Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltaja,joka olet vuorotöissä ja lapsesi jo koululainen

Vierailija
11.10.2010 |

Haluaisin hirveästi äitiysloman jälkeen vuorotyöhön,nuorin olisi 3v vanhemmat tokaluokkalainen ja kolmasluokkalainen.Siis eihän noin nuoret voi olla monta tuntia yksin kotona..kolme vee tietysti pääsisi vuoropäiväkotiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yh, joka tekee kolmivuorotyötä, lapset tokalla ja neljännellä.

Vierailija
2/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on ei onnistu. Alettuani yksinhuoltajaksi vaihdoin ammattia. Vuoropäiväkodissa on lapseni kummitäti töissä. Osa lapsista kärsii järjestelystä kauheasti.

Ja oikeasti. Mä en yöksi jättäisi alle seiskaluokkalaista.

Nämä ovat niitä päätöksiä, jotka vaikuttavat lapsen turvallisuudentunteeseen todella pitkäkestoisesti, joten ei todellakaan kannata jättää liian pieniä yöksi yksin, varsinkaan liian usein!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja töitä voi hyvin tehdä myös päiväsaikaan!

Vierailija
4/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat öiksi jonkun kotiinne, mutta mä en keksi yhtään hyvää syytä, miksi haluat ns hylätä lapsesi näin? Koululaiset eivät tule olemaan sulle jälkikäteen kiitollisia.

Vierailija
5/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työvuorot olisivat 6.00 ja 22.00 välillä.ap.

Vierailija
6/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän jälkeen illalla lapsia ei voi enää hakea. He nukkuvat.

Vierailija
7/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sua auttaa, mutta jos ei ole ketään ei onnistu. ei ton ikäisiä voi jättää yksin. ja sekin kolvevuotias kasvaa ja on kohta koululainen.

Vierailija
8/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempi oli 2v ja vanhempi 6v ku jäi yksin. olivat vuoropäiväkodissa, vanhempi sai olla koko ala-asteen ajan yöt hoidossa. Sen jälkeen ollaan asuttu yhdessä ja lapset on voinu olla kotona.