Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ejakulaationestettä vai virtsaa??

Vierailija
11.10.2010 |

Olen joskus vuosia sitten ennen äitiyttä ejakuloinut jokusen kerran seksin/orgasmin yhteydessä ja nyt eilen viimeksi piiiitkän tauon jälkeen. Nestettä tuli aika runsaasti, lakanassa oli isohko läntti.

Mietin vain kumpi mahtoi olla kyseessä, voimakkaan orgasmin aiheuttama ejakulointi vai onko mulla jotenkin heikot lantionpohjalihakset ja virtsasin orgasmin yhteydessä..

Erittäin ärsyttävää kun en ole asiasta varma, nesteen "hajukaan" ei oikein asiaa valaissut.

Ennen seksiä olin kyllä rakkoni tyhjentänyt.

Kokemuksia??

N35

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistanut, siitä sen huomaa. terkuin nainen joka ejakuloi myös usein ja paljon.

Vierailija
2/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ejakulointineste sisältää myös ureaa eli virtsaa, jossakin määrin. Vaikkei siis virtsarakosta tulekaan..joten eipä se "haju"kaan paljoa välttämättä kerro..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole sama asia kuin virtsa. Ureaa toki on virtsassa, mutta vain muutama prosentti. Suurin osa virtsasta on ihan tylsästi vaan vettä.

Vierailija
4/8 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleisesti ottaen virtsa kyllä haisee aika stydesti. Olen 90% varma että ejakuloiduit, nou hätä.

Vierailija
5/8 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa harrastamme joskus pelkkää suuseksiä, vaimoni saa megaorgasmin niin kyllä ejakuloi, kyllä sen mausta huomaa, ihanaa kun hän tulee kasvoilleni.

M45.

Vierailija
6/8 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli yhdynnässä saadun orgasmin tulos ja itseasiassa nyt kun muistelen niin ne aiemmatkin ejakulointikertani ovat olleet yhdynnän ja sitä seuraavan orgasmin aikaansannosta, ei suuseksin/orgasmin.

ap

Vierailija
7/8 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin vettä lentää niin että saa peitot ja lakanat vaihtaa kun rakastelen vaimoa sillai lähetyssaarnaajassa että hänen jalkansa ovat mun olkapäillä ja joko hän itse, tai minä kädellä nostan hänen peppuaan pikkasen ilmaan.

Kannattaa kokeilla.

Vierailija
8/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkään panoon, mutta senkö takia ette harrasta orgasmiin asti suuseksiä kun pelkäät ruiskuttavasi miehesi naamalle?. Minä olen sitten vaan pervo kun otan mehut naamalleni aaaah.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan