Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastumisesta parisuhteessa. Täällä on nyt paljon puhuttu

Vierailija
16.09.2010 |

siitä kuinka kaikki parisuhteessa ihastuvat toisiin ja on suorastaan epänormaali asperger tapaus jos ei ihastu muihin. Mutta mitä mieltä olette selaisesta jos jo parisuhteen alkuvaiheessa mies on palavasti ihastunut toiseen naiseen? Onko tämäkin normaalia ja pitäisi hyväksyä jos ylipäänäs haluaa parisuhteeseen? Itse olen kai sitten sellainen outo sillä jos olen rakastunut en todellakaan ihastu muihin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kysymys kuuluu, voiko olla samaan aikaan palavasti ihastunut kahteen ihmiseen? Minä ajattelen, että ihminen voi olla ihastunut vain yhteen ihmiseen kerrallaan. Kun joku kiinnostavampi tulee kohdalle, niin edellinen ihastus laimenee - siis jos on ihastuvaa tyyppiä.

Tuossa tilanteessa tulee mieleen, että mies on valinnut puoliskonsa järkiperusteella: hyvä vaimo itselleen. Vähän kuin pitkässä parisuhteessa naimisissa ollaan, koska halutaan olla yhdessä, vaikka se ei enää palavaa olekaan.

Vierailija
2/3 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ymmärrä perheen rikkautta vaan haikailevat sinkkuelämän vapautta.Vapaus versus perhe.

Sinkkuna voit hypätä kenen kanssa tahansa sänkyyn parisuhteessa näin ei voi toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastuminen tarkoita sänkyyn hyppäämistä? Ihastuminen liittyy tunteisiin, ei tekoihin. Tekoja voi hallita, tunteita ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä