Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako joku oikeasti jotain Kuponkiuutisista? Apilanlehti-astioita? Paljasta itsesi! :) (ev)

Vierailija
11.10.2010 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä viha sinulla on anoppiasi kohtaan, kun niin kärkkäästi otat kantaa hänen Apilanlehden ostoksiinsa. Kyseiset tuotteet ovat korkealuokkaista posliinia.Puhun kokemuksesta. Et varmaan edes tunne kyseisten tuotteiden laatua.Pitäisikö anoppisi kysyä ensin sinulta lupa ostoksiinsa.Tuskin. Oletan,että sinä olet kirjoittanut nuo kommentit kyseisestä asiasta. Jouluterveisin toinen anoppi!

Vierailija
2/36 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tilasi Apilanlehdestä jouluastiastonkun ensimmäinen lapsenlapsi syntyi. Mummolassa pitää kuulemma olla jouluastiasto. Tilasi siis 3 eri mallisia lautasia jokaista 12 kpl, erilaisia tarjoiluastioita ym. Ei ole kertonut kellekään, mitä tämä lysti maksoi.

Ja mikä parasta, tämä lapsenlapsi (meidän 6v lapsi) on viettänyt yhden joulun anoppilassa, me kun haluamme viettää joulua omassa kodissamme. Astiasto makaa laatikossa varastossa, ei ole ollut käytössä kolmeen vuoteen :)

On vieläpä erittäin epäkäytännöllinen astiasto, eihän sitä voi käyttää kuin jouluna, ja astiat pitää tiskata käsin.

halveksii anoppinsa telemisiä. Ainakin anopilla on ollut unelma, koota perhe yhten Jouluksi. Ilmeisesti nuiva miniä ei ole sitä halunnut sitten toteuttaa.

Yleensäkin ihmettelen tätä aloituksen halveeraavaa tyyliä. Onko netistä ostaminen jotenkin hienompaa? No ei ole todellakaan. Vähän laajakatseisuutta ja maatiasjärkeä mielipiteisiinne ja empatiaakin tarvitsisi moni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tästä nyt jotain 10-15 vuotta aikaa. En tiedä mistä äitini oli saanut idean tilata ja nimenomaan tuota Marianne-sarjaa, mutta minulta hän ei kyllä kysynyt mitään etukäteen... Astiasto sinänsä on mielestäni kaunis ja ylimääräistä säilytystilaakin meillä on sen verran, että astiasto sinne mahtuu. Mutta, mutta... astiasto kun ei ole konepestävä, joten sitä tulee sen vuoksi käytettyä ainoastaan pari kertaa vuodessa.

Vierailija
4/36 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen ostanut sitä, mutta en minkään kuponkiuutisten kautta.

Ovat kyllä todella laadukkaita ja astianpesukoneen pestäviä.

Onko sitten ikean halpislautaset sen parempia.

Vierailija
5/36 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

montakin kertaa Kuponkiuutisista jotain lehtitarjouksia. Nyt ei taida kuponkiuutisia olla enää olemassakaan.

Vierailija
6/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut apilanlehdeltä mm Disney joulusarjaa. Ovat laadukasta tavaraa ja astiat VOI PESTÄ KONEESSA. Ainoastaan ne juomalasit joutuu tiskaamaan käsin. Astiasto otetaan käyttöön aina joulun tienoilla ja niistä syödään loppiaiseen saakka. Maksaahan ne, mutta mikäpä ei maksais ja jokainenhan sijoittaa rahansa miten itse parhaaksi näkee.... joku kaataa kurkusta alas, toinen ostaa tuliterän mersun jne. Itse tykkään sijoittaa perheen hyvinvointiin ja kodin piristykseen. Sitten kun lapset ovat kasvaneet ulos pesästä, niin sijoituskohteetkin todennäköisesti muuttuvat. Sillä ei käsittääkseni ole merkitystä tavaran laatuun, ostaako hankintansa nettimainonnan, postimyyntimainonnan, puihelinmyynnin kautta tahi suoraan putiikista. Ihmisillä on joskus eriskummallisia olettamuksia asioista. Mutta jokainen taaplaa tyylillään. Hyvää alkanutta vuotta kaikille

Vierailija
7/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apilanlehteäkin voisin ostaa.

Vierailija
8/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai apilanlehti-astioita häälahjaksi :D

Vierailija
9/36 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäsarjan tilasin kaikkineen, hinta tosin oli jotain 140 e. Silloin tällöin olen tilannut tutustumistarjouksen ja jos en pidä, niin peruutan. Äitini tilasi myös jonkun sarjan. Koska ovat niin nättiä, ei raski käyttää arkiastioina. Yssinäinen leski ku oon, niin maistelen mahdollisuuksia! Bisnes is bisnes ja Mooses is Mooses!

t:pertti vaan...

Vierailija
10/36 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sillä tarjouksella tilannut kaksi vai oliko se peräti kolme settiä, toiset omalla ja toiset äitini nimellä ja näin sain tosi edlullisesti laadukkaan astiaston kuudelle. :)
Oon tykännyt ihan kauheasti ja nyt meni yks lautanen rikki ja metsästänyt uutta tarjouskupunkia. Tää oli mikkihiiri setti ja tarjous oli silloin Aku ankassa. 

Vierailija
11/36 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria-astiasto löytyy kahdeksalle hengelle!
Tilasin ja olen käyttänyt! Olen ollut tyytyväinen ja pessyt kyllä ihan koneessa.
Mutten ole vielä tehnyt ruokaa kahdeksan hengen porukalle, mutta ehkä joku päivä! :)
Kalliitahan ne kyllä olivat mutta hienoja! Haluaisin jonkun juhlavamman astiaston. :)

Vierailija
12/36 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*halusin jonkun

Vierailija
13/36 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla löytyy 7 hengen erämää astiasto ja 6 hengen victoria astiasto. Laadukkaita ovat mielestäni ja erittäin sieviä. Äidilläni on tuo jouluastiasto ja nobless 12 hengelle. Aina on pesty koneessa. Tosin Victoria astiastosta en muista että saiko pestä koneessa sen kultaisen maalauksen takia? Sitä en ole juuri kerennyt käyttämään.

En  ymmärrä miksi haukkua hyviä astioita. Koska ne pitää tilata netistä ja niitä saa tarjouksella aika usein?

Vierailija
14/36 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen, kultareunainen.. Ja milloin sitä käytetään? Ei milloinkaan. Joskus 20 vuotta sitten astiasto katettiin joulupöytään, mutta nyt viimeisiin 10:een vuoteen anoppi ei ole laittanut joulua sillä tavoin, että oltais oltu heillä syömässä. Mutta luulen, ettei astiastoa käytetä. Varmaan oli kallis aikoinaan.

Vierailija
15/36 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen "saat ensimmäisen lähetyksen ilmaiseksi, ei ostopakkoa jatkossa"-jutun. Juupa juu, lähetyksessä oli siis 4 lautasta ja mainoksesta sai sellaisen kuvan, että koko LÄHETYS on postimaksun hinnalla. No ei ollut, vaan yksi lautanen ja loput kolme älyttömän hintaisia. Palautin. Enkä enää mene halpaan :)

Vierailija
16/36 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat TODELLA huonolaatuisia - ja tämä pätee lähes kaikkiin "halpiskuvastojen" maalattuihin astioihin. Raskasmetallimyrkytyksen niistä saa jos käyttää, koriste-esineiksi kelpaavt kyllä.

Ja on vankkaa faktaa....

Vierailija
17/36 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ensimmäinen lapsenlapsi syntyi. Mummolassa pitää kuulemma olla jouluastiasto. Tilasi siis 3 eri mallisia lautasia jokaista 12 kpl, erilaisia tarjoiluastioita ym. Ei ole kertonut kellekään, mitä tämä lysti maksoi.

Ja mikä parasta, tämä lapsenlapsi (meidän 6v lapsi) on viettänyt yhden joulun anoppilassa, me kun haluamme viettää joulua omassa kodissamme. Astiasto makaa laatikossa varastossa, ei ole ollut käytössä kolmeen vuoteen :)

On vieläpä erittäin epäkäytännöllinen astiasto, eihän sitä voi käyttää kuin jouluna, ja astiat pitää tiskata käsin.

Vierailija
18/36 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen "saat ensimmäisen lähetyksen ilmaiseksi, ei ostopakkoa jatkossa"-jutun. Juupa juu, lähetyksessä oli siis 4 lautasta ja mainoksesta sai sellaisen kuvan, että koko LÄHETYS on postimaksun hinnalla. No ei ollut, vaan yksi lautanen ja loput kolme älyttömän hintaisia. Palautin. Enkä enää mene halpaan :)

Kyllä ne neljä kauttausta saa postikulujen hinnalla, sulla on varmaan käyny joku erehdys joka olisi korjaantunut soittamalla. Olen asiakas en henkilökuntaa. Leiah

Vierailija
19/36 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ensimmäinen lapsenlapsi syntyi. Mummolassa pitää kuulemma olla jouluastiasto. Tilasi siis 3 eri mallisia lautasia jokaista 12 kpl, erilaisia tarjoiluastioita ym. Ei ole kertonut kellekään, mitä tämä lysti maksoi.

Minä käytän jouluastiastoa marraskuun alusta tammikuun loppuun joten en näe mitään epäkäytännöllisyyttä paitsi jos on varaa vain yhteen astiastoon. Leiah

Vierailija
20/36 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tykkään niistä kovin. Eivät tosiaan ole mitään huonolaatuisia halpisastioita kuten joku vihjaili vaan päinvastoin meillä ainakin niitä vähän hienompia juhlakattausastioita. Mulla on niiltä sarja jouluastioita tonttukuvituksella, sitten on valkoinen lautassarja pronssinvärisellä koristelussa ja viimeksi hankin Victorian ja Danielin häiden kunniaksi julkaistun astiaston - ovat ihan yksinkertaiset hännän muotoiset astiat joissa koristeltuna sinisiä ja kultaisia raitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan