Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin vaihdatte talvirenkaat?

Vierailija
11.10.2010 |

Asumme etelässä ja tänne on luvattu pakkasta ja räntää loppuviikolle. Itse ajelen töihin aikaisin aamulla ja mietin, että pitäisikö renkaanvaihto koittaa saada jo tälle viikolle. Tuntuu vain niin aikaiselta..

Koska te aiotte vaihtaa talvirenkaat ja missäpäin suomea asustelette?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon autoin laitettiin eilen ja toiseenkin lähipäivinä. Ei ole kiva liukastella ja mitä se haittaa jos laittaa pari viikkoa etuajassa.

Vierailija
2/7 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun itse myös täällä eteläisessä suomessa. Ja juuri noiden luvattujen säiden takia vaihdamme talvirenkaisiin huomenna viimeistään.

Minulla myös aikaiset lähdöt töihin. Turvallisuus ennen kaikkea. En lähtisi kesärenkailla, kun luvattu sää on mitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulen, että mies vaihtaa minun autooni jo lähipäivinä... on nimittäin kesärenkaatkin melko huonossa kunnossa.

Vierailija
4/7 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaihtaa vähä enemmin ku myöhemmin,koska silloin voi olla jo liian myöhäistä... Eli talvirenkaat alle vaan ku on jo vähä sitä lunta ennustettu. ja sitä suuremmalla syyllä jos aamuisin pitää ajella.

Vierailija
5/7 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaihtaa vähä enemmin ku myöhemmin,koska silloin voi olla jo liian myöhäistä... Eli talvirenkaat alle vaan ku on jo vähä sitä lunta ennustettu. ja sitä suuremmalla syyllä jos aamuisin pitää ajella.

Vierailija
6/7 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä vasta päivästä/iltapäivästä mutta talvirenkaat vaihdan silti varmaankin ensi viikonloppuna. Silloin minun pitäisi ne tutun varastosta saada niin samalle reissulla ne voisi sitten vaihtaakin.

Vierailija
7/7 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alla on kitkat, joten ei haittaa vaikka olisi vähän aikaisessakin. Parempi ajoissa kuin ojassa...