Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Palstailijoiden ikägallup.

Vierailija
11.10.2010 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän äiti, 1 kk - 16 v

Vierailija
2/21 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 tuli juuri tänään täyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vinkkejä ja joo yh olen.

Vierailija
4/21 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites meitä onkin täällä näin monta näin vanhaa:)

Vierailija
5/21 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 tuli juuri tänään täyteen.

Täähän on oikein nelikymppisten kokoontumisajo!

Vierailija
6/21 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä viis veisaa

Vierailija
7/21 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö näitä ikägalluppeja ole useampikin?

Vierailija
8/21 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri paikalle, joten en osaa sanoa mitä meidän "ikääntyneiden" paikallaolo vaikuttaa keskustelun tasoon, vai vaikuttaako lainkaan...

Vierailija
9/21 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 vuotias ihmettelee,että suurin osa on nelikymppisiä,ku oon jotenki aatellu,ett suurin osa ois ns.nuoria.

Vierailija
10/21 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa on parikymppisiä, vauvalla keski-ikä on 35 päälle, ainakin aikaisempienkin galluppien mukaan.

Vierailija
11/21 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa on parikymppisiä, vauvalla keski-ikä on 35 päälle, ainakin aikaisempienkin galluppien mukaan.

kiitti tiedosta,en mä ookka tääl kauaa ollu,ja joskus vuosia sitten olin kaksplussalla.

Vierailija
12/21 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 3 lasta, 7 lastenlasta, 23 lapsenlapsenlasta ja 2 lapsenlapsenlapsenlasta. 1 rinta, 8 sormea ja 2 kuollutta aviomistä.

Vierailija
13/21 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..nyt tuntuu jotenkin etten kuulu joukkoon :D

Vierailija
14/21 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en vielä yhtään vanha.

Vierailija
15/21 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Itse huomasin nimenomaan toisin päin kun tein kahdesti samaan aikaan molempiin gallupin. :)

Veikkaan että keski-ikä on oiekasti molemmissa noin 30 niinku pikkulasten äitien keski-ikä muutenkin ;)

Kaikenlaiset ja kaikenikäset täällä käy.

Vierailija
16/21 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä onkin niin katkeraa juttua :D

Ei kaksplussallakaan mitään huippufiksua juttua ole, mutta on siellä nyt vähän älykkäämpiä kuin täällä.

T.plussalainen henkeen ja vereen (:D)

Vierailija
17/21 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti yllättynyt että keskustelijoiden keski-ikä on noinkin korkea. Kun välillä tuntuu että teinit täällä heittää paskaa ja haukkuvat vaan toisiaan kilpaa. Kaiketi se on helppoo nimettömänä mollata... Itse en kuulu siihen joukkoon.

Vierailija
18/21 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olen luullut, että tämä teineille on joku yleinen vitsi tulla tänne tekemään aloituksia ja vastailemaan viesteihin. Joskus viestien kellonaikoja seuratessa on tullut mieleen sekin, että jossain on meneillään tosi tylsä atk-tunti ja kaikki av:lla leikkimässä.;) Mut ei se sitten ilmeisesti menekään niin. Kamala ajatus. Toisaalta, eipä ne teinit näihin gallupeihin varmaan vastaakaan.

Vierailija
19/21 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olen luullut, että tämä teineille on joku yleinen vitsi tulla tänne tekemään aloituksia ja vastailemaan viesteihin. Joskus viestien kellonaikoja seuratessa on tullut mieleen sekin, että jossain on meneillään tosi tylsä atk-tunti ja kaikki av:lla leikkimässä.;) Mut ei se sitten ilmeisesti menekään niin. Kamala ajatus. Toisaalta, eipä ne teinit näihin gallupeihin varmaan vastaakaan.

Vierailija
20/21 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti yllättynyt että keskustelijoiden keski-ikä on noinkin korkea. Kun välillä tuntuu että teinit täällä heittää paskaa ja haukkuvat vaan toisiaan kilpaa. Kaiketi se on helppoo nimettömänä mollata... Itse en kuulu siihen joukkoon.

Olen täysin shokissa! Että muka aikuiset ihmiset täällä keskustelee.... tämä juttujen taso vaikuttaa kyllä ihan joltain muulta.

Ajatella että elämää kokeneiden ihmisten ajatusmaailma on näinkin järkyttävän suppea, typerä, lapsellinen, katkera, mielenterveysongelmainen, yms.

Eniten mietityttää nuo jo yli 50v. Miksi ihmeessä olette hakeutuneet tällaiselle VAUVA palstalle keskustelemaan? Kai noita ryhmiä olis muuallakin. Esim. bingossa....

Täytyy olettaa että täällä on se ihmisryhmä joka edellisen laman aikaan oli jotenkin väliinputoaja joukkoa, nuoria aikuisia.

Ei kai suomalaisten älykkyys ole yleisesti tällä tasolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme