Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten palstariippuvuudesta pääsee eroon?HELP

Vierailija
11.10.2010 |

Netti ja erityisesti keskustelupalstat on koukuttaneet mut ihan liiaksi. hallitsee jo elämääni ja ajankäyttöä, vaikken haluaisi.

Ensinnäkin pahoitan mieleni ja saan erilaisia, kohtuuttomiakin pelkoja netistä. tulen myös vainoharhaiseksi ja ajattelen ihmisten olevan tosielämässäkin ilkeitä. Kolmanneksi tämä vaikuttaa jopa aikaan mitä annan lapsilleni. olen mieluummin palstalla kuin mieheni seurassa iltaisin.

ei ole normaalia, ei. tuntuu ylivoimaiselta olla tulematta palstalle, vaikka usein niin päätänkin. aina "pakko" tarkistaa mistä puhutaan. palstajutut hallitsee ajatuksia ja saan täältä tosiaan usein pahan mielen.

Kysymys kuuluu: miten tästä OIKEASTI pääsee eroon? Konetta on kuitenkin pakko käyttää mm. etätöiden takia. Nettiyhteyttä tarvitsen myös etätöitä varten. Miten olette saaneet kuriin nettiriippuvuuden josta ollut haittaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalakkoa. Olet esim. viikon palstailematta. Näin mä tein. Vähän niin kuin karkkilakko. Tauko auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksiin se ei vaikuta, mutta aikasyöppö tämä on. Mä jään aina koukkuun.

Vierailija
4/7 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko palstailu joksikin aikaa, kun siitä on noin negatiivisia vaikutuksia. Ota vaikka kuukausi vapaata palstasta ja keskity muuhun. Huomaat että et enää mieti palstajuttuja.

Vierailija
5/7 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstatauon ja miten se on vaikuttanut?

Vierailija
6/7 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstatauon ja miten se on vaikuttanut?

mutta aina löytyy uusia palstoja =/

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
7/7 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänä aikana ehdin IRL naimisiin ja saada pari lasta. Siis en keskustellut lainkaan, facebookkiin päivittelin 1-2krt/vko statukseni. Hiljan meille hankittiin i-pod touch ja otettiin tavaksi selailla sitä pimeässä lapsia nukuttaessa. Nyt olen selkeästi taas koukussa, eli nytkin muksut on nukkunut jo varmaan 30min, mutta istun tässä lastenhupneen takana palstailemassa, mukanukuttamassa. Ja töitäkin olisi tehtäväksi, siis ihan oikeita. Just tänään päätin aloittaa sellaisen lakon, että tää i-pod on mulle sallittu vain nukuttaessa. Pyrin pääsemään eroon tyhjänpäiväisestä aikasyöpöstä.