Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisustusideoita toivoisin

Vierailija
24.09.2010 |

Eli tilanne on sellainen, että ollaan tehty parin makuuhuoneen verran laajennusta yläkertaan ja nyt alhaalla meidän vanha makkari on tyhjillään n. pari-kolme vuotta ennen kuin kukin lapsi saa sitten oman huoneen ylhäältä. Mitä tekisin tälle makkarille?? Ihan tyhjillään en haluaisi sitä pitää, mutta en keksi sinne mitään. Mies ehdotti vuodesohvaa yövieraita varten, mutta niitä meillä käy vain noin kerran vuodessa. Työhuone jo on, joten sitä ei tarvitse. Antakaa vinkkiä, mitä itse laittaisitte, jos teillä olisi ylimääräinen huone muutaman vuoden!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ois yksi paikka vaikka lukemiisen ja pleikkarit yms pauhaa muualla

Vierailija
2/5 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se olla lasten leikkihuone?

Ilmeisesti nyt siis lasten makkari ylhäällä, niin olis sit alhaallakin huone missä leikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pleikkari ja wii menis sinne pelaajineen ja iso pöytä + lattiatyynyt lautapelejä varten joita meillä pelataan kokoperheen voimin paljon.

Tai sitten mä tekisin siitä askarteluhuoneen jossa saisi mun ompelukone ja silityslauta olla levällään kokoajan ja muutkin tykötarpeet jotka nyt on khh mutta jossa ne ei oikeastaan mahdu olemaan levällään

Vierailija
4/5 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

solarium kuntolaitteet telkkari hierova tuoli jne..

toi lasten leikki-olohuone on hyvä idea myös

Vierailija
5/5 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi leikki-,pelihuone kuulostaa hyvältä. Wii ja tv meillä nyt olkkarissa ja haluan pitää ne siinä, jotta näen ja kuulen mitä tehdään tai katsotaan. Lisäksi pelaamme wiillä yleensä koko perheen voimin, niin siinä tarvitseee tilaa. Mutta jotain leluja ja lautapelejä sinne voisi kehitellä, ehkä sitten myös sen vuodesohvan.

Lisää ideoita saa laittaa, jos joku keksii muuta. Tällä hetkellä tilanne vaan niin hyvä, kun isommat voi mennä rauhassa ylös leikkimään ja pienin on mun kanssa alhaalla, eikä sotkemassa ja rikkomassa toisten elikkejä, mutta äkkiähän nuo kasvaa..:)