Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etä-äitejä paikalla?

Vierailija
11.10.2010 |

Poikani 14 v soitti äsken minulle.

Olen jo aikaisemminkin kuullut, että pojallani on ollut vaikeuksia ainakin uuden mummonsa kanssa. Nyt poika lateli oikein kunnolla. Sanoi, että exäni avokki ja hänen äitinsä ovat miestenvihaajia.

Minulla ja exällä on kaksi lasta, tyttö ja poika. Exän avokilla kaksi tytärtä.

Nyt poikani kertoi, kuinka tämä exän avokki haukkuu häntä ja isäänsä, mummo panee kuulemma paremmaksi. Tyyliin "kaikki miehet on kusipäitä ja sikoja". Ja mitä tästä seuraakaan....

Poikani sanoi, että hän "haistattaa vitut molemmille naisille" ja näyttää heille keskaria.

Hui. Mulle ei ole lapset ikinä puhuneet noin rumasti tai käyttäytyneet noin. En osaa edes kuvitella, että poikani ylipäätään käyttäytyisi tuolla tavoin.

Nyt on tilanne se, että poikani ei suostu lähtemään uusioperheen mökille, ei viikonloppuna mummolle kylään eikä edes ylipäätään tapaamaan avokin äitiä. Koska kuitenkin "vaan haukutaan".

Olen nyt vähän neuvoton tilanteen suhteen.

Itse asiassa molemmat lapseni ovat ilmaisseet halukkuutensa muuttaa mun luo.

Mutta se ei nyt vaan onnistu. Mulla on syöpähoidot päällä, elinikäennuste n. 2 v.

Aika voimaton olo on nyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit yrittää ottaa puheeksi exäsi kanssa.

Vierailija
2/4 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär on 11 v ja poika 14 v.

Kyllä kai mun pitää luottaa jonkun verran edes, siitä mitä kertovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää bileet pystyyn ja talon matalaksi. Perheen pitää kunnoittaa kaikkia jäseniään, mutta ei yksi voi mökille lähdön kieltäytymisellään terrorisoida koko perhettä. Eli koko perhe menee mökille, jollei pojalla ole muuta syytä olla menemättä, että kun ei huvita.

Poikasi kuulostaa aivan normaalilta teiniltä, silloin halutaan olla kavereiden kanssa eikä homehtua vanhusten kanssa mökillä. Tekstistäsi tuli mieleen, että ryöpytyksen tarkoitus saada sinut pelastamaan hänet mökkireissulta. Kuulostaa että sinäkään et viihdy maalla tai tuppukylissä Mutta tiedäthän että jos nyt annat periksi, ja pojalle tulee aikuisen päättäjän rooli, tulet käymään tätä samaa keskustelua pojan kanssa harvasen viikko. Ainakin kun on kinaa äidin kanssa halutaan isälle ja päinvastoin.

Minusta sinun tehtäväsi olisi ollut puuttua poikasi kielenkäyttöön, kun hän puhui törkeästi äitipuolestaan puhelimessa. Kenestäkään ei puhuta noin, eikä missään tapauksessa naisesta joka huolehtii pojastasi.

Vierailija
4/4 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko väleissä isän kanssa? Olisiko perhepalaverin paikka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän