Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään Yasminet aiheuttaneet aknea?

Vierailija
11.10.2010 |

Mulla on nyt eka liuska syöty, heti aloittaessa ilmestyi ISOJA ja helvetin kipeitä paukamia, yks leukaan, kun alkoi häviämään, ilmestyi sellainen sisäreiteen, sitten jenkkikseen, sitten kainaloon, sitten alavatsaan, häpykummulle, korvan taakse, huulen viereen, niskaan, hiusten sekaan...

Jostain olin lukevinani että alkuun nämä pillerit pahentaa aknea mutta sitten pitäisi helpottaa... mutta milloin siis helpottaa? Nyt on kaks niin isoo ja kipeetä paukamaa ihan yläselässä et ihan hartiat ja niskaki tosi kipeenä :(

Ennen söin monta vuotta Diane Novaa joka piti aknen ihan ok poissa, mutta olinkin sitten kamala hormonihirviö ettei minuu kestäny kukaan :(

Siksi siis kyselen tuosta aknesta kun eräällä kaverillani iski ihan heti kauhee akne naamaan ja jäi hirveet arvet siitä ja toinen kaveri ei ole kärsinyt mistään näppylästä vuosiin... :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai syötkö pillereitä jostain tietystä syystä?

Vierailija
2/4 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukaisi vaikean aikuisiän aknen :( Syödessä oli jatkuvia virtsiksiä ja olo tosi kurja. Paskat pillerit. Kaduttaa, että koskaan suostuin syömään niitä. Diane novat käytössä vuosia ja mieli tasainen ja iho kaunis, eikä mitään alapäävaivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloitin nää Yasminet.. vuoden olin ilman mitään nappiehkäisyä..

Niinhän se on et jokainen on yksilö et keho reagoi omalla tavallaan tälläisiin hormoneihin... harmittaa vaan jos nää näppylät vaan lisääntyy täst enemmän ja enemmän ja ku tosiaan niihin Diane Noviin en enää uskalla koskea kun olin ihan kamala töissä ja vapaa-ajalla ihan kaikille ja parisuhdekin taisi loppupeleissä kariutua niiden tuomiin raivokohtauksiin. :(

ap

Vierailija
4/4 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois "kevytversio" Yasminista. Mulla toim inu paremmin kuin yasmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän