Siivoatteko lapsenne jäljet kylässä?
Kyllä v-taa, kun viime viikolla oli kylässä sukulaisperhe, jolla kaksi leikki-ikäistä, jotka saivat aivan järkyttävän sotkun aikaiseksi. Levittivät kaikki legot, söivät niin, että murusia joka puolella ja lopulta lähtivät ja koko perhanan kaaos jäi jälkeen. Itse olen kylässä katsonut, että lapseni siivoaa jälkensä, eikä tulisi mieleenkään, antaa lapseni syödä missä sattuu.Onneksi kyläilevät harvoin.
Kommentit (24)
mutta viimeksi kyllä unohtui ja jäi kamala kaaos :((( On niin haipakkaa näiden kanssa, että oma pääkin unohtuisi, jos ei olisi kiinni kropassa. Anteeksi, jos olin teidän vieraanne.
meidän vieraalla tämä on jatkuva tapa, ei kerran hairahdus. Ap
tai siis joo kaatuneet mehulasit tms. siivotaan. Ja syödään vain ruokapöydässä ellei juhlien luonne ole toisenlainen (esim. lastenkutsuilla sipsikulho lastenhuoneessa).
Hiljan oltiin uudessa kyläpaikassa, jossa meinasimme tunnin-parin vierailun jälkeen alkaa lasten kanssa keräilemään leluja, niin emäntä sanoi, että älkää jääkö keräämään niin pääsette lähtemäänkin. Arvatkaa uskallanko mennä ko paikkaan toiste? Ei taidettu olla toivottuja vieraita.
mutta siivoan minäkin,ainakin isommat ja meillä vieraatkin tekevät niin.