Arabian Arctica -astiat
Millasia ovat nykypäivänä? Kannattaako ostaa, ovatko kestäviä ja laadukkaita?
Astioiden uusimista suunnittelen ja mietin, että mitä sarjaa ostaisin. Teemaa en ainakaan osta. Mun kaikki uusimmat teema-mukini ovat murentuneet reunoista tosi nopeasti.
Kommentit (23)
niissä on revontulimainen kuvioitus. mulla on 6 kahvikuppia ja -tassia. Kiva sekoittaa valkoisten kanssa. Haluaisin myös lautasia jos niitä olisi, huutonetistä en ole löytänyt.
sekä Arcicaka hvikupit että ruokalautaset. Kahvikupit ovat sen verran harvoin käytössä etteivät kerkiä kulumaan mutta aloin juuri ajattelemaan että ruokalautaset ovat 17v. vanhat eikä niitä tahdo saada rikki sitten millään. Päivittäin ovat käytössä meidän 7 henkisessä taloudessa, harmaanaarmuisia ovat mutta on niitä käytettykkin.
Tekisi mieli ostaa jotain muuta mutta kun entisetkin ovat ehjät niin tuntuu tuhlaukselta. Teema astiasto on myös olemassa mutta niitä on käytetty huomattavasti vähemmän.
Kulhot ovat kaikkea muuta, iittalaa, Pentikkiä tai muita sarjoja koska mielestäni Arctican kulhot muistuttavat pottaa. On perusastiasto johon voi yhdistellä kaikkea muutakin, nykyäänhän on kyllä muitakin perusvalkoisia sarjoja ja nyt valitsisinkin ehkä jonkun muun jos olisin aloittamassa alusta.
Ostin ekat Arcticani 80-luvun alussa ja astiaston kahvikupit ovat käytössä olleet aina synttäreillä ja nyt viimeksi poikani yo-juhlissa. Se on ajaton, ja juhlava, väriä siihen saa esim. erilaisilla pöytäliinoilla ja serveteillä. Olen ollut todella tyytyväinen sarjaan, en vaihda pois mihinkään muuhun.