2 viikkoa synnytyksestä ja kaikki 15 raskauskiloa kadonneet!
En olisi ikinä uskonut, että pääsen kiloista näin helposti eroon. Olen aina tapellut painonhallinnan kanssa ja olen helposti lihovaa sorttia. Raskauden aikana kilot kertyivät tasaisen tappavaan tahtiin ja terkka pelotteli koko ajan kilojen jäämisellä.
Hassua, kuinka nopeasti paino voikin joskus pudota.
Kommentit (5)
Mulla tuli kans 15 raskauskiloa ja ne kaikki olivat lähteneet 1,5 viikon päästä synnytyksestä. Mulla tuli kyllä loppuraskaudessa melkoisesti turvotusta.
ja pari viikkoa synnytyksestä painoin 3 kiloa vähemmin kuin alkaessani odottaa. No, ajattelin,että täähän on mahtavaa ja tätä menoa laihdun ihannemittoihini kun imetys tietty laihduttaa. ( lähtöpaino oli normipainon ylärajoilla ) No, imetys ei sitten laihduttanutkaan vaan painoa on tullu tasaisen tappavaan tahtiin... :(, vauva on nyt 10 kk ja vaaka näyttää nyt +5 kg plussaa niihin alimpiin lukemiin jotka mulla oli 2 viikkoa synnytyksestä :(, eli näin täällä... laihdutuskuurille pitäis ryhtyä, mut tuntuu ettei selkäranka riitä ja imetänkin vielä kerran-kaksi päivässä...
Tuossa luulossa minäkin elin kolmannen raskauden kohdalla. Ekasta kun lähti heti 13kg, tokasta 15kg, mutta tästä kolmannesta vain 8kg.
Nyt on siis ylimääräiset 8kg silkkaa läskiä sulatettavana. Synnytyksestä 7 viikkoa, eikä grammaakaan tuosta ole kadonnut vaikka imetän. Mites tässä nyt näin pääsi käymään...
lähtenyt myös muutamassa viikossa raskauskilot (ja kakkosesta vielä vähän ylimääräistäkin). Nyt tässä viimeisessä kyllä kesti kolmisen kukautta ennen kuin vatsakin palautui normaaliksi. Onneksi ei jäänyt tuota nahkaa tuohon roikkumaan.
Tosin en ole ylipainoinen muutenkaan, raskauskiloja tuli 12. Ihmeellistä, että sinua on peloteltu, minulle ei sanottu kertaakaan mitään painonkehityksestä (paitsi sillä yhdellä kerralla kun käyntien välissä paino oli laskenut 2 kg, tuli noottia). Itseltä jäi 10 kg laitokselle (tai 3 tuli turvakaukalossa mukaan), loput olivat hävinneet jälkitarkastukseen mennessä yrittämättä. Lucky us. :)