Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FST5:Veren kutsu, sattuiko kukaan katsomaan?

Vierailija
11.10.2010 |

Itse näin vaan ehkä loppukolmanneksen, mutta niin kylmän väreet tuli siitä, mitä olen itse kokenut narsistisen miehen taholta ja miten lasten elämälle kävi sen myötä, kuten myös omalleni.

Näkeeköhän tätä uusintana mistään tai onko tuolla kanavalla nettitv:tä?

Nimimerkillä narsistin uhri pitkältä aikaa

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
2/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap., jolla kymmensormijärjestelmä ei ihan hallussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, miten verenperimänä väärä kasvatus, naisen kunnioittamattomuus, narsismi menee suvuissa eteenpäin.

Itse olen uhri ja lopussa tuo nainen sanoi, että rakastui mieheen siksi, että näki hänet pikkupoikana, jolla on haavoja ja ajatteli ottaa kädestä kiinni, koska itselläkin oli ja sitten luuli, että yhdessä saadaan ne parannettua...

Niin mäkin luulin, mutta toisin kävi.

Vierailija
4/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tekstistä ei saa selvää? Oletko joku ekohörhö sähkönsäästöjen kera?

Vierailija
5/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisiko sinulla vastausta kysymykseeni?

Vierailija
6/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkki sivustolle, jolta voit katsoa ko. ohjelman: http://svenska.yle.fi/fst5/

Vierailija
7/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyskö areenasta..

Vierailija
8/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vielä ehtinyt sinne tulla, mutta varmaankin jo huomenna?

t: 7

Vierailija
9/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko muka ainut, joka on tällaisen uhriksi oikeasti joutunut? Ja koko suku samanlaista eli sain tuntea itse itseni hulluksi?

Vierailija
10/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin jäänyt vanhempien uralehityksen jalkoihin. Sitten löysin suloisen ihanan pojan, joka juurikin edusti kaikkea sitä, mistä olin jäänyt paitsi. Huumorintaju, pipo ei kireällä ollenkaan jne... Eli oli helppoa olla vaan ankaran lapsuuden jälkeen hänen kanssaan.

Harmi vaan, että niin nuorena piti tehdä lapsia hänen kanssaan. Kuitenkin lähelläni kaikki sukulaiset ja perhe olivat olleet normaaleja, luotettavia ihmisiä. Itse koin olleeni vain vailla oikeaa sellaista joka välittäisi ja olisi söpökijn. No se löytyi joo ja tuhosi koko elämäni!

Periaatteessa kiltti, tunnollinen, mutta ei osannut oikeasti tukea missään, alkoi epäillä kaikkea, sulki minut kotiin, suuttui, jos minulla kävi lukioaikaisia ystäviä lapsineen kylässä, joten en enää pyytänyt heitä. Eka musta silmä tuli Kyproksella, kun kuulemma katselin ruotsalaisia jätkiä sillä silmällä (itse en kyllä huomannut katselleeni)

Eli miehestä tuli vainoharhainen, eikä hän voinut luottaa minussa mihinkään. Tosin en koskaan pettänyt hänen luottamustaan, mutta hänen myöskin narsistinen siskonsa, joka petti miehiään mennen tullen ja lypsi heiltä vain rahat jostakin syystä suuttui minuun ja alkoi hakemalla hakea syitä, jotta minäkin olisin miestäni pettänyt, jota siis en koskaan tehnyt! No miehen sisko onnistui tehtävässään, kun sain tarpeeksi monta mustaa silmää ilman syytä jne.

Onkohan miehen sisko nyt onnellinen, kun mies on yksin katuojissa vailla perhettään? Who knows?

Vierailija
11/11 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin katsoa myös Strömsötä mutta ei onnistunut. Missä tein väärin?

En ole ap.