan mainiosti.

Vierailija
9/18 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon tuon miekkosen.

Ei ketään pakoteta pettämään.

Itse ajattelisin vaan, että kaverisi tekee ihan omat päätöksensä ja on niistä vastuussa. Voisin jopa kuvitella, että kaverisi haluaa vain läheisyyttä ja seksiä. Kyllä nainenkin voi niin käyttäytyä.

Olen puuma. Minä käytän nuoria miehiä hyväkseni. Ja heille se näyttää sopivan vallan mainiosti.

ole kaverin syy että mies pettää vaimoaan. Kyllä se mies on siihen syyllinen.

Tottakai nainenkin saa hakea nautintoa, ei se ole miesten yksinoikeus. Mutta tyhmä täytyy olla jos uskoo että mies käy vieraissa koska vaimo on niin skitso. Mun ex-poikakaveri oli ihan "skitso" (=kaheli), en mä vieraissa käynyt vaan jätin sen. Sain ihan luvan kanssa käydä panemassa aina kun halutti, ei tarvinnut selitellä kenellekään skitsoa miestä.

Vierailija
10/18 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kadehtii kaverinsa hyvää koulutusta ja hyväpalkkaista työtä

Vierailija
11/18 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

skitsoa vaimoa, se on vaan yhtä helppoa sanoa muille kuin miehen naisellekin.

Heillä on fyysinen vetovoima niin iso, ilman skitsojakin.

Vierailija
12/18 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

skitsoa vaimoa, se on vaan yhtä helppoa sanoa muille kuin miehen naisellekin.

Heillä on fyysinen vetovoima niin iso, ilman skitsojakin.

Jos AP:n kaveri kerran kertoo panevansa varattua miestä (mikä on yleisesti erittäin tuomittua puuhaa), miksi selitellä skitsolla vaimolla? Jos mulla ois pokkaa panna varattua miestä ja vielä siitä muille kertoa, enköhän sanoisi vain että no kun halutti. Tai sanoa että se mies on niin mahtava sängyssä...

Vierailija
13/18 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies on fiksu ratkaisu hoitaa ihmissuhdepuoli ja sukupuolielämä. Ne eivät jää nurkkiin roikkumaan ja niistä pääsee yleensä pikaisesti eroon!

Vierailija
14/18 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aloitti suhteen oman alaisensa kanssa: seksiä työpäivän aikana ja sen jälkeen. Koskaan ei ollut öitä poissa kotoa eikä kuulema edes haukkunut minua. Sanoi naiselle vaan, että rankkaa on.

No, nyt 6 kk suhteen aloittamisesta asuu sen toisen naisen luona ja mä asun meidän kolmen lapsemme kanssa. Eli joskus nuo työpaikkaromanssit/seksisuhteet johtavat hyvinkin pitkälle...valitettavasti...

Ja mä en ole edes skitso.

Vierailija
15/18 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut useamman vuoden ajan rinnakkaissuhde.

Juuri mainituista syistä. Kundi on tosi hyvän näköinen ja upea seksikumppani.

Oma äijäni pelaa tietsikalla tai makaa sohvalla töllön eessä.

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
16/18 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

skitsoa vaimoa, se on vaan yhtä helppoa sanoa muille kuin miehen naisellekin. Heillä on fyysinen vetovoima niin iso, ilman skitsojakin.

Jos AP:n kaveri kerran kertoo panevansa varattua miestä (mikä on yleisesti erittäin tuomittua puuhaa), miksi selitellä skitsolla vaimolla? Jos mulla ois pokkaa panna varattua miestä ja vielä siitä muille kertoa, enköhän sanoisi vain että no kun halutti. Tai sanoa että se mies on niin mahtava sängyssä...

Vierailija
17/18 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

skitsoa vaimoa, se on vaan yhtä helppoa sanoa muille kuin miehen naisellekin. Heillä on fyysinen vetovoima niin iso, ilman skitsojakin.

Hei, jos sulla on pokkaa, niin monella ei ole :D

Mähän kirjoitin että jos OIS pokkaa, ei siis ole rohkeutta.

Vierailija
18/18 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi vatvot tällaisia? eihän asia edes kuulu sinulle.