Huutis: Lukkis/kuunvalo oli taas myynyt "unqin" hattua
mutta kas kummaa olikin sulkenut kohteen vähin äänin kun sinne oli tullut roppakaupalla kysymyksiä asiasta :). Ei taida pipoa kyllä huutiksessa saada kaupaksi. Kannattaiskohan antaa se suosiolla vaikka lahjaksi jollekin.
http://www.huuto.net/kohteet/huuda-poissyystalvi-kuljetaan-unqn-hatussa…
Kommentit (63)
Tuo ideasi laittaa viestiä jokaiselle huutajalle on suoraan sanoen törkeä, veikkaan että oma tunnuksesi on sen jälkeen suljettu ( ja aiheesta ).
Vai törkeä. Eikö se olekaan se myyjä joka on törkeä, joka vedättää hintoja korottelemalla toisilla tunnuksillaan? Ite trinsessako siellä puolustelee vai joku trinsessan kaveri :D hah.
Mun tunnusta ei sillä suljeta jos jotain varoitan, pöhlö.
Sinulla on puurot ja vellit sekaisin pahemman kerran.
Tuo ideasi laittaa viestiä jokaiselle huutajalle on suoraan sanoen törkeä, veikkaan että oma tunnuksesi on sen jälkeen suljettu ( ja aiheesta ).
Vai törkeä. Eikö se olekaan se myyjä joka on törkeä, joka vedättää hintoja korottelemalla toisilla tunnuksillaan? Ite trinsessako siellä puolustelee vai joku trinsessan kaveri :D hah.
Mun tunnusta ei sillä suljeta jos jotain varoitan, pöhlö.
Sinulla on puurot ja vellit sekaisin pahemman kerran.
...heittämään kysymyksen?
edellinen oli siis kysymys 47 eli onko 47=50 ?
Ei, olen siis #47#, en mennyt sitä kysymystä sinne heittämään.
Laitoin huutiksen ylläpidolle kyllä asiasta viestiä. Moni muukin varmasti laittanut.
Mä en haluu et lukkis saa mun huutis tunnuksia itselleen, en missään nimessä.
Ärsyttää toi kommentti että opettele lukemaan Suomen lakia... voi tsiis. Kerropa mulle laista se kohta, missä kielletään varoittamasta ostajaa epärehellisestä myyjästä???? Kerropa :D alkaa oikeastaan jo huvittamaan tuollainen epärehellisen kauppiaan puolustelu.
Minä tarkoitan vain ja ainoastaan pelkkää hyvää ostajia kohtaan, jos varoittaisin heitä käymästä kauppaa epärehellisen kauppiaan kanssa.
Jos tuo on mielestäsi lakia vastaan, niin siellä olisi jo aikas monta huutiksen käyttäjää oikeudessa, koska siellä TODELLAKIN on näkyvissä välillä väärinkäyttäjien huutis tunnuksia. Ja varmasti on yv:llä varoiteltu.
Voi kauheaa.
Mitä tämä nyt tarkoittaa, avoimessa kohteessa lukee, että myyty, älä huuda???? :D
Lisätty: 12.10.2010 18:41:04
"pkt on myyty,älä huuda,odotan huutajaa,joka lunastaa tämän.kiitti "
http://www.huuto.net/kohteet/esprithm-ja-bamse-lime_pinkki_lila-uudenve…
Eli jos joku on esittänyt tarjouksen kohteesta, niin moonlightin kuuluisi sulkea tuo kohde. Luulisin että hän haluaa vaan kerätä niitä palautteita. Eli haluaa et joku huutaa sen kohteen että voivat vaihdella palautteet. Luultavasti itse sen joillain tunnuksilla huutanee. Kuka maksaa muutamasta vaatteesta yli 40 € voi voi.
Katsokaa millä hinnalla pari vaatetta meni??? 89€. Tää voittanut nimimerkki on muuten huutanut jossain muussakin mooniksen kohteessa :)
http://www.huuto.net/kohteet/esprithm-ja-bamse-lime_pinkki_lila-uudenve…
Ei, olen siis #47#, en mennyt sitä kysymystä sinne heittämään.
Laitoin huutiksen ylläpidolle kyllä asiasta viestiä. Moni muukin varmasti laittanut.
Mä en haluu et lukkis saa mun huutis tunnuksia itselleen, en missään nimessä.Ärsyttää toi kommentti että opettele lukemaan Suomen lakia... voi tsiis. Kerropa mulle laista se kohta, missä kielletään varoittamasta ostajaa epärehellisestä myyjästä???? Kerropa :D alkaa oikeastaan jo huvittamaan tuollainen epärehellisen kauppiaan puolustelu.
Minä tarkoitan vain ja ainoastaan pelkkää hyvää ostajia kohtaan, jos varoittaisin heitä käymästä kauppaa epärehellisen kauppiaan kanssa.
Jos tuo on mielestäsi lakia vastaan, niin siellä olisi jo aikas monta huutiksen käyttäjää oikeudessa, koska siellä TODELLAKIN on näkyvissä välillä väärinkäyttäjien huutis tunnuksia. Ja varmasti on yv:llä varoiteltu.
Voi kauheaa.
Minun puolesta saat aivan rauhassa huvittua ja vääntää asian miten haluat, mutta sen sanon, että tuossa vedit täysin väärät päätelmät, kun päättelet että puolustan epärehellistä myyjää. Ei, en puolusta, mutta kun sinulla ei ole faktatietoa huijaako AINA, niin älä syyllisty herjaamiseen/kunnianloukkaukseen.
Lukutaitoisena osannet itse googlettaa sen ja käydä katsomassa määritelmät.
Itse olen myös laittanut kyseisestä myyjästä viestiä ylläpidolle ja vähät välitän mitä se nainen ajattelee. En pelkää hänen sähköpostejaan, jos alkaa jostain syystä niitä tunkea, niin häirinnästä ilmoitus ja sillä selvä.
Mutta jatka sinä huvittumista, minä jatkan työntekoa :)
Ei, olen siis #47#, en mennyt sitä kysymystä sinne heittämään. Laitoin huutiksen ylläpidolle kyllä asiasta viestiä. Moni muukin varmasti laittanut. Mä en haluu et lukkis saa mun huutis tunnuksia itselleen, en missään nimessä. Ärsyttää toi kommentti että opettele lukemaan Suomen lakia... voi tsiis. Kerropa mulle laista se kohta, missä kielletään varoittamasta ostajaa epärehellisestä myyjästä???? Kerropa :D alkaa oikeastaan jo huvittamaan tuollainen epärehellisen kauppiaan puolustelu. Minä tarkoitan vain ja ainoastaan pelkkää hyvää ostajia kohtaan, jos varoittaisin heitä käymästä kauppaa epärehellisen kauppiaan kanssa. Jos tuo on mielestäsi lakia vastaan, niin siellä olisi jo aikas monta huutiksen käyttäjää oikeudessa, koska siellä TODELLAKIN on näkyvissä välillä väärinkäyttäjien huutis tunnuksia. Ja varmasti on yv:llä varoiteltu. Voi kauheaa.
Minun puolesta saat aivan rauhassa huvittua ja vääntää asian miten haluat, mutta sen sanon, että tuossa vedit täysin väärät päätelmät, kun päättelet että puolustan epärehellistä myyjää. Ei, en puolusta, mutta kun sinulla ei ole faktatietoa huijaako AINA, niin älä syyllisty herjaamiseen/kunnianloukkaukseen. Lukutaitoisena osannet itse googlettaa sen ja käydä katsomassa määritelmät. Itse olen myös laittanut kyseisestä myyjästä viestiä ylläpidolle ja vähät välitän mitä se nainen ajattelee. En pelkää hänen sähköpostejaan, jos alkaa jostain syystä niitä tunkea, niin häirinnästä ilmoitus ja sillä selvä. Mutta jatka sinä huvittumista, minä jatkan työntekoa :)
Ulkopuolisena teidän kahden riitoihin, kysyisin sulta kuitenkin ihan mielenkiinnosta, että mitkä tunnusmerkistötekijät tässä tapauksessa täyttyisi? Meinaatko tosissaan että a) esitutkintakynnys ylittyisi b) syytekynnys ylittyisi?
Niin ja yks juttu vielä, huutonetissä on ihan oma keskustelupalstansa, jonne voi mennä ilmoittamaan huijareista, tai vain huijariEPÄILYISTÄ, ihan niiden omilla nimimerkeillään ja onpa siellä nähty myös ihan oikeilla nimillä. Mites tässä?
Ei, olen siis #47#, en mennyt sitä kysymystä sinne heittämään. Laitoin huutiksen ylläpidolle kyllä asiasta viestiä. Moni muukin varmasti laittanut. Mä en haluu et lukkis saa mun huutis tunnuksia itselleen, en missään nimessä. Ärsyttää toi kommentti että opettele lukemaan Suomen lakia... voi tsiis. Kerropa mulle laista se kohta, missä kielletään varoittamasta ostajaa epärehellisestä myyjästä???? Kerropa :D alkaa oikeastaan jo huvittamaan tuollainen epärehellisen kauppiaan puolustelu. Minä tarkoitan vain ja ainoastaan pelkkää hyvää ostajia kohtaan, jos varoittaisin heitä käymästä kauppaa epärehellisen kauppiaan kanssa. Jos tuo on mielestäsi lakia vastaan, niin siellä olisi jo aikas monta huutiksen käyttäjää oikeudessa, koska siellä TODELLAKIN on näkyvissä välillä väärinkäyttäjien huutis tunnuksia. Ja varmasti on yv:llä varoiteltu. Voi kauheaa.
Minun puolesta saat aivan rauhassa huvittua ja vääntää asian miten haluat, mutta sen sanon, että tuossa vedit täysin väärät päätelmät, kun päättelet että puolustan epärehellistä myyjää. Ei, en puolusta, mutta kun sinulla ei ole faktatietoa huijaako AINA, niin älä syyllisty herjaamiseen/kunnianloukkaukseen. Lukutaitoisena osannet itse googlettaa sen ja käydä katsomassa määritelmät. Itse olen myös laittanut kyseisestä myyjästä viestiä ylläpidolle ja vähät välitän mitä se nainen ajattelee. En pelkää hänen sähköpostejaan, jos alkaa jostain syystä niitä tunkea, niin häirinnästä ilmoitus ja sillä selvä. Mutta jatka sinä huvittumista, minä jatkan työntekoa :)
Ulkopuolisena teidän kahden riitoihin, kysyisin sulta kuitenkin ihan mielenkiinnosta, että mitkä tunnusmerkistötekijät tässä tapauksessa täyttyisi? Meinaatko tosissaan että a) esitutkintakynnys ylittyisi b) syytekynnys ylittyisi?
Niin ja yks juttu vielä, huutonetissä on ihan oma keskustelupalstansa, jonne voi mennä ilmoittamaan huijareista, tai vain huijariEPÄILYISTÄ, ihan niiden omilla nimimerkeillään ja onpa siellä nähty myös ihan oikeilla nimillä. Mites tässä?
Totesin vaan että kannattaa varoa. Jos levittää perätöntä tietoa netin välityksellä niin se voi täyttää tunnusmerkit. Ja kaikki yksärit jää ylläpidon rekisteriin. Mutta ei mulla ole mitään väliä, en ostele huutiksesta mitään, varaa on ostaa ihan uuttakin vaatetta.
Niin ja keskustelupalstalle ei muuten voi kirjoittaa ellei ole tunnistautunut ja en nyt niin hölmö ole että jonkun mooniksen takia maksaisin tunnistautumismaksun kun en sitä mihinkään tarvitse :) Mutta se siitä, en palaa asiaan enää, halusin vaan vähän herätellä teitä ajattelemaan, että ei täälläkään ihan mitä vaan voi kirjoitella.....
Öitä, hyvästi...jatkakaa ärsyyntymistänne ja huvittumistanne ;)
Varaa on ostaa uutta vaatetta. No voi kyynel. Mitäs sitten jos kaikilla ei ole? Ei varaa tai periaatteena ostaa muuta kuin uutta?
Lisäksi en tod. loukkaa kenenkään kunniaa, jos varoitan ostajia tekemästä kauppaa (vaikka vain silloin tällöin :)) epärehellisen kauppiaan kanssa.
Joko todella olet porvoosta tai sitten terveisii vaan sinne turkkuseen ite trinsessalle ja sen frendeille.
:D hah hah
Puuttumatta mihinkään muuhun kun en jaksa edes lukea kaikkia juttuja niin, aloituksessa olevasta linkistä katsoin et joku huutonet parjaus on meneillään.En ole koskaan kuullut merkistä josta siinä puhuttiin eikä sen väliä koska kuvan perusteella hattu on ihan järkyttävä.Mä en ikinä laittas lapselleni tollasta mut siitä ei taida olla ees kyse vaan kopion myymisestä aitona??? Kaiketi.Mitä väliä maksaako toi euron vai enemmän ? Muutenkin täällä tuntuu olevan tota huutonet stalkkausta meneillään.Just tossa äskön pilkattiin jotain toista myyjää.Mikä teillä on??Ei sieltä oo pakko ostaa käytettyy kamaa jos ei haluu.Ostakaa kaupasta niin ei tartte tapella.
Katsokaa millä hinnalla pari vaatetta meni??? 89€. Tää voittanut nimimerkki on muuten huutanut jossain muussakin mooniksen kohteessa :)
<a href="http://www.huuto.net/kohteet/esprithm-ja-bamse-lime_pinkki_lila-uudenve…" alt="http://www.huuto.net/kohteet/esprithm-ja-bamse-lime_pinkki_lila-uudenve…">http://www.huuto.net/kohteet/esprithm-ja-bamse-lime_pinkki_lila-uudenve…;
Tosiaan ollu jo valmiiksi tiedossa ostaja varmasti.
En sit malttanutkaan olla ottamatta selvää mistä on kyse ja täytyy myöntää et jotain outoa tossa toiminnassa on.En tiiä onko kyse varsinaisesta sääntöjen tai lakien rikkomisesta mut epäammattimaista käytöstä kylläkin.Kiinnitin erityishuomiota myös myyjän suomen kielen käyttöön.Ilmaisu ei varsinaisesti ole ns.huonoa suomea vaan jotain...oudonpaa.Tulee mieleen ettei kirjoittaja ole välttämättä ihan terve.Saattaa siis olla jollakin tapaa kehitysvammainen?? Kannattaiskos silti jättää se rauhaan ja antaa Huutonetin hoitaa.
http://www.huuto.net/kohteet/kaytannollinen-syys_alkutalvi-puketti-pips…
kaiken huippu on nuo mahtavat pikkarit :D
Voisiko joku ilmoittaa huutiksen ylläpidolle ne kaikki nimimerkit millä tuo lukkofani/ prinsessa/ trinsessa /moonligh huutelee ja myy? Että estäisivät sen kirjautumiset kokonaan. Onhan heillä oltavat kyseisen pankkitunnukst tai osoitetiedot tai kirjautumistiedot. Ei kait sinnekään mitä tahansa voi laittaa.
Aika eriskummallinen tapaus se tuntuu olevan. On se multakin jotain huutanut, maksoi ajallaan ja oli muutenkin ihan "normaalin" ja asiallisen ja kivan kuuloinen ihminen sähköpostien takana. Silloin taisi olla nimimerkki prinsessat74 jos oikein muistan.
Ja yhdestä paketista se tuolla samalla nimimerkillä kysyi, että jos huutaa, annanko maksuaikaa, muistelen että kysyi yli viikkoa tai jotain, kun se minusta vähän pitkältä kuulosti.
Vastasin, että en. Selitin, että vaikka meillä onnistunut kauppa näkyy olevankin, en silti myy niin pitkällä maksuajalla, koska kohteessa oli jo huuto.
Ajattelin, että jos haluaa, voi vipata sen joltain tutultaan ja maksaa mulle ajallaan.
Että tuohon aikaan se ainakin toimi aika normaalisti ja tavallisesti.
Mutta kummallista on että huutaa ja myy kalliimmalla ja itse tehtyä myssyä, jonka huutiksesta huutanut (ilmeisesti tätä eteenpäinmyyntiä varten) eri nimen alla aitona.
Mikä kumma muuten on tuo UNQ ???? Se on mulle tullut tutuksi vasta tämän lukkofani / moonis - ketjun myötä??
Noo...kohta Puhin Nalle ehkä sitä hattua kauppaa.
Eikä ole vellit ja puurot sekaisin. Tokihan se touhu ON epäreilua, mitä ko. myyjä harrastaa, mutta kauankos veikkaat että saat laitella yksärinä tuollaisia viestejä?
Opettele lukemaan Suomen lakiakin siinä sivussa vähän.